دوربین فیلم برداری پاناسونیک مدل Panasonic HC-MDH2 AVCHD

نام تجاری:
  • حسگر MOS فول اچ‌دی ۱/۲.۳۳ اینچ
  • سنسور با رزولوشن ۲۰.۴ مگاپیکسل
  • 20x زوم اپتیکال و 50x زوم اپتیکال
  • لرزشگیر هیبریدی
  • امکان کنترل دستی فوکوس
  • رینگ فوکوس دستی بر روی لنز
  • صفحه‌نمایش ۳ اینچی با نسبت ۱۶:۹
  • دو درگاه کارت SD
  • امکان انتقال فایل‌ها به صورت مستقیم که هارد اکسترنال
  • طراحی کامپکت و ارگونومیک
ادامه مطلبShow less
در صورت موجود شدن، من را خبر کن!
مرجع:
18097
افزودن به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
توضیحات

دوربین فیلم‌برداری رودوشی حرفه‌ای ارگونومیک HC-MDH2 یک دوربین دیگر از شرکت پاناسونیک می‌باشد. با این دوربین به طور هم‌زمان در دو دستگاه حافظه ضبط کنید تا بتوانید اطمینان خاطر بیشتری داشته باشید. علاوه بر آن، ضبط تأخیری به شما امکان می‌دهد بین 2 دستگاه حافظه جابجا شوید. این حالت برای ضبط‌هایی با مدت‌زمان طولانی مناسب است. صفحه نمایش LCD لمسی 3 اینچی با دید بسیار خوب سبب می‌شود بتوانید کارهای ظریفی را اجرا کنید و نیازی نیست چشمتان را از صفحه LCD بردارید. حلقه LED روشن این امکان را فراهم می‌سازد که راحت‌تر متوجه شوید دوربین در حال ضبط است و عکس‌برداری یکنواخت‌تر شود. می‌توانید روشنایی را قطع/وصل کنید. زبان صفحه نمایش انگلیسی، چینی سنتی، تایلندی، عربی، فارسی و هندی است. عملکرد تنظیم سطح عکس به‌طور خودکار کج شدگی تصاویر گرفته شده را تشخیص می‌دهد و آن‌ها را تصحیح می‌کند. با این حالت می‌توانید تصاویر افقی را بدون استفاده از سه‌پایه ضبط کنید، حتی هنگامی‌که شرایط دارای ثبات نباشد. زاویه عریض 28 میلی‌متری و زوم هوشمند 50 برابر، تنظیم ساده دستی همراه با حلقه دستی، فیلم‌برداری Full HD، عملکرد تنظیم سطح، طراحی ارگونومیک حرفه‌ای، حسگر جدید حساسیت بالا، قرار گرفتن دکمه‌ها درجاهای مناسب و غیره از دیگر قابلیت‌های این دوربین است. وزن این دوربین بدون باتری، کارت حافظه و میکروفن 2270 گرم است.

دوربین پاناسونیک HC-MDH2 AVCHD Shoulder Mount Camcorder با ظاهری شبیه به دوربین‌های روی شانه‌ای ENG قادر به ضبط ویدیوهای PAL 1080P 50 با فشرده‌سازی AVCHD ver2 و بیت‌ریت 28Mb/s است. این دوربین در حالت 1080i 50 با بیت­‌ریت 24Mb/s کار می‌کند. همچنین می‌توانید از فشرده‌سازی‌های بیشتر برای ضبط ویدیوهای طولانی‌تر استفاده کنید.

این دوربین از یک سنسور ”1/2.33 MOS با مدارهای نازک‌تر به منظور داشتن سطح جذب نور بیشتر و عملکرد بهتر در نور کم استفاده می‌کند. پردازنده‌ی تصویر Crystal Engine Pro تصاویری با کیفیت بالا را تولید می‌کند. لنز این دوربین قدرت بزرگ‌نمایی اپتیکال ۲۰ برابر دارد، ولی می‌توان به‌صورت دیجیتالی تا ۵۰ برابر هم زوم کرد و الگوریتم‌های هوشمند دوربین افت کیفیت را به حداقل می‌رسانند.

سیستم لرزش‌گیر داخلی ۵ محوره لرزش‌های عمودی، افقی و انحراف زاویه به جلو و عقب و یا چرخش دور محور لنز را اصلاح می‌کند. همچنین HC-MHD2 دارای قابلیتی به نام level function است که می‌تواند به‌صورت خودکار تراز افقی را اصلاح کند.

حالت خودکار هوشمند این دوربین تنظیمات مناسب برای تصویربرداری را انتخاب می‌کند، ولی اگر بخواهید می‌توانید فوکوس، زوم، دیافراگم و وایت بالانس را به‌ صورت دستی کنترل کنید. این دوربین مجهز به یک منظره‌یاب چشمی و یک صفحه‌‌نمایش لمسی ۳ اینچی است.

HC-MHD2 دارای دو درگاه کارت‌های حافظه‌ی SD/SDHC/SDXC است. وجود دو درگاه به شما امکان ضبط نامحدود و تعویض کارت در حین فیلم‌برداری و یا رکورد هم‌زمان بر روی هر دو کارت برای داشتن یک نسخه‌ی پشتیبان از فیلم را می‌دهد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
18097
نظر
بدون نظر

نوشتن نقد و نظر

  • قیمت:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.

فهرست

مجله

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم