مشاهده تمام تصاویر

دوربین تکنیکی آلپا مدل ALPA 12 TC

نام تجاری:
  • دوربین کوچک سفر
  • بدون شیفت (کنترل پرسپکتیو)
  • امکان تیلت تا ۱۰ درجه (با لنزهای مناسب)
  • ضخامت تنها ۲۰ میلی‌متر
  • وزن تنها ۲۲۰ گرم
ادامه مطلبShow less
رنگ
  • قهوه ای
  • نقره ای
در صورت موجود شدن، من را خبر کن!
مرجع:
10150
افزودن به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
توضیحات

آلپا 12TC، سبک

آلپا TC (دوربین کوچک سفر) که برای سفر دوربینی ایده‌آل است، در حد امکان کوچک و سبک ساخته شده و البته به طور کامل با ساختار مدولاردوربین‌های آلپای سری ۱۲ سازگار است. تمام بک‌های دیجیتال موجود در بازار را می‌توان با استفاده از مبدل‌های مناسب بر روی این دوربین به کار گرفت و افرادی که تمایلات سنتی‌تری دارند، می‌توانند از بک‌های فیلم رول تا اندازه ۹x۶ سانتی‌متر استفاده کنند که امکان عکاسی بدون نیاز به الکتریسیته را فراهم می‌آورد.

 این دوربین، همانند دیگر دوربین‌های سری ۱۲، با لنزهای متنوعی از سازندگانی همچون اشنایدر، رودنشتوک و زایس سازگار است که آلپا مبدل‌های ویژه‌ای برای هر یک از این لنزها در اختیارتان قرار می‌دهد. مبدل‌های لنز آلپا در انواع مختلفی در دسترس هستند: " مبدل بلند" ، "مبدل کوتاه ۱۷ م‌م " و " مبدل کوتاه ۳۴ م‌م". این مبدل‌ها می‌توانند به شکل ساده و یا به همراه امکان تیلت/ سوینگ که در خود مبدل تعبیه شده است ارائه شوند.

یکی از گزینه‌های انتخاب منظره‌یاب، استفاده از گوشی iPhone به همراه نگه‌دارنده آلپا SDH (نگه‌دارنده هوشمند دستگاه) به همراه برنامه eFinder است که برای اولین بار توسط آلپا مورد استفاده قرار گرفته است. همچنین امکان استفاده از منظره‌یاب کلاسیک اپتیکی ۱۲۰ درجه و برخی کالاهای متناسبِ ساخته شده توسط سازندگان دیگر نیز وجود دارد. این دوربین همانند دیگر دوربین‌های آلپا چرخش‌ها و حالت‌های معکوس شگفت‌انگیزی را فراهم می‌آورند که به عنوان مثال می‌توان به جا‌به‌جایی جلو و عقب دوربین، جا‌به‌جایی بالا و پایین آن و همچنین حالت‌های افقی و عمودی اشاره کرد.

دوربین آلپا 12TC گزینه مناسبی برای عکاسان خلاقی است که می‌خواهند سبک سفر کنند، همچنین می‌خواهند بر روی دوربین خود همواره از تنظیمات تمام‌دستی بهره برند و البته در پی سبک و کیفیتی هستند که یافتن آن در دوربین‌هایی با تولید انبوه غیر ممکن است.

درباره محصول:

 آلپا 12 TC، دوربین کوچک مسافرت،بدون شیفت (کنترل پرسپکتیو)، برای استفاده بر روی دست یا بر روی سه‌پایه، حرکات در داخل دوربین تعببیه نشده است، با استفاده از مبدل‌های مناسب امکان تیلت/سوینگ ۵ درجه‌ای وجود دارد، با استفاده از لنزهای SB34 امکان تیلت/سوینگ تا ۱۰ درجه وجود دارد، قیمت بدون احتساب گریپ است.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
10150

مشخصات

برند
Alpa
کد کالا
۰۱۰.۵۰۰.۰۱۰
نوع بدنه
تکنیکی
وزن بدون احتساب باتری (گرم)
۲۲۰
ابعاد بر حسب میلی‌متر (ارتفاع×عرض×طول)
۱۰۵ × ۱۰۵ × ۲۰
حرکت در راستای X (افقی)
۰ میلی‌متر
حرکت در راستای Y (عمودی)
۰ میلی‌متر
نظر
بدون نظر

نوشتن نقد و نظر

  • قیمت:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.

نوع بدنه

نوع بدنه تکنیکی

مشخصات فیزیکی

وزن بدون احتساب باتری (گرم) ۲۲۰
ابعاد بر حسب میلی‌متر (ارتفاع×عرض×طول) ۱۰۵ × ۱۰۵ × ۲۰

سایر ویژگی‌ها

برند Alpa
کد کالا ۰۱۰.۵۰۰.۰۱۰
حرکت در راستای X (افقی) ۰ میلی‌متر
حرکت در راستای Y (عمودی) ۰ میلی‌متر

فهرست

مجله

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم