سوئیچر بلک مجیک مدل Blackmagic Design ATEM Mini Extreme

نام تجاری:
  • سوییچر 8 کاناله استریم زنده از طریق HDMI
  • پشتیبانی از وضوح 1080p تا 60 فریم بر ثانیه
  • استریم RTMP توسط کابل شبکه یا USB-C
  • خروجی قابل ضبط
  • 11 ورودی، میکسر صدای 2 کاناله
  • مبدل داخلی فرمت و نرخ فریم
  • همگام سازی مجدد بر روی تمامی ورودی های HDMI
  • خروجی HD چندگانه تا حداکثر 16 تصویر
  • سوییچینگ داخلی و نرم افزاری
  • 4 عدد صفحه کلید برای استریم بالادستی و 2 عدد صفحه کلید برای استریم پایین دستی

ادامه مطلبShow less
در صورت موجود شدن، من را خبر کن!
مرجع:
22042
افزودن به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
توضیحات

سوییچر Blackmagic Design ATEM Mini Extreme یک وسیله کاربردی برای تولید و پخش مستقیم است. این سوییچر با 8 ورودی، یک پنل کنترلی و امکانات پیشرفته ای برای پخش زنده دارد. در کنار قابلیت پخش مستقیم با پروتکل های RTMP، امکان دریافت خروجی همانند یک وبکم USB نیز وجود دارد. این سوییچر همه کاره 8 ورودی مستقل HDMI دارد که همگی از سیگنال های رایج 1080p60 پشتیبانی می کنند. هر ورودی به مبدل فرمت و نرخ فریم مجهز است و با امکان همگام سازی مجدد می توان بدون تأخیر میان مجموعه از دوربین های حرفه ای یا خانگی، کنسول های بازی و خروجی تصویر رایانه سوییچ کرد.
با استفاده از دکمه های سوییچر Blackmagic Design ATEM Mini Extreme یا پنل کنترل نرم افزاری می توان بین ورودی های سوییچ کرد، به آن ها افکت اضافه کرد یا اصلاح رنگ انجام داد. قابلیت های CCU نیز برای کنترل Blackmagic Studio و دوربین های استودیویی USRA Mini/Broadcast/Micro از طریق سوییجر وجود دارند. سوییچر بلک مجیک دیزاین ATEM Mini Extreme از 9 لایه با 4 صفحه کلید استریم بالادستی و دو عدد برای پایین دستی، تا 4 صفحه کلید Chroma، تا 4 صفحه کلید خطی، دو عدد DVE با حاشیه و drop shadow، 5 الگو ساز و 2 رنگ ساز پشتیبانی می کند. این سوییچر که برای پخش مستقیم یا پخش زنده وبکم طراحی شده، دارای خروجی های HDMI است تا با اتصال به نمایشگرهای مختلف بتوان تا 16 تصویر را به صورت همزمان مشاهده کرد.

پخش مستقیم

امکان پخش مستقیم بر روی YouTube، Facebook Live، Skype، Twitch، Zoom، Microsoft Teams و سایر پلتفرم هایی که از پروتکل های RTMP پشتیبانی می کنند وجود دارد.

اینترفیس کنترل

پنل جلویی شامل دکمه هایی ساده برای انتخاب منبع تصویر، افکت های ویدئویی و transition هاست. دکمه های انتخاب منبع بزرگ تر طراحی شده اند تا دسترسی و استفاده از آن ها راحت تر باشد. همچنین بر روی سوییچر Blackmagic Design ATEM Mini Extreme دکمه هایی برای میکس صدا، ضبط و کنترل استریم نیز تعبیه شده است. دکمه انتخاب خروجی نیز امکان تغییر میان خروجی دوربین، برنامه و تصویر چندگانه را فراهم می کند. در قسمت پنل پشتی این سوییچر، اتصالات HDMI برای دوربین یا رایانه، ورودی های اضافه میکروفون، USB برای خروجی وب کم و یک HDMI AUX برای خروجی ویدئویی برنامه در نظر گرفته شده است.

خروجی نهایی

اتصال خروجی نهایی می تواند به وسیله یک کابل شبکه یا استفاده از یک کابل USB Type-C انجام شود تا تصاویر نهایی به عنوان خروجی وب کم قابل استفاده باشند. بدین ترتیب نرم افزارهایی که از وب کم پشتیبانی می کنند مانند Zoom، Microsoft Teams، Skype، Open Broadcaster، XSplit Broadcaster و غیره با این سوییچر سازگار هستند.

پشتیبانی از تلفن همراه هوشمند 4G و 5G

در صورت پخش مستقیم از خارج از فضای استودیو، می توان سوییچر Blackmagic Design ATEM Mini Extreme را به راحتی به تلفن همراه هوشمند iOS یا اندروید را از طریق پورت USB متصل کرد و از اینترنت آن ها استفاده کرد. حتی زمانی که اتصال اینترنت به کمک کابل شبکه برقرار باشد، اتصال همزمان تلفن همراه می تواند کیفیت پخش مستقیم و اینترنت را تضمین کند. در حقیقت سوییچر به طور هوشمند میان شبکه ای که اتصال بهتری به اینترنت دارد سوییچ می کند تا بهترین کیفیت پخش حاصل شود. در ضمن، شارژ همزمان تلفن همراه به این روش مانع خالی شدن باتری آن می شود.

ماینتورینگ Multiview

خروجی HDMI سوییچر بلک مجیک ATEM Mini Extreme می تواند برای پخش همزمان 4، 7، 10، 13 و 16 تصویر تنظیم شود. این تصاویر عبارتند از:

  • برنامه اصلی
  • پیش نمایش
  • 8 ورودی HDMI
  • SuperSource
  • Clean Feed
  • مدیا پلیر
  • وضعیت استریم
  • وضعیت ضبط
  • وضعیت صدای ورودی و خروجی

کنترل دوربین

در صورتی که دوربین های Blackmagic Design Pocket Cinema 4K یا مدل 6K به آخرین نسخه نرم افزاری بروزرسانی شده و از طریق کابل HDMI به این سوییچر متصل باشند، می توان آن ها را کنترل کرد. با استفاده از لنز های سازگار می توان iris، گین، فوکوس، جزئیات و زوم دوربین را کنترل کرد. کنترل توازن رنگ ها و ایجاد رنگ های خیره کننده توسط اصلاح کننده رنگ نرم افزار DaVinci Resolve نیز ممکن است.

سازگاری

سوییچر Blackmagic Design ATEM Mini Extreme به پنل کنترل نرم افزاری ATEM مجهز است و با پنل های پیشرفته ATEM 1 M/E، ATEM 2 M/E و ATEM 4 M/E سازگار است. به کمک نرم افزارهای Blackmagic Videohub Hardware Panel Setup، Videohub Smart Control Pro و Videohub Master Control Pro نیز می توان این سوییچر را تنظیم کرد.

ضبط


سوییچر بلک مجیک دیزاین ATEM Mini Extreme از ضبط مستقیم بر روی فلش مموری با فرمت H.264 و صدای AAC پشتیبانی می کند. ضبط بر روی چند درایو نیز با استفاده از یک هاب USB یا Blackmagic Multidock ممکن است تا با پر شدن یک درایو، ضبط متوقف نشود. تنظیمات ضبط با استفاده از نرم افزار ATEM Software Control انجام می شود و وضعیت آن نیز در multiveiw قابل مشاهده خواهد بود. با استفاده از این سوییچر می توان شروع ضبط توسط دوربین های Blackmagic Pocket Cinema را نیز کنترل کرد.

افکت های ویدئویی

یکی از مزیت های سوییچر ATEM Mini امکانات پیشرفته آن برای تولید حرفه ای برنامه های ویدئویی به کمک افکت های متنوع داخلی است. دکمه کات به هنگام سوییچ بین منبع های تصویر در لحظه تصویر را کات می کند. دکمه auto نیز یک اصطلاح میان سوییچرهاست که امکان استفاده از transition افکت ویدئویی را فراهم می کند. دکمه هایی برای تنظیم مدت زمان افکت نیز وجود دارند که امکان جابجایی میان 0.5، 1، 1.5 و 2 ثانیه را ایجاد می کنند. امکان تلفیق افکت ها نیز وجود دارد.

صدا

به لطف وجود دو ورودی مستقل 3.5 میلیمتری صدای استریو می توان انواع کامپیوترها، میکروفون یا پخش کننده موسیقی را به سوییچر Blackmagic Design ATEM Mini Extreme متصل کرد و موسیقی شروع برنامه یا پس زمینه را برای پخش مستقیم تأمین کرد. با دو ورودی استریوی صدای دیگر نیز می توان برنامه هایی که شامل مصاحبه هستند و به دو میکروفون نیاز دارند نیز تهیه کرد. تمامی ورودی های صدا به طور جداگانه بر روی بدنه این سوییچر دکمه ها و پیچ هایی برای تنظیم دارند. میکس صدا به صورت زنده نیز ممکن است.این سوییچر به یک عدد خروجی هدفون نیز مجهز است.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
22042
نظر
بدون نظر

نوشتن نقد و نظر

  • قیمت:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.

فهرست

مجله

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم