رکوردر Blackmagic مدل HyperDeck shuttle SSD

نام تجاری:
  • امکان اتصال هارد‌های ۲.۵ اینچی SSDSATA
  • رکورد فایل‌های HD بدون فشرده‌سازی
  • سرعت زیاد در ضبط تصاویر ۱۰ بیت (۱۵۸ مگابایت بر ثانیه)
  • ورودی و خروجی HD-SDI
  • ورودی HDMI و قابلیت پخش ویدئو در صورت اتصال به مانیتور مناسب
  • باتری داخلی قابل شارژ
  • ورودی برق ۱۲ ولت
  • پنل کنترل پلی‌بک با طراحی ساده
  • ساخته شده از بلوک آلومینیومی ماشین‌کاری شده
ادامه مطلبShow less
در صورت موجود شدن، من را خبر کن!
مرجع:
17579
افزودن به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
توضیحات

رکوردر HyperDeck Shuttle محصولی از کمپانی معتبر و با سابقه Blackmagic است که می‌تواند تصاویر HD و SD گرفته شده توسط هر دوربینی فیلم‌برداری که خروجی SDI یا HDMI دارند را بدون فشرده‌سازی و با عمق بیت 10 رکورد کند. این رکوردر اکسترنال که از ابعاد کامپکتی برخوردار است، برای ذخیره‌سازی تصاویر نیاز به یک هارد SSd از نوع SATA دارد که به صورت جداگانه باید تهیه شود.

رکورد HyperDeck با حذف فشرده‌سازی تصاویر که توسط دوربین انجام می‌شود، این امکان را به فیلم‌بردار می‌دهد تا به بالاترین کیفیت خروجی دوربین دست یابد. (دوربین‌هایی که معمولاً با کدک HDV، AVCHD و کدک‌های مشابه فیلم‌برداری می‌کنند، حجم تصاویر را به میزان زیادی فشرده می‌کنند.)

این رکورد در پروژه‌های به کار می‌آید که نیاز به ضبط تصاویر با بیت ریت و رزولوشن بالا نیاز است ولی دوربین به صورت خودکار برای افزایش سرعت ذخیره سازی تصاویر، تصاویر را فشرده می‌کند؛ و یا مواقعی که رزولوشن تصویربرداری بسیار بالا است و دوربین قادر به ذخیره کردن آن بر روی کارت حافظه نیست و نیاز به یک رکوردر اکسترنال می‌باشد. برای مثال برای در یک پروژه‌ای نیاز به افزودن جلوه‌های ویژه به تصوری در مرحله پس تولید می‌باشد و از یک فون کروما‌کی در پس زمینه استفاده شده است. برای رسیدن به بهترین نتیجه و حذف پس‌زمینه نیاز است که پرده کروماکی با بالاترین دقت رنگی به ثبت برسد تا بتوان آن را حذف کرده و افکت‌ها و جلوه‌های مورد نظر را به آن اضافه کرد. استفاده از رکوردر HyperDeck با توجه به ابعاد کامپکتی که دارد در این گونه موقعیت‌ها بهترین گزینه برای ضبط تصاویر HD و SD4:2:2 می‌باشد.

رکوردر HyperDeck از دو خروجی HDMI و SDI برخوردار است و می‌توان با استفاده از یک مانیتور مناسب تصاویر ضبط شده را مشاهده کرد. انرژی مورد نیاز این رکورد را می‌توان از دو طریق تأمین کرد. یک باتری لیتیومی قابل شارژ داخلی در این دستگاه قرار گرفته که می‌توان آن را شارژ کرد و در پروژه‌های سیار از آن به عنوان یک رکورد پرتابل استفاده کرد. هم‌چنین به لطف ورودی سوکت ۱۲ ولتی می‌توان آن را از طریق آداپتور مستقیماً به برق شهری وصل کرد تا نگرانی از تمام شدن باتری وجود نداشته باشد.

توجه: خروجی HDMI دوربین‌های DSLR مثل دوربین‌های کانن 5D و 7D و پاناسونیک GH2 تنها برای مانیتوریگ تصاویر قابل اتصال به این رکورد است و نمی‌توان تصاویر را با این دستگاه رکورد کرد. البته در این میان یک استثنا وجود دارد و تصاویر گرفته شده با دوربین‌های D800، D810 و D850 نیکون را با توجه به اینکه خروجی نویز پایین HDMI دارند می‌توان با این دستگاه رکورد کرد. همچنین برای ذخیره سازی تصاویر باید یک هارد SSD به صورت جداگانه تهیه شود.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
17579
نظر
بدون نظر

نوشتن نقد و نظر

  • قیمت:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.

فهرست

مجله

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم