برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

Canon EF 24-70mm f/2.8L II USM

نام تجاری:

یک لنز حرفه‌ای تمام‌عیار و همه‌کاره، با ساختی عالی و کیفیت تصویر بسیار بالا

‎33,987,000 تومان
آخرین موجودی

آخرین به‌روزرسانی ۱۳۹۹/۰۵/۱۶

مرجع:
120100263
افزودن به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها(1)
محصولات مرتبط
‎660,000 تومان
قابلیت اتصال به لنز‌هایی با دهانه ۸۲ میلی‌متر بسیار شفاف و گذردهی کامل نور مقاوم در برابر خراشیدگی سطح ضد آب بر‌خورداری از پوشش چندلایه بر روی سطوح فیلتر مناسب برای محافظت از دهانه خارجی لنز حذف...
‎720,000 تومان
فیلتر پولاریزه برای جلوگیری از تابش برخی زوایای نور به حسگر، مناسب برای عکاسی طبیعت و عکاسی شهری – دهنه‌ی 82میلی‌متر
‎8,990,000 تومان
لنز برای دوربین‌های فول‌فریم مانت  Fنیکون محدوده دیافراگم از f/2.8 تا f/22 دو المان XR  و سه عدسی LD چهار عدسی  غیر کروی aspherical دارای پوشش‌های Eband و BBAR عدسی‌ها پوشش فلورین بر روی عدسی جلویی موتور فوکوس خودکار...
‎7,990,000 تومان
مناسب برای دوربین‌های فول‌فریم نیکون با مانت F بازشدگی دهانه دیافراگم: F2.8 تا F22 برخورداری از المان‌های اپتیکی Aspherical و SLD مجهز به موتور فوکوس خودکار هایپرسونیک دیافراگم ۹ تیغه‌ای بالبه‌های دایره‌ای شکل مجهز...
‎33,962,000 تومان
مناسب برای دوربین‌های فول‌فریم نیکون با مانت F بازشدگی دهانه دیافراگم: F2.8 تا F22 برخورداری از المان‌های اپتیکی Aspherical و SLD مجهز به موتور فوکوس خودکار هایپرسونیک دیافراگم ۹ تیغه‌ای بالبه‌های دایره‌ای شکل مجهز...
توضیحات

این لنز نسبت به نسخه‌ی قبلیش ساخت بدنه و کیفیت تصویر بالاتری دارد. در این لنز از جدیدترین فناوری‌های صنعت عدسی‌سازی استفاده شده است. در ساختار اپتیکی لنز یک عدسی با پاشش نوری بسیار کم (Super UD)، و دو عدسی با پاشش نوری کم (UD) به‌کار رفته‌اند تا آبراسیون رنگی (Chromatic Aberration) را، خصوصاً در گوشه‌های کادر سر واید لنز، به‌حداقل برسند. دو عدسی غیرکروی (Aspheric) به صورت ترکیبی آبراسیون هاله‌ای (Spherical Aberration) را در کل گستره‌ی زوم کاهش می‌دهند. پوشش‌های سطحی عدسی‌ها باعث بهبود بازنمایی رنگ و تعادل رنگی لنز می‌شوند، و شبح‌وارگی (Ghosting) را کاهش می‌دهند. دیافراگم لنز 9 تیغه (دایره‌ای) دارد، تا قسمت‌های فوکوس‌نشده‌ی تصویر (بوکه) به زیبایی ثبت شوند. یک موتور فوکوس خودکار فراصوتی حلقه‌ای (Ring-Type USM) به‌همراه پردازنده‌ی (CPU) قوی، و الگوریتم جدید فوکوس خودکار، باعث فوکوس خودکار سریع، بی‌صدا و دقیق می‌شوند. بدنه‌ی این لنز برای استفاده‌ی مداوم و حرفه‌ای طراحی شده و مقاومت آن در مقابل غبار و رطوبت نسبت به نسخه‌ی قبلی افزایش یافته است. سطح عدسی‌های انتهایی جلو و عقب، و سطح خارجی لنز از یک پوشش فلورینی پوشیده شده‌اند تا در مقابل لکه‌های چربی (مانند آثار انگشتان)، و غبار مقاوم باشند. یک کلید قفل، لنز را در صورت لزوم در بسته‌ترین حالت نگه می‌دارد تا به‌صورت اتفاقی باز نشود.

جزئیات محصول
120100263

مشخصات

برند
Canon
تاریخ عرضه کالا
۱۳۹۰/۱۱/۱۸
مشخصات اصلی
نوع لنز
لنز زوم
حداکثر ابعاد فرمت
فول‌فریم
فاصله کانونی (میلی‌متر)
۲۴-۷۰
لرزش‌گیر تصویر
ندارد
نوع اتصال دهانه
Canon EF
دیافراگم
حداکثر بازشدگی دیافراگم
F2.8
حداقل بازشدگی دیافراگم
F22
حلقه دیافراگم
ندارد
تعداد تیغه‌های دیافراگم
۹
مشخصات اپتیکی
تعداد المان‌ها
۱۸
تعداد گروه‌ها
۱۳
زاویه دید
۳۴° - ۸۴°
فوکوس
حداکثر بزرگنمایی
۰٫۲۱ برابر
فوکوس خودکار
دارد
حداقل فاصله فوکوس (سانتی‌متر)
۳۸
نوع موتور فوکوس
Ring-type Ultrasonic
فوکوس دستی دائمی
دارد
متد فوکوس
داخلی
مشخصات فیزیکی
وزن (گرم)
۸۰۵
طول (میلی‌متر)
۱۱۳
قطر (میلی‌متر)
۸۹
جنس بدنه
فلز
جنس دهانه اتصال
فلز
مقاوم در برابر تغییرات محیطی
بله
رنگ
مشکی
متد زوم
چرخشی
(افزایش طول لنز هنگام بزرگ‌نمایی)
پاور زوم
ندارد
قفل زوم
دارد
قطر دهانه فیلتر (میلی‌متر)
۸۲٫۰
حلقه اتصال لنز به سه‌پایه
ندارد
نظر(2)
رتبه‌بندی کلی
5
2 نظر
کیفیت
(5)
قیمت
(5)
لنز Canon EF 24-70mm f/2.8L II USM در فوریه 2012 از سوی کانن معرفی شد و به عنوان یک بروزرسانی برای لنز قدیمی EF 24-70mm f/2.8L USM معرفی شد.طراحی جدید این لنز از سوی کانن توانست لنزی استاندارد و بسیار با کیفیت را روانه بازار کند که هر عکاسی عاشق آن میشود.\nطراحی جدید کانن باعث شد تا اندازه این لنز کوچکتر شود و حجم آن نیز کاهش یابد.کانن این لنز را تا حد زیادی در مقابل گرد و غبار و آب مهر و موم نموده است.این لنز در درجه اول برای قطع فول فریم طراحی شده است اما مطابق معول میتوان از آن در دوربین های قطع APS-C نظیر EOS 7D نیز استفاده کنید که در آن زاویه معادل 112-38 را ارائه میدهد.\nاین لنز برای عکاسان حرفه ای که نیاز به لنزی دارند که بتواند طیف وسیعی از کارها را انجام دهد بسیار مناسب است.کانن این لنز را با 18 عنصر در 13 گروه که دارای دو شیشه UD برای کم کردن پراکندگی نور و همچنین یک شیشه Super UD غیر کروی برای به حداقل رساندان انحراف نوری است ساخته است.موتور اولترا سونیک برای اتوفوکوس سریع و دیافراگم مدور برای ساختن بکگراند محو از دیگر تدابیری است که کانن برای این لنز در نگاه سطحی در نظر گرفته است.\nطراحی Canon EF 24-70mm f/2.8L II USM یک طراحی کاملا استاندارد از سری L کانن است.حلقه زوم نزدیک به انتهای لنز و حلقه فوکوس آن در جلوی لنز است.بین این دو شما میتوانید دکمه انتخاب حالت فوکوس و قفل زوم را ببنید.نکته ای که باید در اینجا بگوییم عدم وجود لرزش گیر است که کانن به دلایل خاص خود از لرزش گیر در این لنز استفاده نکرده است.این مسأله کمی رقابت این لنز را با Tamron SP 24-70mm F/2.8 Di VC USD که دارای لرزش گیر است و قیمت پایین تری نیز دارد جذاب میکند.البته این نکته را باید در نظر گرفت که کانن در تستها کیفیت فوقالعاده ای را از خود به نمایش گذاشته است. \nEF 24-70mm f/2.8L II USM در تست های قطع APS-C نتایج فوق العاده ای را از خود به نمایش گذاشت.در این قطع این لنز از تمام لنزهای هم رده خود در قطع APS-C نتیاج بهتری را به نمایش گذاشته است.وضوح لنز در تمام کادر حتی در دیافراگم 2.8 هم بسیار خوب و قابل قبول است.به طوری که حتی تا دیافراگم 8 شما میتوانید یک وضوح خوب و یکدست را در تمام کادر مشاهده کنید.سایه روشن لنز حتی در دیافراگم 2.8 و فاصله کانونی 24 چیزی نزدیک به صفر است و اعوجاج آن نیز بسیار کم است.\nتست Full frame\nCanon EF 24-70mm f/2.8 L II USM نتایج فوق العاده ای در قطع فول فریم از خود به نمایش گذاشت.نتایجی که با توجه به هر استانداردی میتوان گفت این لنز در رده خود، در رتبه بالاتری نسبت به رقبای خود قرار میگیرد.وضوح لنز در دیافراگم 5.6 و در تمام فواصل کانونی بسیار عالی است.اما سایه روشن نسبت به قطع APS-C بالاست.\nانحراف رنگی\nانحراف رنگی در قطع فول فریم بسیار کم است.تنها کمی انحراف رنگی در گوشه های بالایی تصویر به چشم میخورد که خیلی باید دقت به خرج دهید تا آن را پیدا کنید.\nتست استودیویی\nمثل همیشه تست استودیوی ما با طیف وسیعی از تصاویر انجام شد.این تست به ما اجازه میدهد تا نواقصی را که نتوانسته بودیم در تست های قبلی متوجه آنها شویم،پیدا کنیم.نکته منفی که ما در این تست ها متوجه آن شدیم ضعف این لنز در عکاسی از فاصله نزدیک(ماکرو) میباشد.\nدر تستهای استودیوی انحراف رنگی این لنز بسیار کم بود و به همین دلیل میتوان از آن در نور طبیعی با خیال راحت استفاده کرد.طبق معمول اگر بخواهیم بیشترین حاشیه رنگی را در این لنز ببنیم باید در حالت واید آن بررسی کنیم.در این حالت حتی با غیر فعال کردن گزینه اصلاح رنگی ،در گوشه های تصویر کمی انحراف رنگی دیده میشود که خیلی باید دقت کنید تا آن را مشاهده نمایید.در اینجا ما میخواستیم که انحراف رنگی را در گوشه های کادر و در فاصله کانونی 24 میلیمتر بررسی کنیم که برای این منظور از نرم افزار DxO Optics Pro استفاده کردیم که حتی با استفاده از این نرم افزار نیز انحراف رنگی به قدری ناچیز بود که نمیتواند در چاپ تأثیری بگذارد.\nسایه روشن\nسایه روشن لنز با دو استاپ افزایش دیافراگم از 2.8 به 5.6 تقریبا از بین میرود که برای این کلاس از لنزها تقریبا عادی است.در فواصل کانونی 50 تا 70 سایه روشن در انتهای گوشه کادر به یکباره زیاد میشود که میتواند در بعضی شرایط مزاحم کار شود،هرچند میتوان آن را اصلاح کرد.\nدر تصاویر روبرو میتوانید میزان سایه روشن در گوشه های کادر در شرایط مختلف را ببنید.\nنتیجه گیری کلی\nدر کل میتوان گفت که Canon EF 24-70mm f/2.8L II USM یک لنز استاندارد و کاملا مطمئن در رده خود است که هر عکاس حرفه ای آرزوی داشتن آن را میکند.انتظار میرود این لنز در شرایط مختلف بتواند نهایت بازدهی را داشته باشد.اتوفوکوس این لنز سریع،بی صدا و بی نقص میباشد.مهر و موم بودن آن تا حد زیادی این لنز را در مقابل گرد و غبار ایمن ساخته است.\nنقاط قوت\nاپتیک بی عیب و نقص و عالی\nمقاومت مؤثر در برابر flare\nفوکوس دقیق،بی صدا و بی نقص\nکیفیت ساخت عالی و مقاوم در شرایط جوی مختلف\nنقاط ضعف\nسایه روشن ناخوشایند در فاصله کانونی 50 تا 70 میلیمتر و دیافراگم 2.8 در قطع فول فریم.\nدر عکسهایی که از فاصله نزدیک گرفته شده اند(ماکرو) کیفیت تصویر پایین تر است.\nعدم وجود لرزشگیر\nقیمت بالا\n\n\n\n\n

نوشتن نقد و نظر

  • قیمت:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.

فهرست

مجله

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم