Blackmagic Design ATEM Production Studio 4K Live Switcher

نام تجاری:
  • پشتیبانی از NTSC/PAL/HD/UltraHD 4K @ 10 – bit
  • پشتیبانی از ابعاد 4K از طریق HDMI و SDI
  • چهار ورودی 6G-SDI
  • چهار ورودی HDMI
ادامه مطلبShow less
در صورت موجود شدن، من را خبر کن!
مرجع:
11458
افزودن به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
توضیحات

سوئیچر ATEM Production Studio 4K Live با پشتیبانی از هشت ورودی باکیفیت تصویر و سیستم‌های NTSC/PAL/HD انتخابی مناسب برای کنترل برنامه‌های زنده از ابعاد SD تا بالاترین ابعاد تصویر رایج، یعنی اولترا اچ‌دی می‌باشد. نیمی از ورودی‌های این دستگاه از نوع 6G-SDI و نیمی دیگر از نوع HDMI هستند که همه آن‌ها از تصویر با ابعاد 4K پشتیبانی می‌کنند و تنها از طریق یک دستگاه امکان کنترل همزمان و بی‌وقفه تصاویر دریافتی از تعداد قابل توجهی دوربین را به کاربر می‌دهند.

سوئیچر ATEM دارای شش خروجی همواره فعال می‌باشد که تصویر نهایی را از طریق درگاه HDMI و یا SDI و با ابعاد SD/HD/Ultra HD در اختیار کاربر قرار می‌دهند. ضمن اینکه یک خروجی کمکی هم برای انتقال تصویر بدون موارد درج‌شده روی تصویر (مثل آرم شبکه یا زیرنویس) در نظر گرفته شده است. وجود این تعداد خروجی کار انتقال همزمان تصویر به چند دریافت‌کننده و دستگاه پخش یا ضبط را بسیار ساده می‌کند.

دو خروجی Multiview، یکی HDMI و دیگری SDI هم برای پخش همزمان شش تصویر دریافتی به همراه دو تصویر پیش‌نمایش، روی یک مانیتور و با کیفیت فول اچ‌دی در نظر گرفته شده است. روی بدنه دستگاه هم یک مانیتور کوچک دو اینچی برای بررسی تصویر ارسالی به خروجی کمکی قرار داردو تمامی دکمه‌های موجود روی بدنه دارای نور پس‌زمینه هستند.

این سوئیچر دارای امکان درج موارد گرافیکی پیش‌فرض در بالا و پایین تصویر، با پردازش 10-bit و بدون وقفه زمانی می‌باشد. ترنزیشن‌های متنوع نیز بصورت پیش‌فرض برای آن در نظر گرفته شده و امکان تلفیق تصاویر از طریق تکنیک کروماکی و با استفاده از پرده سبز را هم داراست.

سوئیچر ATEM Production Studio 4K Live در کنار امکان دریافت صدا از طریق ورودی‌های دیجیتال HDMI و SDI، یک جفت ورودی آنالوگ متوازن XLR و یک جفت ورودی RCA نیز روی خود دارد. صدای خروجی هم به همین ترتیب و از طریق خروجی‌های SDI و HDMI و یا یک جفت خروجی XLR متوازن قابل انتقال است. امکانات میکسر صدای این سوئیچر کاملاً حرفه‌ای و با تنظیمات کامل می‌باشد. ضمن اینکه علاوه بر تمامی موارد مذکور یک درگاه اترنت امکان نصب پنل‌های ATEM جهت کنترل فیزیکی تمامی تنظیمات را فراهم می‌سازد.

نرم‌افزار مربوط به کنترل این دستگاه قابل‌نصب بر روی سیستم‌های PC و Mac است.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
11458
نظر
بدون نظر

نوشتن نقد و نظر

  • قیمت:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.

فهرست

مجله

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم