دوربین دیجیتال بدون آینه سونی مدل Alpha a9 II

نام تجاری:
  • سنسور فول‌فریم ۲۴ مگاپیکسلی Exmor RS CMOS
  • پردازشگر تصویر BIONZ X
  • فیلم‌برداری UHD 4K
  • لرزشگیر داخلی ۵ محوره
  • سیستم فوکوس خودکار با ۶۹۳ نقطه
  • منظره‌یاب الکترونیکی ۳٫۷ میلیون نقطه‌ای
  • صفحه‌نمایش لمسی و مفصلی ۳ اینچی با رزولوشن ۱٫۴۴ میلیون نقطه
  • عکاسی پیاپی با سرعت ۲۰ فریم بر ثانیه
  • حداکثر حساسیت ۲۰۴۸۰۰
  • دارای بلوتوث و وای‌فای داخلی
  • دارای دو شیار کارت حافظه
ادامه مطلبShow less
در صورت موجود شدن، من را خبر کن!
مرجع:
20130
افزودن به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
توضیحات

دوربین سونی آلفا a9 II

دوربین سونی Sony Alpha a9 II تعریف جدیدی برای سرعت است. با بهره گیری از امکانات شگفت انگیز نسل قبلی، این نسل از طراحی بهینه بدنه، اتصالات بیشتر و عملکرد سریعتری برخوردار است. استفاده از حسگر فول فریم 24.2 مگاپیکسلی CMOS از نوع Exmor RS BSI و پردازنده پیشرفته BIONZ X، سرعت این دوربین به طرز چشمگیری افزایش یافته است. عکاسی پیاپی تا 20 فریم بر ثانیه در سکوت کامل با شاتر الکترونیکی و تا 10 فریم بر ثانیه با شاتر مکانیکی انجام می شود. بازه حساسیت هم حالا گسترش پیدا کرده و تا عدد 204800 قابل افزایش است. حسگر به کار رفته در دوربین سونی Sony Alpha a9 II از 693 نقطه تشخیص فاز بهره می برد تا ردیابی سوژه های متحرک کاملا هوشمندانه انجام شود. قابلیت Real-Time Eye AF نیز تمرکز ردیابی سوژه و فوکوس را بر روی چشم های سوژه می گذارد تا تصاویری شفاف ثبت شوند. پردازنده BIONZ X هم در هر ثانیه تا 60 بار محاسبات مربوط به فوکوس و نورسنجی خودکار را انجام می دهد تا هر 20 فریم عکسی که به صورت پیاپی ثبت می شوند، حتما در حالت ایده آل باشند. فیلمبرداری UHD 4K نیز تا نرخ 30 فریم بر ثانیه ممکن است. این دوربین به یک حسگر سنجش نور 1200 نقطه ای مجهز است که نتایجی دقیق در حالت های سنجش multi-segment، center-weighted یا spot metering ارائه می کند.
یکی از مزیت های دوربین سونی Sony Alpha a9 II بهره مندی از لرزشگیر 5 محوره حسگر است که با نام 5-axis SteadyShot INSIDE شناخته می شود. این لرزشگیر می تواند لرزش های دوربین را تا 5.5 استاپ کاهش دهد که عدد فوق العاده ای است.
در بخش طراحی نیز، دوربین سونی Sony Alpha a9 II طراحی ارگونمیک جدیدی دارد، در برابر آب و خاک مقاوم تر است و قابلیت های اتصال متفاوتی دارد. منظره یاب الکترونیکی 3.69 میلیون نقطه ای OLED برای عکاسی پیاپی با بالاترین دقت طراحی شده است. نمایشگر لمسی 3 اینچی 1.44 میلیون نقطه ای نیز کنترل دوربین را ساده تر کرده است. دو عدد شیار کارت حافظه از نوع UHS-II SD ذخیره سازی را به مرحله جدیدی برده و یک خروجی اترنت 1000BASE-T برای اشتراک گذاری LAN یا کنترل دوربین از راه دور را ممکن می کند. Wi-Fi و بلوتوث نیز اشتراک گذاری و کنترل دوربین را به صورت بیسیم را میسر می کند.

حسگر 24.2 مگاپیکسلی Exmor RS BSI Stacked CMOS و پردازشگر تصویر BIONZ X

دوربین سونی Sony Alpha a9 II برای سرعت ساخته شده ست. حسگر فوق پیشرفته Exmor RS BSI در کنار پردازشگر فوق سریع BIONZ X به طرز خارق العاده ای سریع است و عملکردی باورنکردنی از خود نشان می دهد. عکاسی پیاپی تا 20 فریم بر ثانیه با استفاده از شاتر الکترونیکی یا 10 فریم بر ثانیه با شاتر مکانیکی ممکن شده است. طراحی Back-illuminated حسگر نیز باعث شده تا حساسیت تا عدد شگفت انگیز 204800 قابل افزایش بایشد و همچنان تصاویری با نویز کم و شفافیت بالا حاصل شود. فایل های غیرفشرده RAW نیز ار نوع 14-bit قابل ذخیره هستند تا انعطاف پذیری در هنگام ویرایش عکس ها افزایش یابد.
پردازنده BIONZ X نیز به همراه یک front-end LSI فوق سریع باعث شده تا زمان پردازش تصویر کاهش یافته و رنج دینامیکی گسترده تری در کنار خروجی دقیق تون های رنگی حاصل شود. در همین راستا سیستم های سنجش فوکوس و نورسنجی خودکار نیز 60 بار در هر ثانیه پردازش های مربوط را تکرار می کنند تا دنبال کردن سوژه آسان تر شده و تصویر هر فریم به بهترین شکل ثبت شود. در ضمن با اینکه از شاتر الکترونیکی در دوربین سونی Sony Alpha a9 II استفاده شده، در صورت استفاده از منظره یاب الکترونیکی هیچ فریمی سیاه نشان داده نمی شود تا شکار هیچ لحظه ای غیرممکن نباشد.

سیستم فوکوس خودکار هیبریدی

سیستم Fast Hybrid AF با بهره گیری از 693 نقطه تشخیص فاز در کنار 425 نقطه تشخیص کنتراست، تقریبا 93 درصد از سطح حسگر را پوشش می دهد تا به این ترتیب عملیات فوکوس کردن به سرعت انجام شده و حتی با کاهش حساسیت تا -3 EV باز هم دقت آن حفظ شود. این تراکم بالای نقاط فوکوس امکان ردیابی سوژه در شرایط مختلف نوری را نیز فراهم می کند. الگوریتم های جدید فوکوس خودکار نیز حرکت ناگهانی سوژه ها را به سرعت تشخیص داده و فوکوس را در شرایط بحرانی به خوبی انجام می دهد. در ضمن استفاده از لنز های سری A-mount نیز به کمک مبدل های LA-EA3 یا LA-EA1 ممکن است و با فوکوس و نورسنجی خودکار و پیوسته این دوربین سازگاری کامل دارد.
دوربین سونی Sony Alpha a9 II امکانات فراوانی در قسمت فوکوس به کاربران ارائه می دهد. به عنوان نمونه با قفل کردن فوکوس خودکار بر روی سوژه، نقاط اطراف سوژه نیز همواره مورد بررسی قرار می گیرند تا در صورت حرکت ناگهانی سوژه، فوکوس از روی نقطه اولیه برداشته شده و به سرعت به نقطه جدید منتقل شود. حالت ردیابی فوکوس خودکار نیز با استفاده از برخی لنزها در گشودگی دیافراگم کمتر از f/16 و در حالت Focus Priority قابل استفاده است. همچنین در حالت فوکوس خودکار پیوسته، اگر دکمه شاتر تا نیمه فشرده باشد، نقطه فوکوس قابل جابجاییست تا تغییر فوکوس بدون از دست رفتن دید به سرعت انجام شود.

طراحی بدنه

  • دوربین سونی Sony Alpha a9 II به یک منظره یاب الکترونیکی OLED 3.69 میلیون نقطه ای با وضوح Quad-VGA مجهز شده که بزرگنمایی 0.78x ارائه می دهد و تمام جزئیات را به خوبی به نمایش می گذارد. تنظیمات ویژه High Quality نیز امکان نرخ بازیابی 120 فریم بر ثانیه را فعال می کند تا مشاهده سوژه های متحرک هرچه بیشتر به واقعیت نزدیک باشد. یک پوشش از جنس عنصر فلوئور نیز بر روی قسمت چشمی استفاده شده تا تمیز کردن این قسمت به سادگی صورت پذیرد.
  • صفحه نمایش 1.44 میلیون نقطه ای لمسی نیز استفاده از امکانات دوربین را ساده تر و خلاقانه تر کرده است. قابلیت چرخش این صفحه نمایش به بالا و پایین نیز، عکاسی از زوایای پایین یا بالا را ممکن می کند.
  • شاسی دوربین سونی Sony Alpha a9 II از جنس آلیاژ منیزیم ساخته شده تا استحکام، دوام و مقاومت بالا را با وزنی سبک ممکن کند. مانت لنز نیز تقویت شده تا لنزهای سنگین را بهتر در جای خود نگه دارد. قسمت دستگیره دوربین نیز بهبود یافته تا در دست گرفتن آن حس راحت تری را به کاربر منتقل کند.
  • با بهبود عایق ها در نواحی باتری، خروجی ها و اتصالات شاسی، دوربین سونی Sony Alpha a9 II بیش از مدل های پیشین در برابر گرد و غبار و رطوبت مقاوم است.
  • در این نسخه نیز همانند نسل پیشین این دوربین، از باتری NP-FZ100 استفاده شده که با هر بار شارژ کامل انرژی لازم برای 500 شات با منظره یاب الکترونیکی یا 690 شات با نمایشگر LCD را فراهم می کند.
  • دو عدد شیار کارت حافظه SD با پشتیبانی از استاندارد UHS-II در دوربین سونی Sony Alpha a9 II تعبیه شده است. بدین ترتیب می توان فرمت RAW را در یکی و JPEG را در دیگری ذخیره کرد. در حالت دیگر وقتی کارت حافظه اول پر شود، از ظرفیت کارت حافظه دوم به صورت خودکار برای ذخیره سازی فیلم ها و تصاویر استفاده می گردد.
  • یک عدد پورت USB 3.2 نسل 1 در کنار پورت micro-USB به این دوربین اضافه شده تا اتصال آن به کامپیوتر با سرعت بالاتری ممکن شود. در ضمن قابلیت شارژ دوربین به هنگام اتصال توسط کابل USB-C وجود دارد.
  • عمر شاتر دوربین سونی Sony Alpha a9 II تقریبا 000,500 شات است.
  • مانت هات شو این دوربین ارتقا یافته و اکنون با میکروفون شات گان ECM-B1M یا کیت مبدل XLR-K3M سازگار است تا صدایی واضح و شفاف با ارسال سیگنال های دیجیتالی به دوربین ضبط کند.
  • مجهز به ورودی جک 3.5 میلی متری برای اتصال میکروفون خارجی.
  • سازگار با گریپ VG-C4EM.


لرزشگیر 5 محوره SteadyShot INSIDE

دوربین سونی Sony Alpha a9 II از یک لرزشگیر ارتقا یافته 5 محوره با توانایی خثی سازی لرزش تا 5.5 استاپ بهره می برد. این لرزشگیر داخلی همواره در هر 5 محور فعال است و در هنگام فیلمبرداری یا عکاسی، تصاویری شفاف به ارمغان می آورد. استفاده از لنز هایی با فاصله کانونی زیاد یا حتی لنز های ماکرو هم با این لرزشگیر به خوبی سازگار هستند و دوربین به صورت خودکار لرزش های ایجاد شده را با حرکت دادن حسگر جبران می کند. لازم به ذکر است که این لرزشگیر به نوع لنز استفاده شده وابسته نیست و تفاوتی نمی کند از چه لنزی استفاده شود. حتی لنز هایی که هماهنگی کامل با دوربین ندارند یا لنز هایی که برای اتصال نیاز به مبدل دارند نیز با این سیستم لرزشگیر قابل استفاده هستند. استفاده از لنز هایی که مجهز به لرزشگیر اپتیکال هستند، قابلیت خنثی سازی لرزش های را توسط دوربین سونی Sony Alpha a9 II به شدت تقویت می کند.


ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
20130

مشخصات

برند
Sony
<strong id="CustomFeaturesName">نوع بدنه</strong>
نوع بدنه
بدون آینه
<strong id="CustomFeaturesName">مشخصات حسگر</strong>
‌حداکثر تفکیک‌پذیری
۴۰۰۰ × ۶۰۰۰
سایر تفکیک‌پذیری‌ها
۶۰۰۰x۳۳۷۶
۳۹۳۶x۲۶۲۴
۳۹۳۶x۲۲۱۶
۳۰۰۸x۲۰۰۰
۳۰۰۸x۱۶۸۸
۱۹۶۸x۱۳۱۲
۱۹۶۸x۱۱۱۲
تعداد پیکسل موثر (مگاپیکسل)
۲۴
تعداد کل پیکسل (مگاپیکسل)
۲۸
نسبت تصویر (ارتفاع:عرض)
۱۶:۹ ۴:۳ ۳:۲ ۱:۱
نوع حسگر
Exmor RS CMOS
اندازه حسگر
فول‌فریم
ابعاد دقیق حسگر (میلی‌متر)
۲۳٫۸ × ۳۵٫۶
پردازنده
Bionz X
<strong id="CustomFeaturesName">مشخصات تصویر</strong>
حساسیت
خودکار
۱۰۰-۵۱۲۰۰
حساسیت ارتقاء یافته (حداقل)
۵۰
حساسیت ارتقاء یافته (حداکثر)
۲۰۴۸۰۰
تعداد حالات تعادل رنگ
۱۰
تعادل رنگ سفارشی
دارد
لرزش‌گیر
دارد
نوع لرزش‌گیر
سنسور شیفت | ۵ محوره
کیفیت خروجی JPEG
Extra fine
Fine
Standard
فرمت فایل خام
RAW
<strong id="CustomFeaturesName">اپتیک و فوکوس</strong>
فوکوس خودکار
دارد
ویژگی‌های فوکوس خودکار
Contrast Detect Sensor | حسگر تشخیص کنتراست
Phase Detect | تشخیص فاز
Multi-area | چندگانه
Center | مرکزی
Selective single-point | تک نقطه انتخابی
Tracking | دنبال کننده
Single | تکی
Continuous | مداوم
Touch | لمسی
تعداد نقاط فوکوس
۶۹۳
ضریب فاصله کانونی
۱ برابر
امکان تعویض لنز
دارد
نوع اتصال لنز
Sony E
<strong id="CustomFeaturesName">صفحه‌نمایش/منظره‌یاب</strong>
نوع صفحه‌نمایش
TFT LCD Monitor
اندازه صفحه نمایش (اینچ)
۳
صفحه‌نمایش لمسی
دارد
صفحه‌نمایش قابل چرخش
دارد
تعداد نقاط صفحه‌نمایش
۱۴۴۰۰۰۰
منظره‌یاب چشمی
دارد
نوع منظره‌یاب
Electronic
میزان پوشش منظره‌یاب
۱
بزرگ‌نمایی منظره‌یاب
۰٫۷۸ برابر
تعداد نقاط منظره‌یاب
۳۶۸۶۴۰۰
پخش زنده
دارد
<strong id="CustomFeaturesName">مشخصات مرتبط با عکاسی</strong>
حداقل سرعت شاتر (ثانیه)
۳۰
حداکثر سرعت شاتر (ثانیه)
۱/۸۰۰۰
تقدم شاتر
دارد
تقدم دیافراگم
دارد
نوردهی دستی
دارد
نوردهی با انتخاب حالت/موضوع
ندارد
فلاش داخلی
ندارد
حالت‌های فلاش
Auto | خودکار
Off | غیر فعال
Fill flash | نور پر کننده
Rear-curtain sync | همگام‌سازی با پرده دوم شاتر
Slow sync | همگام‌سازی با سرعت‌های پایین شاتر
Redeye reduction | اصلاح قرمزی چشم
High-speed sync | همگام‌سازی با شاتر در س
قابلیت اتصال فلاش خارجی
دارد
توضیحات فلاش خارجی
اتصال از طریق کفشک رو‌دوربینی
درگاه سینک فلاش
سلف-تایمر
دارد
زمان انتخابی برای سلف‌تایمر
۲، ۵ و ۱۰ ثانیه
Continuous
عکاسی پی‌در‌پی (فریم بر ثانیه)
۲۰٫۰
براکت تعادل رنگ
دارد (۳ فریم)
H/L selectable
حالات نورسنجی
Multi | چندگانه
Center-weighted | متنوع
Highlight-weighted | نقاط روشن
Spot | نقطه‌ای
جبران نوردهی
±5 (در فواصل پله‌ای 1/3EV ‏، 1/2EV)
براکت نوردهی
±5 (3 و 5 فریم بر ثانیه در فواصل پله‌ای 1/3EV، 1/2EV، 2/3EV، 1EV و 2EV)
<strong id="CustomFeaturesName">مشخصات مرتبط با فیلم‌برداری</strong>
حداکثر رزولوشن فیلم‌برداری
UHD 4K
سایر تفکیک‌پذیری‌ها
(3840x2160p at 24, 25, 30 fps (100 Mbps XAVC S via H.264
(3840x2160p at 24, 25, 30 fps (60 Mbps XAVC S via H.264
(1920x1080p at 100, 120 fps (100 Mbps XAVC S via H.264
(1920x1080p at 100, 120 fps (60 Mbps XAVC S via H.264
(1920x1080p a
فرمت فیلم‌برداری
MPEG-4
AVCHD
H.264
میکروفون
دارد
نوع میکروفون
استریو
بلندگو
دارد
نوع بلندگو
مونو
<strong id="CustomFeaturesName">حافظه</strong>
نوع حافظه جانبی
دو درگاه SD/SDHC/SDXC | سازگار با UHS-II
<strong id="CustomFeaturesName">اتصال</strong>
استاندارد سرعت USB
USB 3.1 Gen 1 | تا ۵ گیگابیت بر ثانیه
HDMI
دارد
نظر
بدون نظر

نوشتن نقد و نظر

  • قیمت:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
محتویات جعبه

نوع بدنه

نوع بدنه بدون آینه

مشخصات حسگر

‌حداکثر تفکیک‌پذیری ۴۰۰۰ × ۶۰۰۰
سایر تفکیک‌پذیری‌ها ۶۰۰۰x۳۳۷۶</br>۳۹۳۶x۲۶۲۴</br>۳۹۳۶x۲۲۱۶</br>۳۰۰۸x۲۰۰۰</br>۳۰۰۸x۱۶۸۸</br>۱۹۶۸x۱۳۱۲</br>۱۹۶۸x۱۱۱۲
تعداد پیکسل موثر (مگاپیکسل) ۲۴
تعداد کل پیکسل (مگاپیکسل) ۲۸
نسبت تصویر (ارتفاع:عرض) ۱۶:۹ ۴:۳ ۳:۲ ۱:۱
نوع حسگر Exmor RS CMOS
اندازه حسگر فول‌فریم
ابعاد دقیق حسگر (میلی‌متر) ۲۳٫۸ × ۳۵٫۶
پردازنده Bionz X

مشخصات تصویر

حساسیت خودکار</br> ۱۰۰-۵۱۲۰۰
حساسیت ارتقاء یافته (حداقل) ۵۰
حساسیت ارتقاء یافته (حداکثر) ۲۰۴۸۰۰
تعداد حالات تعادل رنگ ۱۰
تعادل رنگ سفارشی
لرزش‌گیر
نوع لرزش‌گیر سنسور شیفت | ۵ محوره
کیفیت خروجی JPEG Extra fine</br>Fine</br>Standard
فرمت فایل خام RAW

اپتیک و فوکوس

فوکوس خودکار
ویژگی‌های فوکوس خودکار Contrast Detect Sensor | حسگر تشخیص کنتراست</br> Phase Detect | تشخیص فاز</br> Multi-area | چندگانه</br> Center | مرکزی</br> Selective single-point | تک نقطه انتخابی</br> Tracking | دنبال کننده</br> Single | تکی</br> Continuous | مداوم</br> Touch | لمسی</
تعداد نقاط فوکوس ۶۹۳
ضریب فاصله کانونی ۱ برابر
امکان تعویض لنز
نوع اتصال لنز Sony E

صفحه‌نمایش/منظره‌یاب

نوع صفحه‌نمایش TFT LCD Monitor
اندازه صفحه نمایش (اینچ) ۳
صفحه‌نمایش لمسی
صفحه‌نمایش قابل چرخش
تعداد نقاط صفحه‌نمایش ۱۴۴۰۰۰۰
منظره‌یاب چشمی
نوع منظره‌یاب Electronic
میزان پوشش منظره‌یاب ۱
بزرگ‌نمایی منظره‌یاب ۰٫۷۸ برابر
تعداد نقاط منظره‌یاب ۳۶۸۶۴۰۰
پخش زنده

مشخصات مرتبط با عکاسی

حداقل سرعت شاتر (ثانیه) ۳۰
حداکثر سرعت شاتر (ثانیه) ۱/۸۰۰۰
تقدم شاتر
تقدم دیافراگم
نوردهی دستی
نوردهی با انتخاب حالت/موضوع
فلاش داخلی
حالت‌های فلاش Auto | خودکار</br> Off | غیر فعال</br> Fill flash | نور پر کننده</br> Rear-curtain sync | همگام‌سازی با پرده دوم شاتر</br> Slow sync | همگام‌سازی با سرعت‌های پایین شاتر</br> Redeye reduction | اصلاح قرمزی چشم</br> High-speed sync | همگام‌سازی با شاتر در س
قابلیت اتصال فلاش خارجی
توضیحات فلاش خارجی اتصال از طریق کفشک رو‌دوربینی</br> درگاه سینک فلاش
سلف-تایمر
زمان انتخابی برای سلف‌تایمر ۲، ۵ و ۱۰ ثانیه </br>Continuous
عکاسی پی‌در‌پی (فریم بر ثانیه) ۲۰٫۰
براکت تعادل رنگ دارد (۳ فریم) </br> H/L selectable
حالات نورسنجی Multi | چندگانه</br> Center-weighted | متنوع</br> Highlight-weighted | نقاط روشن</br> Spot | نقطه‌ای
جبران نوردهی ±5 (در فواصل پله‌ای 1/3EV ‏، 1/2EV)
براکت نوردهی ±5 (3 و 5 فریم بر ثانیه در فواصل پله‌ای 1/3EV، 1/2EV، 2/3EV، 1EV و 2EV)

مشخصات مرتبط با فیلم‌برداری

حداکثر رزولوشن فیلم‌برداری UHD 4K
سایر تفکیک‌پذیری‌ها (3840x2160p at 24, 25, 30 fps (100 Mbps XAVC S via H.264</br> (3840x2160p at 24, 25, 30 fps (60 Mbps XAVC S via H.264</br> (1920x1080p at 100, 120 fps (100 Mbps XAVC S via H.264</br> (1920x1080p at 100, 120 fps (60 Mbps XAVC S via H.264</br> (1920x1080p a
فرمت فیلم‌برداری MPEG-4</br>AVCHD</br>H.264
میکروفون
نوع میکروفون استریو
بلندگو
نوع بلندگو مونو

حافظه

نوع حافظه جانبی دو درگاه SD/SDHC/SDXC | سازگار با UHS-II

اتصال

استاندارد سرعت USB USB 3.1 Gen 1 | تا ۵ گیگابیت بر ثانیه
HDMI

سایر ویژگی‌ها

برند Sony

فهرست

مجله

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم