صفحه کفشک پانوراما Novoflex مدل Universal Panorama Plate 360

نام تجاری:
  • امکان چرخش ۳۶۰ درجه‌ای مستقل دوربین در راستای افقی (پنینگ)
  • مناسب برای عکاسی پانوراما
  • مناسب برای استفاده در کنار بال‌هد
  • مجهز به تراز حبابی
  • قابل اتصال به سه‌پابه‌های مختلف
  • ساخت آلمان
ادامه مطلبShow less
در صورت موجود شدن، من را خبر کن!
مرجع:
17328
افزودن به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
توضیحات

کمپانی آلمانی Novoflex سازنده‌ای معتبر درزمینهٔ ساخت لوازم تخصصی فیلم‌برداری و عکاسی است که محصولات آن در بین حرفه‌ای‌ها به استحکام و انعطاف شهرت دارند. معمولاً محصولات این سازنده به‌صورت تکه‌های جدا از هم هستند که علاوه بر بالا بردن انعطاف محصولات و همچنین امکان جایگزینی قطعات، کاربران را ملزم به استفاده از تمامی قطعات ساخته‌شده توسط Novoflex نمی‌کند.

صفحه Universal Panorama محصولی از همین کمپانی است که قابلیت چرخش و پنینگ ۲۳۰ درجه‌ای دوربین را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. دور بدنه این صفحه از ۰ تا ۳۶۰ درجه، مدرج شده تا بتوان با دقت بالا زاویه دوربین را تغییر داد و عکس‌های پانورامای دقیقی را خلق کرد. به علاوه این صفحه را می‌توان به سر سه‌پایه‌های بال‌هد متصل کرد. هر چند که با بال‌هد‌ها می‌توان خیلی سریع و راحت زاویه و موقعیت قرارگیری دوربین را تغییر دارد ولی تراز آن بعد از هر تنظیم زمان‌بر خواهد بود. برای حل این مشکل می‌توان از صفحه Universal Panorama استفاده کرد و آن را بین سه‌پایه و بال‌هد متصل کرد. با به کار بردن این صفحه دیگر نیازی نیست برای پنینگ دوربین خود بال‌هد را تنظیم کرد و کافی است که صفحه را به مقدار لازم چرخاند.

صفحه Universal Panorama نووفلکس به یک تراز حبابی نیز مجهز است تا بتوان با دقت بیشتری سه‌پایه را تراز کرد. بدنه این صفحه از زیر نظر مهندسین آلمانی و از آلیاژ به خصوصی طراحی شده که علاوه بر سبکی، دوام و مقاومت بالایی را برای آن به همراه داشته است. وزن این صفحه برابر با ۱۷۰ گرم بوده و ارتفاع آن نیز ۶۰ میلی‌متر می‌باشد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
17328
نظر
بدون نظر

نوشتن نقد و نظر

  • قیمت:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.

فهرست

مجله

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم