Sony PMW-RX50 SxS Card Recorder Player

نام تجاری:
  • پشتیبانی از کدک XAVC intra و GOP
  • قابلیت رکورد ویدئو با رزولوشن 1920x1080 و فریم‌ریت‌های ۵۹.۹۴ و ۵۰
  • پشتیبانی از فرمت‌های MPEG HD422, HD420, IMX و DVCAM
  • مجهز به دو درگاه کارت SxS
  • برخورداری از نمایشگر ال‌سی‌دی ۳٫۵ اینچی
  • رابط 3G SDI و خروجی HDMI
  • باکس ورودی صدا از نوع XLR با قابلیت جدا شدن
  • امکان انتقال فایل‌های ذخیره شده به هارد اکسترنال از طریق USB 3.0
ادامه مطلبShow less
در صورت موجود شدن، من را خبر کن!
مرجع:
13081
افزودن به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
توضیحات

رکوردر قابل حمل PMW-RX50 محصولی از کمپانی سونی می‌باشد که قادر است تصاویر ورودی با فرمت‌های مختلف از جمله فرمت اختصاصی سونی یعنی XAVC intra/GOP را با رزولوشن 1080p تا سرعت ۵۹.۹۴ فریم بر ثانیه بر روی کارت حافظه ذخیره کند. جهت رسیدن به عملکرد و کارایی مناسب در زمینه‌های متفاوت و پاسخ دادن به نیاز‌های مختلف، این دستگاه از ورودی‌های MPEG HD422، MPEG HD420 و کدک‌های متداول‌تری مثل MPEG IMX50 و DVCAM نیز پشتیبانی می‌کند.

این رکورد به دو درگاه اکسپرس کارت ۳۴ میلی‌متری مجهز است که می‌توان توسط آن‌ها تصاویر ورودی 3G/HD/SD-SDI را بر روی کارت‌های حافظه SxS ذخیره کرد. به علاوه می‌توان کارت حافظه SxS دوربین فیلم‌برداری را از طریق این درگاه به دستگاه متصل کرد و تصاویر ضبط شده را توسط نمایشگر ۳.۵ اینچی آن مشاهده کرد.

علاوه بر ورودی SDI، رکوردر PMW-RX50 از یک باکس ورودی صدا XLR نیز برخوردار است که قابلیت ضبط صدا در دو کانال مختلف را برای این دستگاه به همراه داشته است. به علاوه این باکس قابلیت جدا شدن نیز دارد تا در مواقعی که به ورودی صدای XLR نیازی نیست، بتوان آن را از دستگاه جدا کرد. جهت مشاهده تصویر در نمایشگر‌ها و مانیتور‌های دیگر نیز خروجی‌های SDI، HDMI و i.link در این رکوردر تعبیه شده است که از طریق آن‌ها می‌توان تصویر را به NLE (بخش اصلاح و ادیت تصاویر) ارسال کرد. هم‌چنین یک درگاه USB 3.0 نیز در بدنه این دستگاه تعبیه شده تا بتوان تصاویر و فایل‌های ویدئویی را بر روی هارد‌های اکسترنال ذخیره کرد.

رکوردر PMW-RX50 از باتری‌های سری BP-U تغذیه می‌کند که از آن‌ها در دوربین‌های فیلم‌برداری XDCAM سونی نیز استفاده می‌شود. ضمناً در کنار باتری می‌توان از یک آداپتور AC به عنوان منبع تغذیه مستقیم بهره برد.

رکوردر PMW-RX50 از توانایی ضبط تصاویر در شرایط دمایی مختلف از -۲۰ تا ۶۰ درجه سانتی‌گراد برخوردار است. با توجه به اینکه اغلب دوربین‌های فیلم‌برداری قادرند بین‌ محدوده ۰ تا ۴۰ درجه تصاویر را ذخیره کنند، عملکرد این دوربین در این بازه دمایی می‌تواند بسیار پراهمیت باشد. برای فیلم‌برداری در مناطق بسیار سرد و یا بیشتر از ۴۰ درجه سانتی گراد این دستگاه می‌تواند یک انتخاب کلیدی برای فیلم‌بردارانی باشد تا فارغ از نگرانی بابت ضبط نشدن کامل تصاویر به فیلم‌برداری بپردازند.

لازم به ذکر است که این رکوردر با وزن سبک (حدود یک کیلوگرم) و اندازه‌ای کوچک می‌تواند در پروژه‌های سیار به یک ابزار بسیار کارآمد برای فیلم‌برداران تبدیل شود.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
13081
نظر
بدون نظر

نوشتن نقد و نظر

  • قیمت:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.

فهرست

مجله

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم