RED WEAPON Forged CF 6K Package

نام تجاری:
  • بهره‌گیری از حسگر قدرتمند RED DRAGON
  • حسگر CMOS با تفکیک‌پذیری ۱۹٫۴ مگاپیکسل
  • داینامیک‌ رنج ۱۶٫۵+ استاپ
  • امکان ثبت تصاویر RAW با رزولوشن 6K
  • ثبت تصاویر 2K با حداکثر ۳۰۰ فریم در ثانیه
  • امکان ثبت همزمان تصاویر با فرمت‌های REDCODE RAW و Apple ProRes
ادامه مطلبShow less
در صورت موجود شدن، من را خبر کن!
مرجع:
11951
افزودن به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
توضیحات

گرچه مدت زیادی از تأسیس کمپانی RED نمی‌گذرد، با این وجود این کمپانی با حدود یک دهه فعالیت توانسته جایگاه خود را به‌عنوان یکی از معدود سازندگان برتر دوربین‌های سینمایی تثبیت کند. شروع فعالیت این کمپانی به سمت دوربین‌های دیجیتال تقریباً با شروع حرکت بزرگ‌ترین کمپانی سازنده تجهیزات سینمایی یعنی ARRI همزمان گشت.

یک دهه پیش وقتی دوربین‌های ARRI وارد دنیای دیجیتال شدند بر همگان ثابت شد که عصر نگاتیو به پایان رسیده، اما کسی تصور نمی‌کرد که یک نام جدید بنام RED به‌زودی تعریف جدیدی از دوربین‌های سینمایی ارائه خواهد داد و با مدل‌های نسبتاً کوچک و سبکی مثل WEAPON بر این عرصه حکمرانی خواهد کرد.

WEAPON یکی از توانمند‌ترین دوربین‌های ساخت RED بشمار می‌رود که ابزاری فوق‌العاده برای ساخت ویدئوهای خلاقانه سینمایی سطح بالا قلمداد می‌شود. WEAPON به یکی از بهترین‌ حسگرهای ساخته شده تا به این تاریخ – به زعم آزمایشگاه تخصصی DxOMark- یعنی RED DRAGON مجهز گردیده که به طور اختصاصی برای این دوربین بهینه‌سازی شده است. این دوربین قادر به ثبت تصاویری با رزولوشن 6K فول فریم با حداکثر سرعت ۷۵ فریم بر ثانیه می‌باشد. علاوه بر این، RED WEAPON می‌تواند تصاویری با همین رزولوشن و با ابعاد تصویر 2:4:1 را با حداکثر سرعت ۱۰۰ فریم بر ثانیه نیز ثبت کند. برای افرادی که انتظار کیفیتی بیش از این دارند، این امکان وجود دارد تا با آپگرید و به‌روزرسانی‌های فراهم آمده توسط کمپانی سازنده، قابلیت‌های تصویربرداری حسگر RED DRAGON که در WEAPON CF جای گرفته است را افزایش داده و تصاویر را با رزولوشن 8K رکورد کنند.

رزولوشن ۱۹٫۴ مگاپیکسلی این دوربین، بستر لازم را برای خلاقیت‌های بیشتر و افزودن جلوه‌های ویژه و همچنین اقدامات Post-Production یا همان پس-تولید فراهم آورده است. به عنوان بخشی از محصولات سری DSMC2 این کمپانی، WEAPON CF نیز از ویژگی‌های مختص این سری محصولات بهره‌مند است که از این میان می‌توان به امکان ثبت همزمان تصاویر با فرمت‌های REDCODE RAW و Apple ProRes اشاره نمود. ضمن اینکه امکان ضبط تصویر با فرمت‌های Avid DNxHR/HD نیز در این دوربین میسر است.

طراحی این دوربین مثل دیگر محصولات اخیر RED تحت سیستم ماژولار ™DSMC2 می‌باشد که شکل جدید و خاصی از هماهنگی بین قطعات جانبی و دوربین را در پی داشته که با تمام لوازم جانبی DSMC2 سازگار خواهد بود. البته این به معنای عدم سازگاری با لوازم جانبی قدیمی‌تر نیست. طراحی ماژولار محصولات RED این امکان را به کاربر می‌دهد تا مجموعه‌ای در حد نیاز و مناسب فعالیت خود تهیه کنید. ضمن اینکه اگر پیش از این هم یکی از محصولات RED را خریداری کرده‌اید می‌توانید مطمئن باشید که WEAPON سازگاری کاملی با لوازم جانبی از پیش تهیه‌شده‌ی شما دارد.فارغ از آنکه تنها با یک دوربین در حال تصویربرداری هستید و یا از ترکیب پیچیده ماژولار RED برای ضبط تصاویر بهره می‌گیرید می‌توانید اطمینان داشته باشید که تمام لوازم جانبی DSMC2 با دوربین‌های SCARLET-W، RED RAVEN و یا WEAPON سازگار بوده و قابل استفاده خواهند بود.

در ساخت WEAPON CF از فیبر کربن بسیار مقاوم بهره گرفته شده و طراحی این دوربین به گونه‌ای صورت گرفته که ارگونومی فوق‌العاده‌ای را به آن بخشیده است. شرکت سازنده در مورد این دوربین این‌گونه عنوان می‌کند که WEAPON CF ترکیبی از ویژگی‌های ممتاز دوربین‌های EPIC و SCARLET بشمار می‌رود که با افزوده شدن برخی قابلیت‌های منحصربه‌فرد، از پیشروترین و ایده آل‌ترین گزینه‌های موجود برای افرادی محسوب می‌شود که به دنبال تصویرگری در سطحی عالی و بی‌مثال هستند.

از جمله مزایای بهره‌مندی از سری DSMC2 می‌توان به یکپارچه‌سازی و ادغام سیستم DSMC2 OLPF –فیلتر پایین گذراپتیکی- اشاره داشت. به این ترتیب به لطف فیلتر پایین گذر اپتیکی می‌توان با سهولت بیشتری نسبت به گذشته تصویربرداری خود را بر اساس محیط پیرامون خود بهینه‌سازی نمود. می‌توان از میان OLFP استاندارد، بهینه‌سازی شده برای شرایط نوری ضعیف و Skin Tone-Highlight یکی را برحسب نیاز خود انتخاب نمود. همچنین امکان تهیه هر سه فیلتر در قالب یک پکیج نیز وجود دارد.

لازم به اشاره است که این پکیج به همراه تمام آن چیزی که برای شروع یک فیلم‌برداری سطح بالا بدان نیاز دارید عرضه می‌شود.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
11951

مشخصات

برند
Red
<strong id="CustomFeaturesName">مشخصات حسگر</strong>
نوع حسگر
RED DRAGON CMOS
تعداد پیکسل موثر
۳۱۶۰ × ۶۱۴۴
ابعاد دقیق حسگر
۱۵٫۸ × ۳۰٫۷ میلی‌متر
نسبت سیگنال به نویز
۸۰ دسی‌بل
داینامیک رنج
۱۶٫۵ استاپ
فریم‌ریت
(75fps at 6K Full Format (6144x3160), 100 fps at 6K 2.4:1 (6144x2592
(96fps at 5K Full Format (5120x2700), 120 fps at 5K 2.4:1 (5120x2160
(120fps at 4K Full Format (4096x2160), 150 fps at 4K 2.4:1 (4096x1728
(150fps at 3K Full Format (3072x
<strong id="CustomFeaturesName">ضبط تصاویر</strong>
رزولوشن فیلم‌برداری
6K
<strong id="CustomFeaturesName"> درگاه‌ها و اتصالات</strong>
وای‌فای
دارد
وزن
۱٫۵ کیلوگرم
ریموت‌کنترل
(Integrated RED COMMAND PROTOCOL (R.C.P
خروجی ویدئو
3G-SDI (HD-SDI) and HDMI with DSMC2 expander module 
<strong id="CustomFeaturesName">مشخصات کلی</strong>
شرایط محیطی استفاده
0°C to +40°C
<strong id="CustomFeaturesName">ضبط صدا</strong>
مشخصات ضبط صدا
Uncompressed, 24-bit 48 kHz Optional 2 additional channels with DSMC2 expander module, uncompressed, 24-bit 48 kHz
<strong id="CustomFeaturesName">سایر ویژگی‌ها</strong>
VIDEO EDITING SOFTWARE COMPATIBILITY: Adobe Premiere Pro, AVID Media Composer, DaVinci Resolve, Edius Pro, Final Cut Pro, Vegas Pro
نظر
بدون نظر

نوشتن نقد و نظر

  • قیمت:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.

مشخصات اصلی دوربین فیلم‌برداری

برند Red

مشخصات حسگر

نوع حسگر RED DRAGON CMOS
تعداد پیکسل موثر ۳۱۶۰ × ۶۱۴۴
ابعاد دقیق حسگر ۱۵٫۸ × ۳۰٫۷ میلی‌متر
نسبت سیگنال به نویز ۸۰ دسی‌بل
داینامیک رنج ۱۶٫۵ استاپ

کنترل نوردهی

فریم‌ریت (75fps at 6K Full Format (6144x3160), 100 fps at 6K 2.4:1 (6144x2592</br> (96fps at 5K Full Format (5120x2700), 120 fps at 5K 2.4:1 (5120x2160</br> (120fps at 4K Full Format (4096x2160), 150 fps at 4K 2.4:1 (4096x1728</br> (150fps at 3K Full Format (3072x

ضبط تصاویر

رزولوشن فیلم‌برداری 6K

درگاه‌ها و اتصالات

وای‌فای
وزن ۱٫۵ کیلوگرم

صفحه‌نمایش و منظره‌یاب

ریموت‌کنترل (Integrated RED COMMAND PROTOCOL (R.C.P
خروجی ویدئو 3G-SDI (HD-SDI) and HDMI with DSMC2 expander module 

مشخصات کلی

شرایط محیطی استفاده 0°C to +40°C

ضبط صدا

مشخصات ضبط صدا Uncompressed, 24-bit 48 kHz Optional 2 additional channels with DSMC2 expander module, uncompressed, 24-bit 48 kHz

فهرست

مجله

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم