کیف شانه آویز دوربین نشنال جئوگرافیک مدل Medium Tote Bag A8121

نام تجاری:

مناسب برای دوربین‌های کامپکت و جمع‌وجور

فضای کافی برای حمل دو لنز اضافی و تجهیزات مربوط

دارای جیب‌های کافی برای قرار دادن لوازم شخصی

بدنه ساخته شده از کتان و چرم خالص

قابل استفاده برای مصارف روزانه

ادامه مطلبShow less
7,650,000 تومان

آخرین به‌روزرسانی ۱۴۰۳/۰۱/۱۵

مرجع:
17474
افزودن به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها(1)
محصولات مرتبط
توضیحات

مدیران نشنال جئوگرافیک اعتقاد دارند که مردم جهان را باید به داستان‌ها و وقایع مهم سیاره زمین نزدیک‌تر کنند. با در اختیار داشتن برترین دانشمندان، عکاسان، خبرنگاران و فیلم‌سازان، این سازمان از طریق برنامه‌های تلویزیونی، مجلات، برنامه‌هایی برای خردسالان، کتاب و رسانه‌های بسیار دیگری با مردم در ارتباط هستند. نشنال جئوگرافیک همچنین محصولات متنوع بسیاری را از تجهیزات سفر گرفته تا کیف‌های مخصوص دوربین و صنایع‌دستی مناطق مختلف جهان طراحی و تولید می‌کند. به گفته مسئولان این سازمان، ۲۷ درصد از فروش و سود محصولات، به اجتماع نشنال جئوگرافیک اختصاص داده می‌شود. این اجتماع در راستای اکتشاف و حفاظت از سیاره زمین شکل گرفته و هر ساله پژوهش‌های بسیاری در همین راستا در نقاط مختلف جهان توسط این اجتماع صورت می‌گیرد.

مجموعه کیف‌های NG Africa با الهام از طبیعت و فرهنگ بومی آفریقا طراحی شده‌اند. پوشش خارجی کیف که از کتان و چرم خالص ساخته شده است، یادآور منسوجات دست‌بافت این جغرافیا می‌باشد در حالی که پوشش داخلی آن بسیار نرم و مقاوم در برابر ضربه طراحی شده است تا از محتویات درون کیف به خوبی محافظت شود.

کوله‌پشتی Tote bag A8121 که از مجموعه کیف‌های NG Africa شرکت نشنال جئوگرافیک می‌باشد یک کیف کوچک و مناسب برای حمل و محافظت از دوربین‌های کامپکت و دوربین‌های خانگی است. به لطف بهره‌گیری طراحی خاص و منحصر به فرد، دوربین عکاسی به صورت کامل تحت پوشش و حفاظت قرار می‌گیرد. این کیف از ظرفیت کافی جهت گنجایش یک دوربین کامپکت به همراه لنز متصل برخوردار است. طبیعی است که فضای مناسبی برای حمل طیف وسیعی از لوازم کوچک و شخصی نیز در نظر گرفته شده است تا بتوان در طول روز یا هنگام عکاسی آن‌ها را به همراه داشته و به راحتی به آن‌ها دست رسی داشت. کیف Tote bag A8121 قابلیت تبدیل به یک کیف معمولی برای مصارف روزمره را نیز دارد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
17474
نظر
بدون نظر

نوشتن نقد و نظر

  • قیمت:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.

فهرست

مجله

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم