دوربین سینمایی فول فریم رد مدل RED V-RAPTOR ST 8K VV DSMC3 مانت RF کانن

نام تجاری:
  • سنسور ۳۵.۵ مگا پیکسلی فول فریم CMOS
  • نوع شاتر: رولینگ
  • طراحی کامپکت با وزن سبک
  • پشتیبانی از لنزهای کانن مانت RF و مموری کارت CFexpress Type-B
  • امکان ضبط در رزولوشن‌های: 8K120 17:9, 6K198 S35 & 4K240 17:9
  • داینامیک رنج 17+
  • رابط کاربری Right-Side Assistant برای کنترل دوربین‌های دستیار
  • قابلیت‌های: REDCODE Raw HQ، MQ  و LQ
  • درگاه‌های USB Type-C و Dual 12G-SDI
ادامه مطلبShow less
در صورت موجود شدن، من را خبر کن!
مرجع:
23097
افزودن به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
توضیحات

دوربین سینمایی V-RAPTOR 8K VV  یک دوربین کامپکت، سریع و فول فریم از سری دوربین‌های فوق حرفه‌ای سینمایی RED DIGITAL CINEMA و اولین دوربین در پلتفرم DSMC3 است. این دوربین اندازه‌ای کمی بزرگ‌تر از دوربین سینمایی مدل KOMODO دارد. این دوربین دارای یک سنسور جدید است که با استفاده از آن می‌تواند در فرمت‌های مختلف و در رزولوشن‌های 8K VistaVision، 6K Super35، 4K، 3K Super16 و حالت آنامورفیک به‌صورت هم‌زمان فیلم‌برداری کند. انعطاف پذیری بالای این دوربین موجب امکان تطبیق فرمت فیلم‌برداری برای پروژه‌های مختلف و همچنین همسان سازی فرمت ضبط در استفاده از لنزهای سینمایی حرفه‌ای و یا عکاسی می‌شود. بر روی قسمت مانت لنز این دوربین می‌توانید از تبدیل‌های گوناگونی استفاده کنید، همچنین وجود قفل روی قسمت مانت لنز موجب امنیت بالا در هنگام استفاده از لنزهای سنگین می‌شود. برای پاسخ به نیازهای کاربران در قسمت راست دوربین رابط کاربری برای کنترل دو دوربین دستیار قرار گرفته است. ویژگی‌هایی مانند: دو خروجی 12G SDI، رزولوشن ۱۶ بیتی در فرمت REDCODE Raw با فریم ریت بسیار بالا، امکان پخش زنده  1080، دامنه داینامیک 17+ و سیستم فوکوس خودکار تشخیص فاز (PDAF) در دوربین V-RAPTOR ، این دوربین را برای بسیاری از نیازها مناسب کرده است.

سنسور فول فریم جدید

قلب تپنده دوربین V-RAPTOR یک سنسور فول فریم ۳۵.۴ مگا پیکسلی که رنج داینامیکی برابر با 17+ دارد که موجب امکان فیلم‌برداری با جزئیات بالا در شرایط نوری ضعیف می‌شود و از این حیث این دوربین در مقایسه با سایر دوربین‌های ساخته شده توسط شرکت RED بهترین عملکرد را دارد. علاوه بر این از آنجایی که این دوربین از شاتر گلوبال استفاده نمی‌کند و دارای شاتری از نوع رولینگ و با سرعت بسیار بالا است که سرعت خوانش دو برابری نسبت به دوربین MONSTRO ساخته شده توسط همین شرکت دارد. این سنسور همچنین از فوکوس خودکار تشخیص فاز (PDAF) پشتیبانی می‌کند که برای شرایطی که فیلم‌بردار دستیاری ندارد و می‌خواهد از یک سوژه‌ای که حرکت غیرقابل پیش‌بینی و یا بسیار سریع دارد، فیلم‌برداری کند، بسیار کارآمد است. در ادامه ویژگی‌های این سنسور وجود یک فیلتر ثابت OLPF که مخفف عبارت (optical low-pass filter) است موجب دستیابی به کیفیت و حساسیت رنگ شناخته شده و اختصاصی دوربین‌های Red می‌شود.

باتری‌های کامپکت Micro-V

این دوربین از باتری‌ نوع جدید Micro-V استفاده می‌کند که توسط شرکت RED و Titan ساخته می‌شوند ولی در آینده قرار است که شرکت‌های دیگری نیز این باتری‌ها را تولید کنند. باتری 98Wh RED Micro-v با طولی کمتر از۷.۶ سانتی‌متر می‌تواند تا یک ساعت برق مورد نیاز دوربین را تامین کند و همچنین شارژ یک عددی این باتری ۲ ساعت و نیم و دو عدد آن در شارژر مخصوص با ظرفیت دو باتری ۴ ساعت زمان خواهد برد. تبدیل برای باتری‌های V-mount فول سایز و Gold-mount نیز برای کاربرانی که این باتری‌ها و شارژر آن‌ها را از قبل دارند و یا کسانی که می‌خواهند بتوانند مدت بیشتری از دوربین بدون نیاز به شارژ باتری استفاده کنند، در دسترس خواهد بود.

پشتیبانی از کارت حافظه CFexpress

قابلیت ضبط بر روی کارت‌های حافظه CFexpress 2.0 Type B موجب امکان ضبط با حجم بالا در این دوربین شده است. تنها کارت‌های حافظه ۶۶۰ گیگابایتی شرکت‌های RED و Angelbird مورد تایید شرکت RED برای استفاده در این دوربین است. البته ورژن جدید این کارت‌های حافظه با ظرفیت ۱.۳ ترابایت نیز به زودی به بازار عرضه خواهد شد.

قسمت مخصوص دوربین‌های دستیار

در قسمت راست این دوربین یک صفحه نمایشگر به موجب کنترل دو دوربین دستیار به صورت مستقیم و از روی این دوربین را فراهم کرده است. وجود دکمه‌های فیزیکی از تماس اتفاقی که ممکن است در صفحه نمایشگرهای لمسی دردسر ساز شود، جلوگیری می‌کند، همچنین کاربر می‌تواند این قسمت را بر طبق سلیقه و نیاز خود شخصی سازی کند. همچنین این رابط کاربری، تنها رزولوشن و فریم ریت انتخابی کاربر را نمایش می‌دهد.

ورودی و خروجی‌ها

وجود دو خروجی 12G-SDI موجب امکان پخش تصویر در دو نمایشگر به صورت یکسان، پخش همراه با و یا بدون فوکوس پیکینگ، تایم کد و یا پخش با دو حالت مختلف را فراهم کرده است. خروجی USB Type-C روی این دوربین نیز می‌تواند تصاویر را به صورت زنده و با رزولوشن 1080p پخش کند و یا برای نیازهای دیگر استفاده شود.

پشتیبانی از فریم ریت با سرعت بسیار بالا و حالت‌های تصویر برداری REDCODE

اگر می‌خواهید ویدیو اسلوموشن از سوژه‌ای تهیه کنید دوربین V-RAPTOR با برخورداری از حالت‌های ضبط با فریم ریت‌های بسیار بالا مانند: 8K 17:9 با سرعت ۱۲۰ فریم بر ثانیه، 6K s35 با ۱۹۸ فریم بر ثانیه، 4K 17:9  با سرعت ۲۴۰ فریم بر ثانیه و همچنین حالت ضبط 2K با سرعت بسیار بالای ۶۰۰ فریم بر ثانیه می‌توانید ویدیوهایی اسلوموشنی با بهترین کیفیت و جزییات را با این دوربین تجربه کنید.

حالت ضبط REDCODE Raw با وجود گزینه‌های HQ، MQ و LQ که مشابه دوربین‌های RED DSMC2 است، ساده تر شده است. به علت این که با ضبط در حالت 8K جزییات بسیار بالایی در تصاویر ذخیره می‌شوند؛ شرکت RED توصیه می‌کند که حالت‌های MQ و LQ برای اکثر شرایط انتخاب شوند. حجم هر ثانیه از ویدیوهای ضبط شده نیز در حالت LQ که پایین‌ترین حجم را اشغال خواهد کرد برابر با ۱۸۰ مگابایت و در حالت HQ که بیشترین فضا را اشغال می‌کند، برابر با ۳۶۰ مگابایت است.

فرم کلی سری DSMC3

فرم کلی سری ساخت دوربین‌های DSMC3 که این دوربین اولین دوربین عرضه شده در این سری است، پیشرفت‌های متعددی کرده است. اما این دوربین با تمام تجهیزات جانبی سری ساخت قبلی خود یعنی؛ DSMC2 سازگاری ندارد. برای مثال این دوربین با دستگیره Outrigger KOMOD سازگار است ولی در نصب با کانکتورهای POGO محدودیت دارد. یکی دیگر از بروزرسانی‌های اصلی در این دوربین، وجود سیستم خنک کننده با فن بزرگ‌تر و دو ورودی هوا است که خنک کنندگی بسیار بهینه‌تری نسبت به ورژن‌های قبلی این دوربین دارد.

لوازم جانبی DSMC3

وسایل جانبی که به‌زودی برای این دوربین عرضه خواهند شد شامل: مانیتور لمسی ۷ اینچی، ماژول گسترش دهنده، دسته بالایی با اکستنشن مخصوص، صفحه اتصال دوربین با قابلیت جداسازی سریع با پشتیبانی از Arca-Swiss، گریپ‌های کناری، بازوهای Cage-type و اداپتورهای صوتی XLR خواهد بود.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
23097

مشخصات

وزن
1.8 کیلوگرم
برند
RED
<strong id="CustomFeaturesName">نوع بدنه</strong>
<strong id="CustomFeaturesName">مشخصات حسگر</strong>
تعداد پیکسل موثر (مگاپیکسل)
۳۵.۴
نوع حسگر
CMOS
اندازه حسگر
فول‌فریم
<strong id="CustomFeaturesName">مشخصات تصویر</strong>
<strong id="CustomFeaturesName">اپتیک و فوکوس</strong>
فوکوس خودکار
دارد
امکان تعویض لنز
دارد
نوع اتصال لنز
کانن RF
<strong id="CustomFeaturesName">صفحه‌نمایش/منظره‌یاب</strong>
نوع صفحه‌نمایش
LCD
صفحه‌نمایش لمسی
دارد
صفحه‌نمایش قابل چرخش
ندارد
منظره‌یاب چشمی
ندارد
پخش زنده
دارد
<strong id="CustomFeaturesName">مشخصات مرتبط با عکاسی</strong>
<strong id="CustomFeaturesName">مشخصات مرتبط با فیلم‌برداری</strong>
حداکثر رزولوشن فیلم‌برداری
8K
فرمت فیلم‌برداری
8K: Up to 120 fps 6K: Up to 198 fps UHD: Up to 240 fps DCI 2K: Up to 600 fps
میکروفون
دارد
<strong id="CustomFeaturesName">حافظه</strong>
نوع حافظه جانبی
CFexpress 2.0
<strong id="CustomFeaturesName">اتصال</strong>
HDMI
ندارد
نظر
بدون نظر

نوشتن نقد و نظر

  • قیمت:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.

مشخصات حسگر

تعداد پیکسل موثر (مگاپیکسل) ۳۵.۴
نوع حسگر CMOS
اندازه حسگر فول‌فریم

اپتیک و فوکوس

فوکوس خودکار
امکان تعویض لنز
نوع اتصال لنز کانن RF

صفحه‌نمایش/منظره‌یاب

نوع صفحه‌نمایش LCD
صفحه‌نمایش لمسی
صفحه‌نمایش قابل چرخش
منظره‌یاب چشمی
پخش زنده

مشخصات مرتبط با فیلم‌برداری

حداکثر رزولوشن فیلم‌برداری 8K
فرمت فیلم‌برداری 8K: Up to 120 fps 6K: Up to 198 fps UHD: Up to 240 fps DCI 2K: Up to 600 fps
میکروفون

حافظه

نوع حافظه جانبی CFexpress 2.0

اتصال

HDMI

سایر ویژگی‌ها

وزن 1.8 کیلوگرم
برند RED

فهرست

مجله

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم