ریل فوکوس فانوسی Novoflex مدل Auto Bellows مانت کانن EF

نام تجاری:
  • ریل فوکوس و فانوس نووفلکس مخصوص عکاسی ماکرو
  • مناسب برای اتصال به دوربین‌های EOS کانن
  • مناسب برای اتصال به لنز‌های مانت EF و لنز‌های نووفلکس
  • امکان نورسنجی خودکار توسط دوربین
  • کنترل خودکار دهانه دیافراگم
  • امکان فوکوس خودکار توسط لنز
ادامه مطلبShow less
در صورت موجود شدن، من را خبر کن!
مرجع:
17327
افزودن به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها(1)
محصولات مرتبط
توضیحات

کمپانی آلمانی Novoflex سازنده‌ای معتبر درزمینهٔ ساخت لوازم تخصصی فیلم‌برداری و عکاسی است که محصولات آن در بین حرفه‌ای‌ها به استحکام و انعطاف شهرت دارند. Automatic Bellow نیز محصولی از همین کمپانی است که هم یک ریل فوکوس و هم یک فانوس به حساب می‌آید. این سیستم مشخصاً برای اتصال به دوربین‌ها و لنز‌های EOS کانن طراحی شده است.

فانوس Automatic Bellow و در کل بیلوز‌ها در عکاسی ماکرو بسیار کاربرد دارند. با استفاده از این ابزار و با فاصله انداختی بین لنز و سنسور می‌توان کمینه فاصله فوکوس را کاهش داد، به بزرگنمایی بیشتری دست یافت و از فواصل نزدیک‌تری نسبت به سوژه به عکاسی پرداخت.

فانوس Automatic Bellow به صورت اختصاص برای دوربین‌های EOSکانن طراحی شده و از دامنه حرکتی‌ای معادل ۱۳۰ میلی‌متر برخوردار است. از ویژگی‌های جالب این سیستم امکان نورسنجی خودکار توسط خود دوربین و کنترل خودکار دهانه دیافراگم اشاره کرد. به لطف این ویژگی که در فانوس‌های مشابه دیگر کمتر شاهد آن هستیم، می‌توان با سرعت‌عمل و راحتی بیشتری به عکاسی پرداخت.

بر صفحه جلویی این فانوس می‌توان لنز‌های EOS کانن، لنز‌های مانت EF کمپانی‌های دیگر و لنز‌های ساخت نووفلکس را متصل کرد. به علاوه پایه اتصال این بیلوز به سه‌پایه از نوع پیچ ۱۶ میلی‌متری (۱.۴ اینچ) می‌باشد و می‌توان آن را مستقیماً به سه‌پایه یا سر سه‌پایه متصل کرد.

لازم به ذکر است که به علت طراحی ویزور دوربین EOS 1D، نمی‌توان مستقیماً فانوس Automatic Bellow را به این دوربین متصل کرد، چرا که تصویر در ویزور تشکیل نمی‌شود. برای حل این مشکل می‌توان از یک اکستنشن تیوب استفاده کرد. در این حالت فاصله کانونی معادل لنز کمی تغیر می‌کند.

برای رسیدن به نتیجه‌ای مطلوب‌تر بهتر است که به همراه این فانوس از لنز‌های ماکرو استفاده شود.

 

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
17327
نظر
بدون نظر

نوشتن نقد و نظر

  • قیمت:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.

فهرست

مجله

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم