نگه دارنده شولدر RL مدلDSLR RigRL-02 Matte box M1

  • سیستم نگهدارنده مخصوص دوربین‌های DSLR
  • مخصوص حمل روی شانه
  • قابلیت انعطاف و تنظیمات بالا
  • دارای دستگیره‌ی تنظیم برای انواع موقعیت‌ها
  • پشتیبانی از حرکت افقی دوربین
ادامه مطلبShow less
در صورت موجود شدن، من را خبر کن!
مرجع:
18960
افزودن به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها(1)
محصولات مرتبط
توضیحات

DSLR Rig Shoulder RL-02 Digital Matte box M1 محصولی از کمپانی RL و در واقع یک تثبیت‌کننده تصویر یا به بیانی دیگر یک لرزش‌گیر حرفه‌ای و پیشرفته‌ است که در صنعت تصویربرداری کاربردهای فراوانی دارد. این وسیله لرزش‌های وارد شده در محور حرکت دوربین را خنثی کرده و کمک می‌کند تا تصاویر با حداقل لرزش و وضوح بالایی ثبت شوند. این دستگاه دارای یک کفشک بوده که دوربین براحتی روی آن قابل نصب است.

به طور کلی این دستگاه دارای چهار قطعه‌ی اصلی می‌باشد. دستگیره‌، کفشک، میله‌ و تکیه‌گاه.

این دستگاه دو دستگیره دارد تا بتوان حرکات افقی و عمودی دوربین را بهتر کنترل کرد. ناگفته نماند که این دو دستگیره قابلیت جابجایی دارند به این معنی که کاربر بسته به نوع نیاز قادر خواهد بود آن را بصورت عمودی یا افقی روی میله‌ها‌ی اصلی دستگاه نصب نماید.

کفشکی که برای اتصال دوربین‌های DSLR در این دستگاه در نظر گرفته ‌شده است‏ روی دو میله‌ی افقی و موازی به گونه‌ای نصب می‌شود که بصورت ریلی در جهت جلو و عقب قابلیت جابجایی و حرکت داشته و در نقطه‌ی دلخواه روی ریل قابل تثبیت می‌باشد.

اسکلت بندی اصلی این لرزشگیر را چهار میله تشکیل می‌دهند که دو میله‌ی موزای آن نقش پایه و ریل برای کفشک و دوربین را دارند. دو میله‌ی موازی دیگر نیز، به عنوان تکیه‌گاه روی شانه استفاده می‌شوند که قابلیت حرکت ریلی و تنظیم در جهت و جلو و عقب را برای تکیه‌گاه فراهم می‌سازد.

در انتهای این دستگاه نیز تکیه‌گاهی برای قرار گرفتن روی شانه‌ی کاربر تعبیه ‌شده است که می‌تواند وزن دوربین و کل سیستم را روی بدن تقسیم کند و به تثبیت بیشتر دوربین کمک نماید. قابل ذکر است که انتهای این قطعه به منظور تثبیت بیشتر دارای یک خمیدگی است که شخص می‌تواند علاوه بر قراردادن آن روی شانه‌، در صورت لزوم آن را برعکس کرده و هنگام تصویر برداری روی سینه‌ خود تکیه ‌دهد.

 یکی از مزیت‌های دیگر این محصول داشتن ضامن‌های متعدد برای قفل‌کردن حالت و موقعیت تنظیم‌ شده‌ی سیستم است.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
18960
نظر
بدون نظر

نوشتن نقد و نظر

  • قیمت:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.

فهرست

مجله

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم