مونوپاد فیلم‌برداری لیبک مدل Libec HFMP

نام تجاری:
  • همراه با هد پن-تیلت
  • مونوپاد همراه با سه‌پایه در بخش انتهایی
  • تحمل وزن ۴.۱ کیلوگرم
  • حداکثر ارتفاع ۱۹۰ سانتی‌متر
  • حداقل ارتفاع ۸۸ سانتی‌متر
  • طول ۸۷ سانتی‌متری در حالت جمع شده
  • پایه ۳ بخشی
ادامه مطلبShow less
در صورت موجود شدن، من را خبر کن!
مرجع:
22229
افزودن به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها(1)
محصولات مرتبط
توضیحات

کیت تک پایه حرفه ای Libec مدل HFMP شامل یک هد TH-X با قابلیت چرخش و خم شدن است که بر روی یک تک پایه و استند سه پایه ای متصل می شود. این مجموعه حرفه ای از ادوات در کنار یکدیگر قرار گرفته اند تا راهکاری مناسب برای فیلمبرداری و عکاسی با دوربین های حرفه ای باشند.

هد TH-X این سه پایه از نوع flat-base است که با انواع پایه و سه پایه های مجهز به مانت 3/8”-16 سازگاری کامل دارد. امکان خم کردن هد این محصول از +90 تا -80 درجه فراهم است و قابلیت چرخش 360 درجه ای دارد. برای حفظ ثبات دوربین، سیستم حفظ تعادل مخصوصی برای این محصول در نظر گرفته شده و قسمت مانت نیز با روکش لاستیکی ضد لغزش پوشانده شده است. چرخش و خم شدن هد این سه پایه به طور مستقل قابل قفل شدن هستند و خود هد نیز تا 30mm± قابلیت اسلاید دارد. برای سازگاری با سه پایه های فیلمبرداری که از کاسه 65 میلی متری استفاده می کنند، گیره کاسه TH-X به زیر هد هایی که از مانت 3/8”-16 استفاده می کنند، متصل می شود.

استند سه پایه موجود در کیت تک پایه حرفه ای Libec مدل HFMP پایه های تاشونده دارد و ثبات بالایی برای قرارگیری تک پایه بر روی آن ایجاد می کند. با اتصال تک پایه به این استند می توان آن را تا 20 درجه در هر جهتی خم کرد و قابلیت 360 درجه نیز مستقل از بال هد تک پایه وجود دارد. برای این کار لازم است قفل تعبیه شده استند را با فشردن آن باز شود تا دوربین در زاویه دلخواه تنظیم شود. برای برگرداندن تک پایه به وضعیت اصلی نیز کافیست بار دیگر قفل فشرده شود تا تک پایه به صورت عمودی قفل و ثابت شود.

در هنگام اتصال تک پایه بر روی استند و استفاده از بال هد موجود در کیت، این محصول قابلیت تحمل 4 کیلوگرم وزن را دارد و در حالت جمع شده تنها 85 سانتی متر طول خواهد داشت. این تک پایه از سه قسمت مجزا تشکیل شده که با قفل زبانه ای در طول مورد نظر ثابت می شوند. در حالت باز شدگی کامل قطعات، طول این تک پایه به حداکثر 190 سانتی متر می رسد. در قسمت بالا نیز یک پوشش لاستیکی در نظر گرفته شده تا در دست گرفتن تک پایه و حرکت دادن آن با اطمینان خاطر و به دور از لغزش انجام شود. سه پایه استند این کیت نیز مجهز به پایه های لاستیکی است که استحکام آن را در هنگام قرارگیری بر روی سطوح مختلف تضمین می کند.

اتصال انواع هدها، دوربین ها، لنز ها و سایر تجهیزاتی که از مانت استاندارد 3/8”-16 استفاده می کنند بر روی کیت تک پایه حرفه ای Libec مدل HFMP ممکن است. این محصول از جنس آلیاژ آلومینیوم ساخته شده تا در کنار وزن سبک، دوام بالایی داشته باشد. یک بند مچی، یک کیف رو دوشی و یک کیسه مخصوص نیز برای حمل و نقل و نگهداری از این محصول به همراه آن ارائه شده است.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
22229

مشخصات

برند
Libec
جنس مواد بکار رفته
فیبر کربن
وزن قابل تحمل (کیلوگرم)
۴.۱ کیلوگرم
حداکثر ارتفاع (سانتی‌متر)
۱۹۰
طول در حالت بسته (سانتی‌متر)
۸۷
وزن کل (کیلوگرم)
۲.۷
تعداد بخش‌ها
۳
نوع قفل پایه
Flip lock
نظر
بدون نظر

نوشتن نقد و نظر

  • قیمت:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.

مشخصات اصلی سه‌پایه

جنس مواد بکار رفته فیبر کربن
وزن قابل تحمل (کیلوگرم) ۴.۱ کیلوگرم
حداکثر ارتفاع (سانتی‌متر) ۱۹۰
طول در حالت بسته (سانتی‌متر) ۸۷
وزن کل (کیلوگرم) ۲.۷

پایه‌ها

تعداد بخش‌ها ۳
نوع قفل پایه Flip lock

سایر ویژگی‌ها

برند Libec

فهرست

مجله

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم