RED EPIC-X DRAGON Collection

نام تجاری:
  • مجهز به حسگر RED DRAGON
  • حسگر ۱۹٫۴ مگاپیکسلی از نوع CMOS
  • داینامیک رنج ۱۶٫۵+ استاپ
  • امکان ثبت تصاویر با رزولوشن 6K با سرعت ۱۰۰ فریم بر ثانیه
  • مجهز به فیلترهای پایین گذر اپتیکی – OLPF
ادامه مطلبShow less
در صورت موجود شدن، من را خبر کن!
مرجع:
11940
افزودن به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
توضیحات

EPIX-X RED DRAGON از قدرتمندترین دوربین‌های حرفه‌ای RED بشمار می‌رود که مخصوص علاقه‌مندان به تصویرگری سینمایی با کیفیت خارق‌العاده طراحی و ساخته شده است. شرکت سازنده برای این دوربین از حسگر RED DRAGON بهره گرفته که به‌زعم آزمایشگاه تخصصی DxOMark یکی از بهترین حسگرهای موجود است. این حسگر از نوع CMOS بوده و دارای تفکیک‌پذیری ۱۹٫۴ مگاپیکسل است. به لطف وجود این حسگر، دوربین EPIC-X RED DRAGON قادر است تصاویری فول فریم با رزولوشن 6K را با سرعت ۷۵ فریم بر ثانیه به ثبت رساند. علاوه بر این می‌توان با استفاده از این دوربین تصاویری با همین رزولوشن و نسبت تصویر 2:4:1 را با حداکثر سرعت ۱۰۰ فریم بر ثانیه به تصویر کشید.

دوربین EPIC-X RED DRAGON از طراحی تمام ماژولار بهره می‌برد و به فیلترهای پایین گذر اپتیکی قابل تعویض مجهز گردیده است. از دیگر ویژگی‌های این دوربین می‌توان به داینامیک رنج (محدوده پویا) بالای ۱۶٫۵ استاپ اشاره داشت. شرکت سازنده در این دوربین بستر لازم را برای خلاقیت‌های بیشتر و افزودن جلوه‌های ویژه و همچنین اقدامات Post-Production فراهم آورده است.

برای افرادی که به پکیجی حرفه‌ای برای تصویربرداری نیاز دارند، شرکت RED با ساخت دوربین EPIC-X RED DRAGON و فراهم آوردن لوازم جانبی فوق‌العاده و سطح بالا در این کالکشن، تمام آن چیزی که لازمه این افراد است را به صورت یکجا در اختیار قرار می‌دهد. به این ترتیب با خرید این کالکشن می‌توان اطمینان داشت که دوربین و تجهیزاتی با آخرین فناوری و استاندارد‌های بالای کمپانی RED را در اختیار دارید که یکی از قابل‌ اعتمادترین انتخاب‌های ممکن خواهد بود و به لطف بهره‌مندی از سیستم ماژولار، می‌توان به سادگی به عکاسی و فیلم‌برداری حرفه‌ای پرداخت.

تمام سری جدید دوربین‌های EPIC و SCARLET RED DRAGON به سیستم فیلتر پایین گذر اپتیکی استاندارد یا همان OLPF مجهز گردیده‌اند. از آنجایی که این فیلتر قابل تعویض است در صورت تمایل می‌توان با تهیه کردن OLPF بهینه‌ شده برای شرایط نوری ضعیف و یا Skin Tone-Highlight آن‌ها را جایگزین فیلتر OLPF استاندارد نصب شده بر روی دوربین کرد.

رزولوشن فوق‌العاده 6K

حسگر ۱۹٫۴ مگاپیکسلی EPIC-X RED DRAGON قادر به ثبت تصاویری با رزولوشن 6K است. این بدان معناست که ابعاد تصاویر ثبت شده با این دوربین تا ۹ برابر بزرگ‌تر از ابعاد فول اچ‌دی 1080p خواهد بود. وقتی دوربین شما بتواند تصاویری با چنین رزولوشنی را به ثبت رساند، این بدان معناست که کوچک‌ترین جزئیاتی در تصاویر از دست نخواهد رفت و این ویژگی دقیقاً همان چیزی‌ است که حرفه‌ای‌ها به دنبال آن هستند. یکی دیگر از مزایای تصویربرداری با چنین رزولوشن فوق‌العاده‌ای این است که هنگام بازپخش در نمایشگر‌هایی با دقت تصویر فول اچ‌دی یا 4K، باز هم تصاویر به مراتب شفاف‌تر از زمانی خواهد بود که با رزولوشن فول اچ‌دی یا 4K رکورد شده باشند. وقتی صحبت از رزولوشن به میان می‌آید، بدون شک رزولوشن بالاتر انتخاب بهتری بشمار می‌رود.

داینامیک رنج ۱۶٫۵+ استاپ

حسگر بکار رفته در دوربین EPIC-X RED DRAGON از داینامیک رنج بالای ۱۶٫۵+ استاپ بهره‌مند است. بدین ترتیب در شرایط نوری متفاوت می‌توان اختلاف میان روشن‌ترین و تیره‌ترین بخش صحنه را با دقت هرچه بیشتر به تصویر کشید. نسبت سیگنال به نویز در این حسگر تا حد زیادی بهبود یافته است. فیلترهای کم‌تر و نویز بسیار پایین در دوربین EPIC-X RED DRAGON این فرصت را ممکن می‌کند تا نوردهی ایده آلی را تجربه کنید.

دانش رنگی جدید

رنگ‌های زنده‌تر، واقعی‌تر و درخشان‌تر تنها بخشی از آن چیزی است که دوربین‌های مجهز به حسگر RED DRAGON قادر به دستیابی آن هستند. این ویژگی‌ها به همراه دقت رنگی فوق‌العاده به خوبی در تک تک فریم‌هایی که این دوربین به ثبت می‌رساند قابل مشاهده است. حجم زیادی از جزئیات رنگی در هر فریم غیر فشرده‌ی تصاویر ثبت‌شده توسط این دوربین‌ها موجب ایجاد امکان دستیابی به رنگ‌های مورد نظر در مرحله‌ی تصحیح رنگ می‌شود. نسل جدید حسگرهای تصویربرداری نیاز به نسل جدیدی دانش علوم رنگی دارند و کمپانی RED این دو خصیصه را در دوربین‌های حرفه‌ای خود توأمان و به صورت یکجا در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
11940
نظر
بدون نظر

نوشتن نقد و نظر

  • قیمت:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.

فهرست

مجله

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم