PocketWizard Plus III

نام تجاری:

سیستم رادیویی عالی پاکت‌ویزارد با امکانات گسترده (فرکانس اروپایی)

ادامه مطلبShow less
در صورت موجود شدن، من را خبر کن!
مرجع:
350400106
افزودن به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
توضیحات

340.00 – 354.00 MHz - FCC/IC frequency

433.42 – 434.42 MHz - CE frequency 

این فرستنده/گیرنده یکی از مطمئن‌ترین، پرامکانات‌ترین، و آسان‌ترین راه‌حل‌های موجود برای تریگرکردن فلاش‌ها و دوربین‌هاست. این فرستنده/گیرنده 32 کانال مختلف است. هنگام کار در یک مجلس عروسی، عکاسی یک رویداد ورزشی، یا عکاسی در یک آتلیه‌ی شلوغ، یافتن یک کانال آزاد با این محصول بسیار آسان است. سیستم انتخابی چهارزونی تریگر (Selective Quad-Zone Triggering) که زمانی فقط فقط برای عکاسان حرفه‌ای امکان‌پذیر بود، چهار زون اضافه می‌کند تا بتوان فلاش‌ها و دوربین‌ها را به‌صورت گروهی یا تکی تریگر کرد.

کارکردن با این محصول بسیار ساده است. کلیدهای نرم آن به‌خوبی کار می‌کنند و صفحه‌ی نمایش ال‌سی‌دی (دارای نور پس‌زمینه) آن اطلاعات لازم را نمایش می‌دهد. این محصول بسیار کوچک است تا دید کاربر را مختل نکند. آنتن دقیق این محصول داخل آن قرار دارد، تا عمر بیش‌تری داشته باشد.

این فرستنده/گیرنده دارای برد بسیار وسیعی است. در عین حال، در شرایط مختلف می‌توان برد آن‌را افزایش داد: حالت برد گسترده (Long Range Mode: LR) برد این فرستنده/گیرنده را تقریباً دو برابر می‌کند. در حالت تشدید (RP: Repeater Mode) می‌توان یک یا چند Plus III دیگر را در مسیر قرار داد، تا امواج یک‌دیگر را تشدید کنند. این حالت هم برای تریگرکردن فلاش و هم دوربین کار می‌کند.

درست همانند مدل Plus II، این مدل نیز دارای حسگر خودکاری است که به‌طور خودکار حالت را از فرستنده به گیرنده یا بالعکس تغییر می‌دهد. این قابلیت در هنگام استفاده از فلاش‌ها و دوربین‌های ریموت بسیار مناسب است. هنگامی که رادیوی گیرنده روی یک دوربین تریگر را دریافت کند، می‌تواند در حالت Auto-Relay کار کند و سیگنال را به رادیوی بعدی بفرستند. در این حالت همه‌ی رادیوها با هم هم‌زمان می‌شوند.

حالت تریگر دو مرحله‌ای (Two-Stage Trigger) از ویژگی‌های جدید این محصول است. دکمه‌ی TEST این محصول دارای دو مرحله است و مانند دکمه‌ی شاتر دوربین‌ها کار می‌کند: در حالت نیم‌فشار سیستم‌های فوکوس خودکار و نورسنجی دوربین فعال شده، و وقتی دکمه به‌طور کامل فشار داده می‌شود، شاتر دوربین تریگر می‌شود. در هنگامی که دوربین روی سه‌پایه نباشد، کاربر می‌تواند با استفاده از یک کابل ACC که به درگاه Motor-Drive متصل باشد، عکاسی مستمر کند.

این محصول با تمامی رادیوهای پاکت‌ویزارد، به‌خصوص MultiMAX که دارای 32 کانال است، سازگار است.

این محصول می‌تواند تا سرعت 5 / 14 فریم بر ثانیه سیگنال بفرستد. دو باتری سایز AA می‌توانند تا 50 ساعت محصول را تغذیه کنند و هنگام نیاز می‌توان از طریق درگاه Mini-B USB 2.0 باتری اضافی به محصول متصل نمود. این درگاه هم‌چنین می‌تواند برای به‌روزرسانی نرم‌افزار داخلی (Firmware) محصول مورد استفاده قرار گیرد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
350400106
پیوست‌ها
Pixel-Plus III-Manhual.pdf
دفترچه راهنمای تیریگر فلاش PocketWizard Plus III به زبان انگلیسی
دانلود (0)
نظر
بدون نظر

نوشتن نقد و نظر

  • قیمت:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.

فهرست

مجله

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم