لنز تامرون مدل Tamron 18-400mm f3.5-6.3 Di II VC HLD مانت نیکون

نام تجاری:
  • فاصله کانونی واید تا تله بسیار گسترده
  • مخصوص دوربین‌های غیرفول‌فریم
  • بازشدگی دیافراگم حداکثر f/3.5 و حداقل  f/29
  • دارای لرزشگیر
  • بدنه مقاوم در برابر نفوذ رطوبت
  • سه المان‌ LD و سه المان غیرکروی
  • موتور بی‌صدای فوکوس  HLD
  • دیافراگم هفت تیغه‌ الکترومغناطیسی
ادامه مطلبShow less
گارانتی
  • یک سال ضمانت آفومار
در صورت موجود شدن، من را خبر کن!

خدمات و بیمه‌ها

رضایت شما اولویت ما است.
برای مشاهده جزئیات بیشتر کلیک کنید

بیمه‌های در دسترس برای این محصول

بیمه‌ها در سبد خرید قایل سفارش است
۱۵ ماه بیمه کارآفرین
۱۵ ماه بیمه کارآفرین
5% از قیمت محصول (+1,080,500 تومان محصول)
مرجع:
24495
افزودن به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
توضیحات

لنز Tamron 18-400mm f3.5-6.3 Di II VC HLD دارای فاصله کانونی گسترده‌ای است که ان را برای هرنوع کاربر از عکاسی منظره تا پرتره و عکاسی حیات وحش و پرندگان مناسب می‌سازد. این لنز مناسب برای دوربین‌های غیرفول فریم طراحی شده و فاصله کانونی ان به حدی گسترده است که نیاز به وجود دیگر لنزهی زوم را به کلی از بین می‌برد.

علامت اختصاری VC  درج شده در نام این لنز نشان از وجود لرزش‌گیر در آن دارد و علامت Di II به این معناست که این لنز برای دوربین‌های غیرفول فریم و دارای سنسوری با ابعاد APS-C مناسب است. برای آشنایی بیشتر با علائم اختصاری درج‌شده روی لنزهای تامرون می‌توانید به لینک زیر مراجعه کنید:

معرفی علائم اختصاری لنزهای باکیفیت تامرون

برای رسیدن به وضوحی و کیفیت بالا، تامرون در ساختار اپتیکی این لنز از سه المان کاهش پراکندگی نوری LD بهره گرفته است. به لطف این سه المان جزییات با کمترین سایه رنگی ممکن و با دقت بالایی به ثبت می‌رسند. البته در لنز‌هایی با گستره زوم بالا، مهم‌ترین مشکل اپتیکی، اعوجاج‌ها و خطاهای کروی است که برای برطرف‌کردن این مشکل و رسیدن به تصویری با پرسپکتیو دقیق سه المان aspherical یا غیرکروی در این لنز به کار گرفته شده است تا این مساله نیز به حداقل برسد.

 

لرزشگیر اپتیکی لنز 18-400mm f3.5-6.3 Di II VC HLD تامرون نیز اثرات لرزش دست را در زمان عکاسی تا ۲.۵ استاپ سرعت شاتر کاهش می‌دهد. به علاوه به لطف سیستم فوکوس خودکار HLD کاربران این لنز به خصوص می‌توانند فوکوسی دقیق، بی‌سروصدا و سریعی را تجربه کنند. ویژگی‌های جالب این لنز به اینجا ختم نمی‌شود چرا که این لنز تامرون کمینه فاصله فوکوسی معادل ۴۵ سانتی‌متر دارد و با بزرگنمایی 1:2.9 و در فاصله‌ای نزدیک نسبت به سوژه به عکاسی پرداخت.

لنز Tamron 18-400mm مانند خیلی از لنز‌های جدید امروزی در برابر نفوذ رطوبت و گرد‌وغبار از مقاومت بالایی برخوردار است و می‌توان در شرایط مختلف آب‌وهوایی آن را به همراه داشت که وجود این مورد برای لنز همه‌کاره‌ای که امکان استفاده از آن در هرشرایطی وجود دارد، ضروری است. برای تغییر نکردن فاصله کانونی در زمان عکاسی نیز یک کلید قفل کننده بر روی بدنه این لنز در نظر گرفته شده تا بتوان با زاویه دید ثابت عکاسی کرد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
24495
نظر
بدون نظر

نوشتن نقد و نظر

  • قیمت:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
محتویات جعبه

فهرست

مجله

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم