سه پایه فیبر کربن Novoflex مدل TRIOC2844

نام تجاری:
  • دارای سه پایه‌ی قابل جداسازی فیبر کربنی
  • امکان تغییر زاویه پایه‌ها تا ۹۰ درجه
  • دارای سه پایه‌ی ثابت کوچک برای رسیدن به حداقل ارتفاع
  • تحمل وزن ۲۵ کیلوگرم
  • دارای کیف رودوشی
  • وزن در هنگام نصب سه پایه‌ی اصلی ۱۳۰۲ گرم
ادامه مطلبShow less
در صورت موجود شدن، من را خبر کن!
مرجع:
17310
افزودن به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
توضیحات

کمپانی آلمانی Novoflex سازنده‌ای معتبر درزمینهٔ ساخت لوازم تخصصی فیلم‌برداری و عکاسی است که محصولات آن در بین حرفه‌ای‌ها به استحکام و انعطاف شهرت دارند. سه‌پایه TRIOC2844 یکی از خاص‌ترین سه‌پایه‌های موجود در بازار است که همچون دیگر محصولات نووفلکس دارای انعطاف و کارایی و دوام بسیار بالایی است.

تمامی قطعاتی که این سه‌پایه از آن‌ها تشکیل شده از یکدیگر جدا می‌شوند که این به معنای امکان جایگزینی قطعات و همچنین مناسب‌سازی سه‌پایه برای موقعیت‌های خاص است. سه پایه‌ی این سه‌پایه، چهار تکه و دارای قفل پیچی هستند و از جنس کربن می‌باشند که سبکی و احکام بالایی به آن‌ها بخشیده است. این پایه‌ها از بدنه جدا می‌شوند و می‌توان آن‌ها را با سه پایه‌ی ثابت کوچک موجود در کیف حمل TRIOC2844 جایگزین کرد تا به حداقل ارتفاع رسید. تحمل وزن TRIOC2844 در صورت نصب پایه‌های کوچک همچنان بالا خواهد بود. بخش انتهایی پایه‌های اصلی دارای سری‌های فلزی با روکش قابل جداسازی پلاستیکی است و هر یک از این سری‌ها به‌صورت پیچی به انتهای پایه نصب‌شده‌اند و در صورت مستهلک شدن قابل‌جایگزینی هستند.

امکان جداسازی پایه‌ها نتنها امکان جایگزین کردن آن‌ها را فراهم می‌آورد، بلکه امکان نصب مستقیم سرسه‌پایه روی یک پایه و تبدیل کردن آن به مونوپاد را فراهم می‌آورد. این سه‌پایه دارای "سرسه‌پایه" نیست و کاربر می‌تواند پس از خرید سه‌پایه TRIOC2844 هر نوع سرسه‌پایه‌ای که مناسب سبک عکاسی اوست را انتخاب و روی آن نصب نماید.

امکان تغییر زاویه‌ی پایه‌های این سه‌پایه با فشار دادن دکمه قرارگرفته روی بدنه اصلی فراهم است و می‌توان زاویه هریک از آن‌ها را روی ۲۰ ، ۴۰ ، ۶۰ و یا ۹۰ درجه قرارداد. حداکثر ارتفاع این سه‌پایه ۱۲۵ سانتیمتر است و وزن آن نیز در حالتی که سه ‌پایه‌ی فیبرکربنی روی TRIOC2844 نصب باشد ۱۳۰۲ گرم خواهد بود که با توجه به تحمل وزن کم‌نظیر و فوق‌العاده بالای ۲۵ کیلوگرمی آن بسیار خوب به نظر می‌رسد. تمامی قطعات این سه‌پایه درون یک کیف حمل رودوشی قرار دارند و به همراه آن یک آچار جهت سفت کردن پیچ‌ها درون کیف قرار گرفته است.

اگر به دنبال یک سه‌پایه کاملاً حرفه‌ای با استحکام و تحمل وزن بالا و درعین‌حال سبک هستید، نووفلکس بهترین و ماندگارترین انتخاب شما خواهد بود.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
17310
نظر
بدون نظر

نوشتن نقد و نظر

  • قیمت:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.

فهرست

مجله

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم