RED MINI-MAG

نام تجاری:
  • حافظه اختصاصی برای دوربین‌های RED
  • کوچک‌ترین، سریع‌ترین و قدرتمندترین حافظه موجود برای دوربین‌های RED
  • سرعت ذخیره‌سازی و خواندن اطلاعات بالاتر نسبت به نسل قبلی
  • ایده آل برای رکورد ویدئوهای غیر فشرده با رزولوشن و سرعت بالا
  • حداکثر سرعت ذخیره‌سازی/خواندن اطلاعات تا ۲۲۵ مگابایت بر ثانیه
ادامه مطلبShow less
در صورت موجود شدن، من را خبر کن!
مرجع:
11935
افزودن به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
توضیحات

حافظه RED MINI-MAG که به طور اختصاصی برای دوربین‌های کمپانی RED توسعه یافته است، در حقیقت بهترین انتخاب برای کاربران دوربین‌های حرفه‌ای این کمپانی بشمار می‌رود. با تهیه کردن حافظه RED MINI-MAG می‌توان اطمینان داشت که کوچک‌ترین، سریع‌ترین و قدرتمندترین حافظه ممکن را در اختیار دارید. سرعت ذخیره‌سازی و بازخوانی اطلاعات توسط RED MINI-MAG به شکل قابل توجهی از نسل قبلی خود یعنی REDMAG 1.8 بیشتر است. بنابراین می‌توان با آسودگی خاطر به رکورد ویدئوهایی غیر فشرده با رزولوشن و سرعت بالا پرداخت.

لازم به اشاره است که سرعت انتقال اطلاعات RED MINI-MAG بر روی دوربین WEAPON در حدود ۵۰% بیشتر از سرعت انتقال بر روی دوربین‌های EPIC DRAGON است. استفاده از این حافظه بهترین گزینه برای افرادی است که می‌خواهند از قابلیت برجسته دوربین‌های RED یعنی ثبت همزمان تصاویر با فرمت‌های R3D و Apple ProRes بهره‌مند گردند.

جالب توجه می‌باشد که بدنه حافظه RED MINI-MAG از آلیاژ آلومینیوم تراش خورده ساخته شده است. RED MINI-MAG در ظرفیت‌های مختلفی موجود و قابل تهیه است و همچنین بیشترین سرعت خواندن/نوشتن اطلاعات بر روی این حافظه در شرایط عادی به حداکثر ۲۲۵ مگابایت بر ثانیه خواهد رسید. البته در برخی شرایط (بسته به میزان فشرده سازی تصویر) می‌توان به سرعت ۳۰۰ مگابایت بر ثانیه نیز دست یافت.

توجه به این نکته حیاتی می‌باشد که برای استفاده از RED MINI-MAG به همراه دوربین‌های مدل EPIC یا SCARLET به ماژول حافظه RED MINI-MAG Side SSD نیاز خواهد بود.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
11935
نظر
بدون نظر

نوشتن نقد و نظر

  • قیمت:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.

فهرست

مجله

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم