لنز کانن مدل RF 24-70mm f/2.8L IS USM

نام تجاری:
  • مانت RF مخصوص دوربین‌های فول‌فریم کانن
  • مجهز به سه عدسی اسفریکال
  • کوتینگ Air Sphere و فلورین
  • تثبیت‌کننده تصویر اپتیکال
  • دیافراگم 9 پره‌ای
  • گشودگی دیافراگم از f/2.8 تا f/22
  • سه عدسی ULD
  • سیستم فوکوس خودکار Nano USM
  • حلقه قابل تنظیم

ادامه مطلبShow less
120,000,000 تومان
گارانتی
  • سه سال ضمانت شرکت ایده‌آل

آخرین به‌روزرسانی ۱۴۰۳/۰۲/۰۵

خدمات و بیمه‌ها

رضایت شما اولویت ما است.
برای مشاهده جزئیات بیشتر کلیک کنید

بیمه‌های در دسترس برای این محصول

بیمه‌ها در سبد خرید قایل سفارش است
۱۵ ماه بیمه کارآفرین
۱۵ ماه بیمه کارآفرین
3% از قیمت محصول (+3,600,000 تومان محصول)
مرجع:
22164
افزودن به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها(1)
محصولات مرتبط
توضیحات

معرفی لنز Canon RF 24-70mm f/2.8L IS USM

لنز کانن RF 24-70mm f/2.8L IS USM به‌عنوان لنز زوم کارآمدی جدید تولیدشده است. این محصول منعطف از زاویه دید واید تا پرتره را تحت پوشش دارد و با طراحی بصری درخشان و پیشرفته خود شناخته می‌شود.  گشودگی پایدار حداکثری f/2.8 این محصول مناسب کار در شرایط نوری دشوار است و کنترل زیادی را در تنظیم عمق میدان فراهم می‌کند. چیدمان عدسی‌های این لنز شامل گروهی از عدسی‌های اسفریکال و عدسی‌های ULD است، که باعث کاهش چشمگیری از انحرافات تصویری در تمام بازه زوم می‌شود و ثبت تصاویری شارپ و واضح را فراهم میکند. همچنین از کوتینگ Air Sphere برای کاهش فلر و سایه‌دار شدن در شرایط نوری شدید بهره‌مند است.

سیستم فوکوس خودکار Nano USM تنظیم‌کننده عدسی‌های ممتاز این محصول است که فوکوس خودکاری سریع و تقریباً بی‌صدا را به همراه حالت فوکوس دستی همیشگی در اختیار می‌گذارد. همچنین تثبیت‌کننده تصویری که تا 5 پله لرزیدن دوربین را جبران و سبب به دست آمدن تصاویری واضح‌تر هنگام استفاده دوربین بدون سه‌پایه در شرایط نوری سخت می‌شود. همچنین یک حلقه قابل تنظیم روی لنز تعبیه‌شده که به کاربر اجازه می‌دهد تنظیمات نوردهی را از روی لنز کنترل کند. علاوه بر این‌ها این لنز 24 تا 70 میلی‌متری در مقابل آب‌وهوا مقاوم است و کوتینگ فلورین از عدسی‌های پشت و جلوی لنز محافظت می‌کند.

  • لنز زومی که از زوایای استاندارد واید تا تله‌فتو را پوشش می‌دهد و برای دوربین‌های دیجیتال فول‌فریم بدون آینه مانت RF کانن طراحی‌شده
  • گشودگی درخشان حداکثری و ثابت f/2.8 دیافراگم این لنز در تمام رنج زوم ثابت می‌ماند و مناسب کار در شرایط نوری کم است همچنین کنترل زیادی را در عمق میدان برای استفاده از تکنیک‌های مختلف فوکوس به ارمغان می‌آورد.
  • بهره‌مند بودن از سه عدسی ULD از اعوجاج رنگی و حاشیه‌دار شدن تصویر را به حداقل می‌رساند و تصاویری با دقت رنگ وضوح‌بالایی را ارائه می‌دهد.
  • سه عدسی اسفریکال بکار رفته در این محصول انحرافات تصویری عدسی‌های کروی را جبران می‌کنند و باعث ارتقای شارپنس و رندر با دقت تصویر می‌شود.
  • تمام عدسی‌های لنز مجهز به کوتینگ Air Sphere هستند که فلر شدن در حالت مجاورت با منبع نور و سایه‌دار شدن را کاهش می‌دهند و باعث ثابت ماندن تنظیمات نوردهی و کنتراست بالا در نور شدید می‌شوند.
  • تثبیت‌کننده تصویر اپتیکال که لرزش دوربین را تا 5 پله رفع می‌کند و باعث کارایی بیشتر لنز در شرایط نوری ضعیف و سرعت شاتر پایین می‌شود.
  • سیستم موتور فوکوس خودکار Dual Nano USM از یک موتور حلقه‌ای USM و از سازوکار موتور STM بهره برده که فوکوسی سریع و دقیق و درعین‌حال نرم و تقریباً بی‌صدا را فراهم می‌کند که هم مناسب عکاسی و هم مناسب فیلم‌برداری است. این سیستم فوکوس همچنین از فوکوس دستی همیشگی در حالت فوکوس خودکار تک شات پشتیبانی می‌کند.
  • حلقه قابل برنامه‌دهی برای تغییر تنظیمات دوربین مثل تنظیمات دیافراگم، ایزو و جبران نوردهی
  • کوتینگ فلورین نصب‌شده بر پشت و روی لنز سبب جلوگیری از لکه‌دار شدن مثل بجای ماندن اثرانگشت روی لنز می‌شود و به پاک کردن آن‌هم سهولت می‌بخشد.
  • به‌عنوان عضوی از لنزهای سری L کانن، این لنز با طراحی مقاوم خود در برابر نفوذ آب‌وهوا و گرد‌و‌غبار مناسب کار در شرایط نامساعد آب‌وهوایی است.
  • دیافراگم 9 پره‌ای این لنز موجب ثبت بوکه‌ای چشم‌نواز می‌شود.

پیشنهادهای جایگزین

شارپنس این لنز به قدری بالاست که ممکن است در نگاه اول، به نظر برسد تصاویر خروجی آن حاصل استفاده از یک لنز فیکس پرتره است. طراحی پیشرفته عدسی‌ها، خطاهای نوری و رنگی را بیش از پیش کاهش داده و کنترل بروز پدیده flare بهتر از همیشه انجام می‌شود. سرعت و دقت این لنز در زمینه فوکوس خودکار پیاپی بر روی سوژه‌های متحرک شگفت‌انگیز است و این موضوع، این لنز را برای عکاسی ورزشی یا حیات وحش ایده‌آل می‌کند. وجود لرزشگیر اپتیکال نیز امکان استفاده از سرعت‌های پایین شاتر را در شرایط نوری نامناسب مهیا کرده است. با تمام این تعاریف، قیمت این لنز بسیار بالاست و شاید شما هم به فکر تهیه یک لنز جایگزین باشید. در این سطح از کیفیت، تنها لنز قابل رقابت لنز کانن مدل Canon EF 24-70mm f/2.8L II USM است.  پس بهتر است پیش از تصمیم گیری به تفاوت‌های اساسی میان این دو لنز نگاهی داشته باشید.

۱- لنز کانن با دهانه EF، شارپنس خارق‌العاده‌ای دارد. با این حال کانن با عرضه نسخه RF، قدم را فراتر گذاشته و شارپنس تصاویر خروجی از این لنز به طور محسوسی بیشتر از لنز EF است.

۲- لنز کانن با دهانه EF عملکرد بسیار مناسبی در فوکوس خودکار پیاپی بر روی سوژه‌های متحرک دارد. با این حال لنز RF با سرعت بیشتری این کار را انجام می‌دهد تا اطمینان از فوکوس بودن تک تک فریم‌ها را به ارمغان می‌آورد.

۳- لنز کانن RF، کنترل بهتری بر روی بروز پدیده flare دارد. البته این مسئله کمی سلیقه‌ای است و ممکن است برخی از کاربران به دنبال افکت بیشتر flare در تصاویر باشند.

۴- لنز کانن RF به لرزشگیر اپتیکال مجهز شده است. این ویژگی یک برتری تمام عیار نسبت به لنز EF به شمار می‌رود؛ زیرا با استفاده از لنز EF، عکاسی با سرعت‌های پایین شاتر، بدون استفاده از سه‌پایه ممکن نیست.

۵- برای استفاده از لنز EF بر روی دوربین‌های سری R کانن، به یک مبدل نیاز خواهید داشت.

۶- اختلاف قیمت این دو لنز قابل توجه است. با بودجه یکسان، شاید با تهیه لنز EF به همراه مبدل، همچنان توانایی خرید یک لنز حرفه‌ای دیگر را داشته باشید. اما مطمئن باشید لنز RF ارزش این اختلاف قیمت را دارد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
22164

مشخصات

برند
Canon
<strong id="CustomFeaturesName">مشخصات اصلی</strong>
نوع لنز
لنز زوم
حداکثر ابعاد فرمت
فول‌فریم
فاصله کانونی (میلی‌متر)
۲۴-۷۰
لرزش‌گیر تصویر
دارد
نوع اتصال دهانه
Canon RF
<strong id="CustomFeaturesName">دیافراگم</strong>
حداکثر بازشدگی دیافراگم
F2.8
حداقل بازشدگی دیافراگم
F22
تعداد تیغه‌های دیافراگم
۹
<strong id="CustomFeaturesName">مشخصات اپتیکی</strong>
تعداد المان‌ها
۲۱
تعداد گروه‌ها
۱۵
پوشش‌های مخصوص
Air Sphere | Fluorine
زاویه دید
۸۴° تا ۳۴°
<strong id="CustomFeaturesName">فوکوس</strong>
حداکثر بزرگنمایی
۰٫۳ برابر
فوکوس خودکار
دارد
حداقل فاصله فوکوس (سانتی‌متر)
۲۱
نوع موتور فوکوس
Nano Ultrasonic
فوکوس دستی دائمی
دارد
<strong id="CustomFeaturesName">مشخصات فیزیکی</strong>
وزن (گرم)
۹۰۰
طول (میلی‌متر)
۱۲۶
قطر (میلی‌متر)
۸۹
جنس دهانه اتصال
فلز
مقاوم در برابر تغییرات محیطی
بله
قطر دهانه فیلتر (میلی‌متر)
۸۲٫۰
نظر
بدون نظر

نوشتن نقد و نظر

  • قیمت:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.

مشخصات اصلی لنز

نوع لنز لنز زوم
حداکثر ابعاد فرمت فول‌فریم
فاصله کانونی (میلی‌متر) ۲۴-۷۰
لرزش‌گیر تصویر
نوع اتصال دهانه Canon RF

دیافراگم

حداکثر بازشدگی دیافراگم F2.8
حداقل بازشدگی دیافراگم F22
تعداد تیغه‌های دیافراگم ۹

مشخصات اپتیکی

تعداد المان‌ها ۲۱
تعداد گروه‌ها ۱۵
پوشش‌های مخصوص Air Sphere | Fluorine
زاویه دید ۸۴° تا ۳۴°

فوکوس

حداکثر بزرگنمایی ۰٫۳ برابر
فوکوس خودکار
حداقل فاصله فوکوس (سانتی‌متر) ۲۱
نوع موتور فوکوس Nano Ultrasonic
فوکوس دستی دائمی

مشخصات فیزیکی

وزن (گرم) ۹۰۰
طول (میلی‌متر) ۱۲۶
قطر (میلی‌متر) ۸۹
جنس دهانه اتصال فلز
مقاوم در برابر تغییرات محیطی
قطر دهانه فیلتر (میلی‌متر) ۸۲٫۰

سایر ویژگی‌ها

برند Canon

فهرست

مجله

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم