سر سه پایه پانوراما مدل Novoflex مدل PRO II VR-system

نام تجاری:
  • سیستم عکاسی پانورامای غیر خطی/خطی
  • ثبت عکس‌های پانورامای فلت یا کروی
  • پایه پنینگ با افزایش ۱۶، ۳۰، ۳۶ و ۴۸ نقطه و قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه
  • پایه تیلت با قابلیت چرخش ۱۲۰ درجه
  • ابعاد جمع‌و‌جور و کامپکت
  • وزن ۹۵۰ گرمی
  • ساخت آلمان
ادامه مطلبShow less
در صورت موجود شدن، من را خبر کن!
مرجع:
17318
افزودن به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
توضیحات

Panorama VR-System II در حقیقت یک سیستم عکاسی پانورامای غیر خطی و کامپکت است که برای خلق عکس‌های پانورامای فلت یا استوانه‌ای کاربرد دارد. کار با این محصول بر خلاف پایه‌های متداول پانوراما، بسیار ساده و به اصطلاح یوزر فرندلی می‌باشد. به علاوه که با استفاده از نرم‌افزار Stitching که در کنار این محصول ارائه می‌شود می‌توان عکس‌های گرفته شده یا این سیستم را با یک‌دیگر ترکیب کرد و عکس‌های پانوراما ۳۶۰ درجه باکیفیتی را خلق کرد.

برای ثبت عکس‌های پانوراما، بدون اعوجاج و ناهماهنگی در پرسپکتیو، باید دوربین در موقعیتی قرار گیرد که محور چرخش از میان نقطه مرکزی با نودال لنز عبور کند. (نحوه رسیدن به این مهم در CD قرار گرفته در کنار محصول توضیح داده شده است.) با Panorama VR-System II می‌توان موقعیت دوربین و حرکاتی که در عکاسی پانوراما ضروری است را با دقت تنظیم کرد. با برخورداری از یک پایه پنینگ مدرج می‌توان تا ۳۶۰ درجه دوربین را به صورت افقی چرخاند. به علاوه به لطف پایه تیلت نیز می‌توان زاویه دوربین را از ۰ تا ۱۲۰ تغییر داد. البته این حرکات بسته به اندازه بدنه دوربین و طول لنز می‌توان دستخوش تغییر قرار گیرد ولی در کل لنز‌هایی بین فاصله کانونی بین ۱۰ تا ۱۳۵ میلی‌متر را می‌توان بدون مشکل بر روی این سیستم نصب کرد و بدون مشکل و با دقتی بالا به عکاسی پانوراما پرداخت.

در این محصولپایه پنینگ، یک ریل فوکوس، یک تراز حبابی مخصوص دوربین که در قسمت هات‌شوی دوربین قرار می‌گیرد، نرم‌افزار PanoramaStudio و CD آموزش استفاده از این سیستم در نظر گرفته است. البته لازم به ذکر است که با توجه به آزادی عمل گسترده‌ای که این محصول در تعیین نمودن موقعیت دوربین ارائه می‌دهد می‌توان از آن به غیر از عکاسی پانوراما در عکاسی منظره، ماکرو و طبیعت نیز استفاده کرد.

این وسیله ابعاد کوچک و جمع‌و‌جوری دارد و وزن آن تنها ۹۵۰ گرم است که امکان حمل آسان آن را فراهم می‌کند. پایه پنینگ (Panning) آن نیز دارای نقاط توقف با افزایش ۱۶، ۳۰، ۳۶ و ۴۸ نقطه شاخص است و ضمناً امکان چرخش کامل آن به ‌منظور تطبیق فاصله کانونی دوربین‌های بدون‌ آیینه نیز وجود دارد. محور بالایی نیز از افزایش ۱۰ نقطه‌ای هنگام چرخش برخوردار است. Panorama VR-System Slim وسیله‌ای ایده‌آل برای عکاسانی است که عکس‌های پانورامای حرفه‌ای و خلاقانه می‌گیرند. همچنین این محصول به سرعت جمع شده و می‌توان آن‌ را به سادگی درون کیف قرار داد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
17318
نظر
بدون نظر

نوشتن نقد و نظر

  • قیمت:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.

فهرست

مجله

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم