Blackmagic Design ATEM Studio Converter 2

نام تجاری:
  • امکان اتصال به چهار ATEM Camera Converter
  • امکان برقراری ارتباط دوطرفه صوتی با اپراتورهای دوربین‌های متصل
  • پشتیبانی از استانداردهای تصویری  SD/HD
ادامه مطلبShow less
در صورت موجود شدن، من را خبر کن!
مرجع:
11459
افزودن به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
توضیحات

بهترین و مطمئن‌ترین راه حل برای انتقال تصاویر و صدای چند دوربین که همزمان یک رویداد را پوشش می‌دهند استفاده از کابل‌های باکیفیت و ارزان‌قیمت اپتیکال است. برخی از دوربین‌های استودیویی جدید، مثل Blackmagic Studio Camera دارای خروجی سازگار با این نوع کابل‌ها هستند. اما برخی از دوربین‌ها دارای چنین خروجی‌هایی نیستند که در کنار آن‌ها می‌توان از مبدل‌هایی مثل ATEM Camera Converter برای انتقال سیگنال‌های تصویر و صدا از طریق کابل‌های فیبر نوری بهره برد. اما در هر صورت برای دریافت سیگنال‌های صوتی و تصویری ارسالی از طریق فیبر نوری، نیاز به یک مبدل دیگر در مرکز کنترل است. تمامی این موارد زیرمجموعه ATEM Converters بلک مجیک هستند.

 ATEM Studio Converter 2 دستگاهی است که کار تبدیل مجدد سیگنال‌های ارسال شده از طریق فیبر نوری به خروجی SDI و مناسب برای انتقال به سوئیچرها را انجام می‌دهد و امکان اتصال همزمان به چهار ATEM Camera Converter را داراست. امکان ایجاد ارتباط صوتی دوطرفه مرکز کنترل با اپراتورهای تک‌تک دوربین‌های متصل به آن از دیگر قابلیت‌های این دستگاه است. البته ATEM Studio Converter 2 امکان ارتباط با چهار دوربین را داراست و بیشتر مناسب برای استفاده برای پوشش رویدادهای کوچک‌تر و خصوصاً درون استودیو است.

این دستگاه دارای سایز 1 RU و مناسب برای جاگیری در شاسی‌های مخصوص است. موارد موجود در بخش جلویی دستگاه تماماً مربوط به امکان Talkback هستند. که شامل دو ورودی میکروفن، یک خروجی هدفون و پیچ تنظیم صدا در کنار یک اسپیکر هستند. دکمه‌های موجود هم برای قطع و وصل صدا و انتخاب مخاطب مکالمات است. تمام دکمه‌ها دارای نور پس‌زمینه هستند که در صورت فعال بودن هر یک از آن‌ها روشن می‌شود.

کنترل این دستگاه از طریق نرم‌افزار سازگار با ویندوز و مکینتاش صورت می‌گیرد و به‌روزرسانی آن نیز از طریق درگاه USB انجام می‌پذیرد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
11459
نظر
بدون نظر

نوشتن نقد و نظر

  • قیمت:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.

فهرست

مجله

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم