سه پایه Manfrotto مدل MK290LTA3-3W به همراه هد سه محوره

نام تجاری:
  • امکان بارگذاری تا وزن ۴ کیلوگرم
  • امکان تنظیم ارتفاع از ۴۱.۵ تا ۱۴۴ سانتی‌متر
  • طول سه‌پایه در حالت جمع شده: ۵۵.۵ سانتی‌متر
  • ساخته شده از پلیمر آداپتو و آلومینیوم
  • سبک و در عین حال مستحکم
  • امکان تنظیم زاویه پایه‌ها در دو زاویه مختلف
  • مجهز به گیره‌های QPL جهت قفل کردن و تنظیم سریع ارتفاع پایه‌ها
  • مجهز به ستون مرکزی با قابلیت تنظیم ارتفاع
ادامه مطلبShow less
در صورت موجود شدن، من را خبر کن!
مرجع:
17598
افزودن به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
توضیحات

سه‌پایه MK290LTA3-3WUS محصولی از کمپانی ایتالیایی Manfrotto می‌باشد که بر اساس طراحی منحصر به فرد و محبوب مجموعه سه‌پایه‌های ۲۹۰ مانفروتو ساخته شده است به علاوه به کار‌گیری آلیاژ آلومینیوم و پلیمر آداپتو در طراحی بدنه این محصول و همچنینی استفاده از سخت‌افزار‌های پیشرفته، کار با این سه‌پایه را نسبت به نسخه‌های قبلی بسیار راحت‌تر کرده است. هر سه‌پایه و ستون مرکزی این محصول دارای قابلیت تنظیم ارتفاع هستند و در مجموع می‌توان ارتفاع سه‌پایه را از ۴۱.۵ تا ۱۴۴ سانتی‌متر تنظیم نمود. در حالت جمع شده نیز این سه‌پایه طولی بیشتر از ۵۵.۵ سانتی‌متر نخواهد داشت؛ بنابراین می‌توان آن را به راحتی حمل کرد. به علاوه این سه‌پایه قابلیت تحمل وزنی معادل ۴ کیلوگرم را دارد و می‌توان دوربین‌‌های عکاسی تا این وزن را بر روی آن سوار کرد.

به‌کارگیری آلومینیوم و پلیمر آداپتو در ساخت این سه‌پایه، علاوه بر سبکی استحکام و پایداری بالایی را برای آن به همراه داشته است. این سه‌پایه در مجموع وزنی‌ معادل ۱.۸ کیلوگرم دارد، در عین حال قادر است تا وزن دوربین‌هایی را تا چند برابر وزن خود به خوبی تحمل کند.

 در طراحی سه‌پایه MK290LTA3 جهت باز‌ شدن راحت و سریع‌تر سه‌پایه برای هر پایه دو گیره QPL در نظر گرفته شده است که تنظیم ارتفاع هر پایه را به صورت مستقل ممکن کرده است. پس از تنظیم پایه‌ها برای رسیدن به ارتفاع دلخواه می‌توان طول ستون مرکزی را تغیر داد. به علاوه زاویه پایه‌ها را می‌توان در دو زاویه ۲۳ و ۵۱ درجه تنظیک کرد؛ به لطف این ویژگی می‌توان سه‌پایه را در سطوح ناهموار و نامسطح، بسیار پایدار بر روی زمین قرار داد.

از دیگر ویژگی‌های این سه‌پایه می‌توان به سه تراز حبابی هد آن اشاره کرد و می‌توان با دقت بالایی سه‌پایه را با زمین تراز کرد.

لازم به ذکر است که در کنار این محصول هد سه پایه یک هد MH293D3-Q2 در نظر گرفته شده که از صفحه QR برخوردار است. این هد که قابلیت چرخش در سه جهت را دارد وزن کم و ابعاد کامپکتی دارد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
17598
نظر
بدون نظر

نوشتن نقد و نظر

  • قیمت:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.

فهرست

مجله

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم