Simp-Q Portable Studios Size XL

  • استودیوی پرتابل و قابل حمل
  • ایده آل برای عکاسی محصول و عکس‌های تبلیغاتی
  • راه‌اندازی سریع و آسان
  • مجهز به لامپ حرارت رنگی ۵۵۰۰ کلوین
  • به همراه سه صفحه بازتابنده برای عکاسی از زوایای مختلف
  • حمل آسان
  • به همراه کیف ضد آب
ادامه مطلبShow less
در صورت موجود شدن، من را خبر کن!
مرجع:
10236
افزودن به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
توضیحات

SimpQ Photo Studios یک اتاق نور و یا به عبارتی دیگر یک استودیوی پرتابل و قابل حمل است که قابلیت‌های تصویربرداری بالایی را برای کاربران خود فراهم می‌آورد. این محصول می‌تواند انتخابی عالی برای عکاسی از محصول باشد. شرکت سازنده آن اذعان دارد افرادی که تجربه‌ عکاسی ندارند نیز می‌توانند به راحتی با کمک این اتاق‌ نور عکس‌های حرفه‌ای را به ثبت رسانند. از مزایای اصلی SimpQ Photo Studios می‌توان به برپایی و راه‌اندازی آسان ظرف تنها چند دقیقه اشاره داشت. همچنین این محصول در ابعاد و اندازه‌های مختلفی در دسترس است و می‌توان متناسب با ابعاد کالا یا کالاهایی که قصد عکاسی از آن‌ها را دارید سایز مناسب استودیو را تهیه کنید. وزن مناسب و ابعاد جمع‌و‌جور این استودیو باعث شده تا حمل و نگه‌داری از آن آسان شود.

یکی دیگر از نکات قابل‌توجهی که در مورد این استودیوی پرتابل وجود دارد این است که می‌توان بدون نیاز به دوربین‌های DSLR و تنها با استفاده از گوشی‌های موبایل یا دوربین‌های دیجیتال کامپکت نیز عکس‌های حرفه‌ای و قابل قبولی را از کالا و محصولات خود به ثبت رساند. لامپ‌های تعبیه‌شده در این اتاق نور دارای حرارت رنگی ۵۵۰۰ کلوین بوده و نور را به طور یکنواخت توزیع می‌کند که منجر به ایجاد کم‌ترین سایه ممکن و خلق عکس‌های چشم‌نواز می‌‌شود.

محدودیت آن‌چنانی برای استفاده از استودیوی پرتابل SimpQ وجود ندارد و می‌توان توسط آن عکس‌های تبلیغاتی و خیره‌کننده‌ای را از طیف وسیعی از کالاها در ابعاد و سایز مختلف گرفت. به عبارتی دیگر بهره‌گیری از آن برای اکثر کسب و کار‌ها توصیه می‌شود، به ویژه شرکت‌هایی که کالاهای خود را به صورت آنلاین بر روی وب‌سایت و یا صفحات شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام به فروش می‌رسانند. لازم به اشاره است که عکس‌های گرفته شده را می‌توان بر روی بروشور و مجلات مختلف نیز با کیفیت بالایی به چاپ رساند. استفاده از این استودیو بسیار ساده بوده و فقط کافیست محصول مورد نظر را درون اتاق نور قرار داده و از آن عکس بگیرید؛ بدون آنکه لازم باشد درگیر تنظیمات نورپردازی شوید.

SimpQ Photo Studios XL بزرگ‌ترین مدل این استودیو بشمار می‌رود که از فضای بیشتری نسبت به سایز L، S و XS برخوردار است. نسخه XL استودیوی پرتابل SimpQ دارای فضای خالص با ابعاد 64x40x54 سانتی‌متر بوده و برای عکاسی از محصولاتی با این ابعاد مناسب است.

در پایان باید اشاره شود که همراه این استودیوی پرتابل سه صفحه بازتابنده وجود دارد که عکاسی از زوایای مختلف را امکان‌پذیر می‌کند. همچنین کیف حملی که همراه آن وجود دارد در برابر نفوذ آب مقاوم است.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
10236
نظر(1)
رتبه‌بندی کلی
5
1 نظر
کیفیت
(5)
قیمت
(5)
با این محصول می تونم هر روز 200 تا عکس حرفه ای بگیرم\nنیازی به ادیت فتو شاپ هم نداره چون نور توش یکنواخت و عالیه\nخیلی راحت شدم

نوشتن نقد و نظر

  • قیمت:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
خریداران این محصول، این کالاها را نیز خریده اند:

فیلتر حرفه‌ای UV برای منع رسیدن تشعشعات فرابنفش به فیلم/حسگر و محافظت لنز (HD، با شفافیت فوق‌العاده) – دهنه‌ی 77میلی‌متر

فهرست

مجله

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم