دوربین تکنیکی آلپا مدل ALPA 12 FPS

نام تجاری:
  • دوربین بی‌همتای 12FPS
  • بدون قابلیت شیفت
  • دارای شاتر الکترونیک
  • فوکوس الکترونیک سازگار با بسیاری از لنزهای فوکوس خودکار
  • سازگار با لنزهای هاسلبلاد، فیزوان، لایکا، کنتاکس،‌ نیکون، کانن و...
  • ضخامت ۳۵ م‌م
  • وزن ۷۵۰ گرم
ادامه مطلبShow less
رنگ
  • مشکی
در صورت موجود شدن، من را خبر کن!
مرجع:
10141
افزودن به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
توضیحات

آلپا 12FPS ، بی همتا

دوربین آلپا  12FPS شاید شگفت انگیزترین دوربین قطع متوسط بدون آینه برای بک‌های دیجیتال باشد. در این دوربین شاتر کانونی الکترونیکی یکپارچه‌ای تعبیه شده است که لرزش بسیار کمی در هنگام عکاسی ایجاد می‌کند. سریعترین سرعت شاتر این دوربین ۱/۴۰۰۰ ثانیه است که به مراتب سریع‌تر از شاترهای میان لنز عمل می‌کند. همچنین با این دوربین می‌توانید از شاترهای مکانیکی و الکترونیکی میان لنز نیز استفاده کنید که امکان همزمانی سریع با فلاش را فراهم می‌آورد. چنین تمهیدی سبب می‌شود که بتوان طیف گسترده‌ای از لنزهای جدید و قدیمی سازندگان مختلف را با آلپا 12FPS به کار گرفت که به کاربر اجازه می‌دهد تا بتواند از ویژگی‌های مرتبط و مشخصه‌های خاص هر لنز به طور مجزا استفاده کند. مبدل‌های دقیق آلپا- که به منظور سازگاری با لنزهای مختلف همواره بر تنوع آن ها افزوده می‌شود- سبب می‌شوند که  FPS بتواند در حوزه‌های متنوع عکاسی مورد استفاده قرار گیرد. برخی از این مبدل‌ها قابلیت تنظیم دارند و برخی از آن ها تنها اتصال لنز به بدنه را امکان پذیر می‌کنند. می‌توان گفت اکنون دوربینی ساخته شده است که می‌تواند در بالاترین سطح کیفیت در موقعیت‌های مختلف عکاسی به کار گرفته شود؛ از عکاسی ماکرو تا منظره، از کپی برداری تا معماری و از عکاسی خبری تا کارهای استودیویی.

این دوربین، همانند دیگر دوربین‌های سری ۱۲، با لنزهای متنوعی از سازندگانی همچون اشنایدر، رودنشتوک و زایس سازگار است که آلپا مبدل‌های ویژه‌ای برای هر یک از این لنزها در اختیارتان قرار می‌دهد یکی از گزینه‌های انتخاب منظره‌یاب، استفاده از گوشی iPhone به همراه نگه‌دارنده آلپا SDH ( نگه‌دارنده هوشمند دستگاه)  به همراه برنامه eFinder است که برای اولین بار توسط آلپا مورد استفاده قرار گرفته است. همچنین امکان استفاده از منظره‌یاب کلاسیک اپتیکی ۱۲۰ درجه  و برخی کالاهای متناسبِ ساخته شده توسط سازندگان دیگر نیز وجود دارد.

علاوه بر خصوصیات و ویژگی های استثنایی آلپا FPS ، چیزهایی هستند که ممکن است هریک از آن ها به تنهایی و یا در ترکیب با یکدیگر منحصر به فرد باشند؛ از قبیل کنترل دیافراگم الکترونیک، ریموت کنترل، برکتینگ نوری گسترده، نوردهی مضاعف، رابط کاربری ساده، برنامه‌ریزی انعطاف‌پذیر، گسترش مداوم کاربردها به واسطه به روز رسانی‌های این دوربین و بسیاری ویژگی‌های دیگر. در گذشته نه چندان دور، عکاسان تنها می‌توانستند دوربینی با چنین امکاناتی را در رویاهایشان جست و جو کنند. اما این رویا اکنون با آلپا 12FPS به حقیقت پیوسته است.

درباره محصول:

آلپا12 FPS ، دوربینی با شاتر کانونی با قابلیت کنترل الکترونیک،‌ به همراه دو باتری، یک شارژر و پوشش محافظ جلو وعقب،  حرکات در داخل دوربین تعببیه نشده است اما با استفاده از لنز یا مبدل مناسب و همچنین دوربین‌های با قابلیت شیفت آلپا ۱۲ این امکان فراهم می‌شود، با استفاده از مبدل‌های مناسب امکان تیلت/سوینگ ۵ درجه‌ای وجود دارد، قیمت بدون احتساب گریپ است.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
10141

مشخصات

برند
Alpa
کد کالا
۰۱۰.۸۸۸.۰۱۰
نوع بدنه
تکنیکی
وزن بدون احتساب باتری (گرم)
۷۵۰
ابعاد بر حسب میلی‌متر (ارتفاع×عرض×طول)
۱۱۵ × ۲۰۵ × ۳۵
نظر
بدون نظر

نوشتن نقد و نظر

  • قیمت:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.

نوع بدنه

نوع بدنه تکنیکی

مشخصات فیزیکی

وزن بدون احتساب باتری (گرم) ۷۵۰
ابعاد بر حسب میلی‌متر (ارتفاع×عرض×طول) ۱۱۵ × ۲۰۵ × ۳۵

سایر ویژگی‌ها

برند Alpa
کد کالا ۰۱۰.۸۸۸.۰۱۰

فهرست

مجله

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم