کیت فلاش Profoto مدل B1X 500 AirTTL Location

نام تجاری:
  • دو هد فلاش B1X 500 AirTTL OCF
  • دو باتری MK II مناسب فلاش B1 و B1X
  • شارژر باتری ۴.۵ آمپر
  • شارژر ۱.۸ آمپری اتومبیل
  • ۸۰ درصد نور مدلینگ بیشتر نسبت به نسخه قبلی
  • ۳۲۵ بار تخلیه کامل فلاش با یک بار شارژ کامل باتری
  • امکان استفاده از هم‌زمانی سریع در دامنه‌ی ۹ اف‌استاپ
  • بازیابی مجدد بین ۰.۱ تا ۰.۹ ثانیه
  • نور مدلینگ LED معادل ۱۳۰ وات
  • مدت زمان فلاش بین ۱/۱۰۰۰ تا ۱.۹ ثانیه
  • به همراه کوله‌پشتی
ادامه مطلبShow less
گارانتی
  • یک سال ضمانت نوین تجارت پارسیان
در صورت موجود شدن، من را خبر کن!
مرجع:
17484
افزودن به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها(1)
محصولات مرتبط
توضیحات

فلاش جدید پروفوتو که با نام  B1X‌معرفی شده،‌ صرفاً یک به‌روزرسانی محصول پیشین (B1) نیست. در این فلاش، پیشرفتی چشم‌گیر در سه حوزه‌ی مهم به چشم می‌خورد.

اولین پیشرفت، افزایش قدرت نور مدلینگ تا ۸۰% است که به کاربران اجازه می‌دهد در نور شدید نیز تأثیر نور فلاش خود را پیش از ثبت عکس بر روی موضوع مشاهده کنند.  پیشرفت دوم افزایش ۵۰ درصدی ظرفیت باتری است که ۳۲۵ تخلیه با قدرت کامل را در اختیار عکاسان قرار می‌دهد  

 پیشرفت سوم که البته به لطف باتری قدرتمند به وجود آمده است، امکان استفاده از هم‌زمانی سریع در دامنه‌ی ۹ اف‌استاپ است که آزادی عمل گسترده‌ای در اختیار عکاسان قرار می‌دهد.

کیت B1X 500 AirTTL 2-Light Location شامل دو هد B1X و دو باتری MK11 می‌باشد و تمام نیاز‌های یک عکاس را برای کار در خارج و داخل استودیو برای نورپردازی فراهم می‌کند. در کنار این دو فلاش و باتری‌ها یک شارژر فست شارژ ۴.۵ آمپری و یک شارژر فندکی ۱.۸ آمپری نیز در نظر گرفته شده تا بتوان در کمترین زمان و در شرایط مختلف، باتری‌ها را شارژ کرد. به علاوه برای حمل آسان تر این کیت فاش در این مجموعه یک کوله پشتی نیز قرار داده شده تا بتوان با ایمنی بالاتری فلاش‌ها را حمل کرد.

با استفاده از این فلاش قدرتمند و به لطف گیرنده داخلی B1X عکاسان پرمشغله می‌توانند به سرعت تنظیمات دلخواه خود برای نور خروجی را انجام داده و ریموت Air TTL-C (برای دوربین‌های کانن) یا TTL-N (برای دوربین‌های نیکون) که باید به صورت جداگانه تهیه شود را بر روی کفشک دوربین خود قرار داده و بدون آنکه درگیر تست کردن شوند از آن بهره بگیرند. این ریموت بر روی فرکانس استاندارد ۲٫۴ گیگاهرتز برای انتقال و تبادل داده‌ها استفاده می‌کند و از امکان انتخاب ۸ کانال مختلف و ۳ گروه در هر کانال بهره می‌برد. ضمناً برد آن برای در حالت TTL حدود ۱۰۰ متر و در حالت دستی حدود ۳۳۰ متر است. امکان تعیین ضریب ۲ استاپ برای قدرت خروجی هر کانال نیز وجود دارد. اگر قصد دارید در حالت دستی به کنترل تنظیمات بپردازید می‌توان تا ۹+/- استاپ قدرت خروجی را تغییر داد و توان خروجی را بین ۲ تا ۵۰۰ وات و با دقت ۱/۱۰ یا ۱ استاپی تنظیم نمود. همان طور که در بالا نیز به آن اشاره شد می‌توان در همین دامنه ۹ اف استاپی در سرعت‌های بالا تا ۱/۸۰۰۰ ثانیه، فلاش را با شاتر سینک کرد و از قابلیت HSS برخوردار بود.

علاوه بر این فلاش B1X 500 AirTTL از یک لامپ مدلینگ ۱۳۰ واتی از نوع LED بهره‌مند است که مصرف به مراتب کمتری نسبت به لامپ‌های تنگستنی خواهد داشت و نسبت به نمونه‌ی قبلی تا ۸۰ درصد افزایش توان داشته است. فلاش B1X از زمان شارژ مجدد ۰٫۱ تا ۱٫۹ ثانیه برخوردار است و می‌تواند در حالت عکاسی پی‌در‌پی (Burst Mode) تا حداکثر ۲۰ فریم بر ثانیه فلاش بزند. مدت زمان تابش نور نیز در حالت Normal بسیار سریع و در حدود ۱/۱۰۰۰ ثانیه خواهد بود و این در حالی می‌باشد که در حالت Freeze مدت‌زمان تابش نور تا ۱/۱۹۰۰۰ ثانیه قابل افزایش است و می‌توان سوژه‌های متحرک را حتی با سرعت زیادی که دارند در عکس فریز کرد.

فلاش B1X 500 AirTTL به یک باتری لیتیوم-یونی قابل تعویض مجهز شده که با یک بار شارژ کامل قادر است تا حداکثر ۳۲۵ مرتبه فلاش بزند. اگر از یک شارژر ۲٫۸ آمپری برای شارژ کردن باتری فلاش استفاده کنید در مدت زمان ۲.۵ ساعت به طور کامل شارژ خواهد شد ولی اگر از شارژر ۴٫۵ آمپری بهره بگیرید (که در این کیت در نظر گرفته شده) این زمان تا ۱.۵ ساعت کاهش پیدا خواهد کرد. میزان شارژ باقی‌مانده باتری نیز توسط یک نشانگر LED به آسانی قابل مشاهده و فهم است و با یک بار شارژ کامل آن می‌توان فلاش را تا ۳۲۵ بار تخلیه کامل کرد. در کیت B1X 500 AirTTL 2-Light Location علاوه بر یک شارژر ۴.۵ آمپری یک شارژر ۱.۸ آمپری فندکی نیز در نظر گرفته شده و می‌توان باتری فلاش‌ها را در اتومبیل نیز شارژ کرد.

در انتها باید اشاره شود که B1X به یک نمایشگر LCD بزرگ در قسمت پشتی خود مجهز شده است. با استفاده از این نمایشگر می‌توان از قدرت خروجی فلاش، کانال رادیویی، حالت لامپ مدلینگ و بازیابی قدرت فلاش برای شارژ مجدد آگاهی یافت.

توجه: پایه نور باید به صورت جداگانه تهیه شود.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
17484
نظر
بدون نظر

نوشتن نقد و نظر

  • قیمت:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.

فهرست

مجله

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم