لنز نیکون مدل AF-S NIKKOR 24-70mm f/2.8E ED VR

نام تجاری:
  • دارای مانت F نیکون
  • محدوده دیافراگم از f/2.8 تا f/22
  • دارای عدسی‌های ASP/ED, AS, ED و HRI
  • پوشش نانو کریستال سطح لنز
  • پوشش ضد غبار روی هر دو سطح لنز
  • موتور فوکوس بی‌صدا
  • دارای لرزشگیر 4 مرحله‌ای
  • دارای فوکوس خودکار داخلی و فوکوس دستی
  • دیافراگم 9 تیغه‌ای مدور
ادامه مطلبShow less
گارانتی
  • دوسال ضمانت ایده آل
در صورت موجود شدن، من را خبر کن!

خدمات و بیمه‌ها

رضایت شما اولویت ما است.
برای مشاهده جزئیات بیشتر کلیک کنید

بیمه‌های در دسترس برای این محصول

بیمه‌ها در سبد خرید قایل سفارش است
۱۵ ماه بیمه کارآفرین
۱۵ ماه بیمه کارآفرین
3% از قیمت محصول (+2,023,595 تومان محصول)
مرجع:
9057
افزودن به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
توضیحات

لنز نیکون AF-S NIKKOR 24-70mm f/2.8E ED VR نسخه جدیدی از محصول بسیار شناخته شده و پرطرفدار 24-70mm نیکون است که به لرزشگیر 4 مرحله‌ای مجهز شده است. علاوه بر لرزشگیر، تغییرات مهمی نیز در ساختار عدسی‌های این لنز ایجاد شده است. استفاده از یک عدسی منحصر بفرد ترکیبی ED Aspherical در کنار سه عدسی Asperical دو عدسی ED و یک عدسی Index Elements در  لنز می‌تواند موجب کاهش بازتابش نور در لنز، و جلوگیری از محو شدگی و لبه‌های رنگی در نواحی پر کنتراست تصویر شود. با  تغییرات ایجاد شده، تصاویر ثبت شده توسط این دوربین نسبت به نسخه قبلی بسیار شارپ‌تر و با کنتراست بالاتری ثبت می‌شوند. علاوه بر این دیافراگم این لنز به صورت الکترومغناطیسی کنترل می‌شود که باعث افزایش سرعت عکس‌برداری و همچنین بالاتر رفتن دقت نوردهی در هنگام عکاسی پی‌درپی می‌شود.

پوشش به کار رفته روی عدسی‌های بیرونی این لنز از نوع  Nano Crystal می‌باشد که علاوه بر افزایش فوق‌العاده کیفیت و کنتراست تصاویر، میزان بازتاب نور در لنز را کاهش می‌دهد. علاوه بر این پوشش نوع دیگری از پوشش ضد غبار نیز روی سطوح بیرونی عدسی جلو و عقب لنز به کار رفته است که تا حد زیادی از کثیف شدن این سطوح جلوگیری کرده و این امکان را می‌دهد که کثیفی سطح لنز به سادگی پاک شود.

علاوه بر مشخصات نوری و عدسی‌های با کیفیت به کار رفته در این دوربین، موتور فوکوس آن نیز پیشرفت فوق‌العاده‌ای داشته است. موتور فوکوس این لنز از نوع Silent Wave Motor است که به دلیل سرعت بالا و بیصدا بودن هم برای عکاسی و هم برای فیلمبرداری کاملا مناسب است. علاوه بر این سیستم لرزشگیر اختصاصی VR نیکون در این لنز می‌تواند لرزش‌های لنز تا 4 گام سرعت پایین‌تر  از معمول برطرف کند. همچنین مکانیسم الکترونیکی کنترل دیافراگم جدیدی که در این لنز به کار رفته است، می‌تواند دقت نوردهی را خصوصا در عکاسی پی‌درپی با سرعت زیاد بالاتر ببرد.

و دهانه دیافراگم این لنز از 9 پره با لبه‌های گرد تشکیل شده و قطر دهانه آن از 77 میلی‌متر در مدل قبلی به 82میلی‌متردر این مدل تغییر کرده است.

پیشنهادهای جایگزین

این بهترین گزینه قابل انتخاب برای دوربین‌های فول فریم نیکون با مانت FX است. شارپنس بالا در مرکز و لبه‌های تصویر،‌ گشودگی دیافراگم بالا و دریافت نور بیشتر از رقبا، کیفیت ساخت بی‌نظیر لنزهای حرفه‌ای و لرزشگیر اپتیکال کارامد از ویژگی‌های این لنز هستند. نکته قابل توجه در مورد این لنز، بیشینه بزرگنمایی بیشتر نسبت به سایر رقابست، به طوریکه به در زوم ۷۰ میلی‌متر، به نظر می‌رسد بزرگنمایی بیشتری با این لنز وجود دارد. این ویژگی کنترل بهتری برای کادربندی عکاسی پرتره ایجاد می‌کند.البته با نگاهی به برچسب قیمتی این محصول و ابعاد نسبتا بزرگ آن، بهتر است پیش از تصمیم‌گیری نهایی نگاهی به گزینه‌های دیگر نیز داشته باشید.

۱- سیگما آرت Sigma 24-70mm f/2.8 DG OS HSM: لنزهای سری آرت سیگما به کیفیت ساخت بالا و طراحی پیشرفته عدسی‌ها شهرت دارند. این محصول نیز از این ویژگی‌ها بی‌بهره نمانده و کیفیت ساخت آن به جرئت با رقیب نیکون خود برابری می‌کند. با وزن نسبتا یکسان و نصف قیمت نیکون، این محصول یک همراه طولانی مدت برای عکاسان و فیلمبرداران خواهد بود. از نظر ابعاد، این محصول ابعاد بسیار مناسبی دارد و از لنز سری E نیکون به طور قابل توجهی کوچکتر است. در نتیجه حمل و نقل آن در انواع کیف‌های دوربین راحت‌تر خواهد بود. اگرچه عملکرد لرزشگیر این مدل بسیار ضعیف‌تر از لنزهای مشابه است و برای عکاسی در شرایط کم‌نور و بدون سه‌پایه یا فیلمبرداری بهتر است به دنبال گزینه‌های دیگری باشید.

۲- نیکون Nikon AF-S NIKKOR 24-70mm f/2.8G ED:  این لنز در حقیقت مدل پیشین لنز جدید سری E نیکون برای فرمت FX است. این محصول ابعاد کوچکتری نسبت به مدل جدیدتر دارد اما فقدان لرزشگیر اپتیکال، کارایی آن را برای عکاسی با سرعت‌های پایین شاتر یا فیلمبرداری تحت تآثیر قرار می‌دهد. این محصول شارپنس و دقت مناسبی دارد اما در مقایسه با نسخه جدیدتر خود، از تمامی جهات در سطح پایین‌تری قرار می‌گیرد. بهتر است با این قیمت، به دنبال لنزهای به روزتر سیگما یا تامرون باشید.

۳- تامرون Tamron SP 24-70mm f/2.8 DI VC USD G2: نسل جدید لنز ۷۰-۲۴ میلی‌متری تامرون حالا رقیب سرسختی برای تمامی لنزهای دیگر نیکون به شمار می‌آید. شارپنس فوق‌العاده، لرزشگیر بی‌نقص، ابعاد جمع و جور، وزن ۹۰۰ گرمی و کنتراست بالا از ویژگی‌های بارز این شاهکار تامرون به شمار می‌روند. در مقایسه با لنز سری E نیکون، شاید شارپنس در لبه‌های تصویر مقداری کمتر باشد. اما با توجه به ابعاد کوچکتر و وزن کمتر، جابجایی این لنز و استفاده روزمره از آن بسیار ساده‌تر است. به علاوه، کیفیت ساخت لنز نیکون به مراتب بهتر از این لنز است. با بودجه یکسان، به راحتی می‌توان به همراه این لنز، یک لنز حرفه‌ای دیگر یا حتی یک بدنه دوربین APS-C تهیه کرد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
9057
نظر
بدون نظر

نوشتن نقد و نظر

  • قیمت:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
محتویات جعبه

فهرست

مجله

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم