Blackmagic Design UltraStudio Express

نام تجاری:
  • درگاه تاندربولت دوطرفه
  • ورودی و خروجی جداگانه SD/HD SDI
  • ورودی و خروجی جداگانه HDMI
  • دو کابل Breakout برای اضافه کردن دیگر درگاه‌ها (RCA vs. BNCs / XLRs)
ادامه مطلبShow less
در صورت موجود شدن، من را خبر کن!
مرجع:
11482
افزودن به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
توضیحات

UltraStudio Express بلک مجیک دیزاین یک وسیله برای کپچر و نمایش تصاویر است که حداکثر ابعاد 1080p با سرعت ۳۰فریم بر ثانیه را پشتیبانی می‌کند. این دستگاه قابلیت کپچر تصویر از پیش ضبط‌شده یا در حال ضبط توسط دوربین با فرمت مناسب برای ویرایش را داراست. همچنین امکان کاهش یا افزایش همزمان ابعاد تصویر ارسالی به رایانه هم موجود است و در کنار همه‌ی این‌ها بررسی تصاویر روی یک مانیتور با کیفیت دیگر و از طریق خروجی تصویر HDMI امکان‌پذیر می‌باشد.

بر روی بدنه این دستگاه دو خروجی و ورودی جداگانه SD/HD SDI و دو خروجی جداگانه HDMI برای صدا و تصویر و یک درگاه دوطرفه تاندربولت برای اتصال به رایانه وجود دارد. در کنار این موارد یک درگاه دیگر بنام breakout موجود است که در صورت نیاز از طریق دو کابل تبدیل همراه دستگاه درگاه‌های کامپوزیت، کامپوننت، S-Video و دیگر موارد رایج و موردنیاز را فراهم می‌سازد.

فرمت‌های کپچر آن استاندارد باز و شامل DPX و QuickTime می‌باشند که با رایج‌ترین نرم‌افزارهای ویرایش تصویر سازگار هستند. ضمن اینکه این دستگاه با نرم‌افزارهای فاینال کات پرو X، فاینال کات پرو۷، مدیا کامپوزر۶، پریمر پرو CS6، افترافکت، نوک، فتوشاپ و داوینچی ریزالو در سازگاری کامل است.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
11482
نظر
بدون نظر

نوشتن نقد و نظر

  • قیمت:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.

فهرست

مجله

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم