لنز کانن مدل Canon EF 70-200mm f/4L IS II USM

نام تجاری:
  • لنز 70-200mm با مانت EF
  • گشودگی دیافراگم f/4 تا f/32
  • یک المان Fluorite و ۲ المان UD
  • کوتینگ Super Spectra
  • موتور فوکوس اولتراسونیک
  • لرزشگیر اپتیکال
  • مقاومت در برابر شرایط آب و هوایی
  • حلقه اتصال لنز به سه‌پایه
  • دیافراگم ۹ تیغه دوار
ادامه مطلبShow less
گارانتی
  • سه سال ضمانت شرکت ایده‌آل
در صورت موجود شدن، من را خبر کن!

خدمات و بیمه‌ها

رضایت شما اولویت ما است.
برای مشاهده جزئیات بیشتر کلیک کنید

بیمه‌های در دسترس برای این محصول

بیمه‌ها در سبد خرید قایل سفارش است
۱۵ ماه بیمه کارآفرین
۱۵ ماه بیمه کارآفرین
3% از قیمت محصول (+0 تومان محصول)
مرجع:
19082
افزودن به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
توضیحات

شرکت کانن لنز Canon EF 70-200mm f/4L IS II USM را پس از لنز موفق Canon EF 70-200mm f/4L IS USM به بازار عرضه کرد. این لنز از محبوب‌ترین و همه‌کاره‌ترین لنزهای تولید شده تا به امروز است. نام L در نام این لنز نشانگر کیفیت ساخت خوب و شارپنس بالای آن است. این لنز در واقع تصاویر نرمال تا مدیوم‌تله را با کمترین اعوجاج و با دقت رنگی بالایی بر روی حسگر دوربین ثبت می‌کند. بزرگ‌نمایی این لنز و نیز سرعت بالایش، آن را برای عکاسی پرتره، عکاسی ورزشی و عکاسی طبیعت بسیار مناسب می‌سازد. برخورداری از یک المان fluorite و ۲ المان UD پراکندگی نور و انحرافات رنگی را در هنگام زوم کردن نیز به کمترین میزان خود رسانده است. در ضمن پوشش چندلایه مخصوص بر روی عدسی‌ها احتمال بروز پدیده Flare و Ghosting  را به کمترین میزان ممکن رسانده است و باعث خواهد شد که در شرایط پرنور تصویر با کنتراست بیشتری به ثبت برسد. در صورت استفاده از این لنز بر روی دوربین‌های با قطع سنسور APS-C، فاصله کانونی معادل شما برابر ۳۲۰-۱۱۲ میلی‌متر خواهد بود.

علاوه بر امکان تنظیم فوکوس دستی، لنز Canon EF 70-200mm f/4L IS II USM به یک موتور فوکوس اولتراسونیک نیز مجهز است که از مکانیزم فوکوس داخلی استفاده می‌کند و فوکوسی سریع، ساکت و دقیق را برای شما به ارمغان می‌آورد. این لنز برای دسترسی به تنظیم دقیق و بی‌نقص فوکوس در حالت Manual از یک رینگ فوکوس بزرگ و خوش‌دست نیز بهره می‌برد.

در کنار ویژگی‌های که به آن اشاره شد لنز Canon EF 70-200mm f/4L IS II USM به یک لرزش‌گیر اپتیکال نیز مجهز است که اثرات لرزش دست و دوربین را هنگام  فیلم‌برداری و عکاسی را تا ۵ استاپ خنثی می‌کند. این ویژگی به خصوص در فواصل کانونی تله که لرزش بسیار کم دوربین نیز می‌تواند در وضوح تصویر تأثیر منفی بگذارد بسیار حائز اهمیت است.

دیافراگم این لنز کانن از ۹ تیغه دایر‌ه‌ای تشکیل شده است و در ساختار اپتیکی آن از ۲۰ المان اپتیکی در ۱۵ گروه مختلف بهره گرفته شده است. همچنین ساختار آن در برابر نفوذ قطرات آب و نیز گرد و غبار مقاوم است تا استفاده از آن در شرایط مختلف با اطمینان خاطر بیشتری صورت پذیرد.

امکان تنظیم بازشدگی دهانه دیافراگم از F4 تا F32 در این لنز آزادی عمل گسترده‌ای را در تنظیم عمق میدان ارائه می‌دهد. در ضمن حداقل بازشدگی F32 تصویری با عمق میدان بسیار بالا ارائه می‌دهد. این ویژگی برای زمان‌هایی که می‌خواهید چند سوژه در فاصله‌های مختلف را در یک کادر قرار دهید بسیار حائز اهمیت است. لازم به ذکر است که کمینه فاصله فوکوس در این لنز ۱ متر است.

این لنز با تله‌کانورترهای EF 1.4X و EF 2X سازگار می‌باشد.

پیشنهادهای جایگزین

این یک لنز بسیار کارامد برای سفر، حمل و نقل و عکاسی در شرایط نوری مناسب است. شارپنس بسیار بالا، لرزشگیر کارامد و فوکوس دقیق و سریع در کنار وزن کم از ویژگی‌های برجسته این لنز به شمار می‌روند. برخی مواقع، خطاهای نوری و رنگی در لبه‌های تصویر این لنز قابل مشاهده هستند و با توجه به بیشینه گشودگی دیافراگم f/4، استفاده از آن برای عکاسی کنسرت‌ها، جشن‌ها و مراسم‌هایی که در شب برگزار می‌شوند، توصیه نمی‌شود. اگر به عملکرد بهتری در شرایط کم‌نور نیاز دارید و با دو برابر وزن سنگین‌تر کنار می‌آیید، بهتر است به گزینه‌های زیر توجه کنید:

۱- لنز کانن مدل Canon 70-200mm f/2.8L IS III USM: حقیقتا لقب “همه‌فن حریف” برازنده این لنز است. شارپنس و کنتراست فوق‌العاده، عملکرد چشمگیر در نور کم، حداقل خطاهای نوری و رنگی و طراحی پیچیده عدسی‌ها از مشخصه‌های اصلی این محصول هستند. اگرچه با نگاهی به برچسب قیمتی و وزن ۱.۴۸ کیلوگرمی آن، بهتر است واقعا نیازمند ابزاری قدرتمند برای عکاسی در شرایط کم‌نور باشید. در غیر این صورت، در شرایط پرنور یا برای عکاسی در سفر، لنز کانن با بیشینه گشودگی دیافراگم f/4 گزینه منطقی‌تری است. با اختلاف قیمت این دو لنز به راحتی می‌توایند یک لنز حرفه‌ای برای پرتره تهیه کنید و از عکاسی در این سبک لذت ببرید.

۲- لنز سیگما مدل Sigma 70-200mm DG OS HSM: بیشینه گشودگی f/2.8، طراحی پیشرفته عدسی‌ها و شارپنس و کنتراست فوق‌العاده در تمامی شرایط نوری از ویژگی‌های بارز این لنز سیگما هستند. اگرچه ۱ کیلوگرم وزن بیشتر قطعا در تصمیم‌گیری شما برای انتخاب این لنز در مقابل کانن با f/4 مؤثر خواهد بود. اگر نیازمند لنز زوم نسبتا بی‌نقص و همه‌کاره برای تصویربرداری در شرایط کم‌نور یا عکاسی پرتره هستید و قیمت بالای نسل سوم کانن با f/2.8 با بودجه شما همخوانی ندارد، این بهترین انتخاب برای تجربه حداکثر کیفیت با قیمتی اقتصادی‌تر است.

۳- لنز تامرون مدل Tamron SP 70-200mm f/2.8 Di VC G2: این لنز قیمتی مشابه با لنز ۲۰۰-۷۰ میلی‌متری کانن با f/4 دارد. در عوض بیشینه گشودگی دیافراگم f/2.8 امکان عکاسی در شرایط کم نور را فراهم می‌کند. با ۱.۴۷ کیلوگرم وزن، شارپنس بالا و عملکرد دقیق و سریع فوکوس، این محصول ارزش خرید بالایی دارد. اگرچه نسبت به نسل سوم کانن یا رقیب همرده سیگما، کنتراست خروجی کمتری ارائه می‌کند. توجه داشته باشید که جهت چرخش حلقه زوم در این لنز مخالف جهت چرخش لنز‌های کانن است و باید به آن عادت کنید. به علاوه، امکان چرخش فیلتر بر روی المان جلویی وجود ندارد. پس اگر به دنبال لنزی برای استفاده با فیلترهای پولاریزه یا گرادیان هستید، این گزینه برای شما مناسب نخواهد بود.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
19082

مشخصات

برند
Canon
<strong id="CustomFeaturesName">مشخصات اصلی</strong>
نوع لنز
لنز زوم
حداکثر ابعاد فرمت
فول‌فریم
فاصله کانونی (میلی‌متر)
۷۰-۲۰۰
لرزش‌گیر تصویر
دارد
نوع اتصال دهانه
Canon EF
<strong id="CustomFeaturesName">دیافراگم</strong>
حداکثر بازشدگی دیافراگم
F4
حداقل بازشدگی دیافراگم
F32
تعداد تیغه‌های دیافراگم
۹
توضیحات دیافراگم
دیافراگم مدور
<strong id="CustomFeaturesName">مشخصات اپتیکی</strong>
تعداد المان‌ها
۲۰
تعداد گروه‌ها
۱۵
زاویه دید
۳۴° - ۱۲°
<strong id="CustomFeaturesName">فوکوس</strong>
حداکثر بزرگنمایی
۰٫۲۷ برابر
فوکوس خودکار
دارد
حداقل فاصله فوکوس (سانتی‌متر)
۱۰۰
<strong id="CustomFeaturesName">مشخصات فیزیکی</strong>
وزن (گرم)
۷۸۰
طول (میلی‌متر)
۱۷۶
قطر (میلی‌متر)
۸۰
مقاوم در برابر تغییرات محیطی
بله
قطر دهانه فیلتر (میلی‌متر)
۷۲٫۰
حلقه اتصال لنز به سه‌پایه
دارد
نظر
بدون نظر

نوشتن نقد و نظر

  • قیمت:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
محتویات جعبه

مشخصات اصلی لنز

نوع لنز لنز زوم
حداکثر ابعاد فرمت فول‌فریم
فاصله کانونی (میلی‌متر) ۷۰-۲۰۰
لرزش‌گیر تصویر
نوع اتصال دهانه Canon EF

دیافراگم

حداکثر بازشدگی دیافراگم F4
حداقل بازشدگی دیافراگم F32
تعداد تیغه‌های دیافراگم ۹
توضیحات دیافراگم دیافراگم مدور

مشخصات اپتیکی

تعداد المان‌ها ۲۰
تعداد گروه‌ها ۱۵
زاویه دید ۳۴° - ۱۲°

فوکوس

حداکثر بزرگنمایی ۰٫۲۷ برابر
فوکوس خودکار
حداقل فاصله فوکوس (سانتی‌متر) ۱۰۰

مشخصات فیزیکی

وزن (گرم) ۷۸۰
طول (میلی‌متر) ۱۷۶
قطر (میلی‌متر) ۸۰
مقاوم در برابر تغییرات محیطی
قطر دهانه فیلتر (میلی‌متر) ۷۲٫۰
حلقه اتصال لنز به سه‌پایه

سایر ویژگی‌ها

برند Canon

فهرست

مجله

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم