لنز Sony مدل FE PZ 28-105mm F4 G OSS

نام تجاری:
  • لنز E مانت مخصوص دوربین‌های فول‌فریم بدون آینه سونی
  • بازشدگی دهانه دیافراگم از F4 تا F22
  • پنچ المان اسفریکال و سه المان ED
  • پشتیبانی از فیلم‌برداری 4K
  • فوکوس بدون بزرگنمایی (بدون شیفت و Focus Breathing)
  • قابلیت زوم خودکار با تکنولوژی پاورزوم به وسلیه یک موتور سوپرسونیک
  • موتور فوکوس خطی و عملکرد فوکوس شناور داخلی
  • مجهز به لرزشگیر اپتیکی
  • رینگ‌های کنترل فوکوس، دیافراگم و زوم
ادامه مطلبShow less
در صورت موجود شدن، من را خبر کن!
مرجع:
19004
افزودن به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
توضیحات

لنز  FE PZ 28-135mm F/4 G OSS یکی از لنزهای زوم سری G شرکت سونی است که برای فیلم‌برداری سینمایی طراحی شده است. این لنز با دوربین‌های فول فریم با مانت E (دوربین‌های بدون آینه سری آلفای سونی) سازگار می‌باشد و با توجه به شارپنس بالایی که دارد برای فیلم‌برداری با رزولوشن 4K ایده‌ال است.این لنز یک لنز زوم با فاصله کانونی 28 تا 135 میلی‌متر می‌باشد که با سیستم‌های فوق پیشرفته‌ای که در طراحی آن در نظر گرفته شده است، قادر به ضبط فیلم با وضوح و کیفیت فوق‌العاده بوده و می‌توان به صورت کاملاً حرفه ای از آن بهره برد.
در طراحی اپتیکی لنز FE PZ 28-135mm F/4 G سونی، از 18 عدسی در 12 گروه استفاده شده که با پوشش نانوAR سونی و برخورداری از پنج المان ED، نه تنها از بازتاب نور در داخل لنز جلوگیری کرده بلکه پراکندگی رنگی را به شدت کاهش داده و موجب افزایش شارپنس تصاویر نیز می‌گردد. همچنین عایق‌بندی پیشرفته بدنه لنز نیز سبب می‌شود استفاده از آن در شرایط نامساعد جوی نیز به آسانی ممکن باشد.
سونی در طراحی موتور فوکوس FE PZ 28-135mm F/4 G از یک موتور Stepper  بهره گرفته است که می‌تواند بسیار سریع و دقیق بر روی سوژه‌های موردنظر فوکوس نماید. عملکرد این موتور کاملاً بی‌صدا و بسیار نرم می‌باشد و در هنگام فیلم‌برداری قادر است با حداقل فاصله فوکوس 40 سانتیمتر به ثبت تصاویری بی‌نظیر کمک نماید. این لنز 1215 گرم وزن دارد و طول آن 163 میلی‌متر و قطرش برابر با 105 میلی‌متر می‌باشد. همچنین قطر دهانه 95 میلی‌متری لنز FE PZ 28-135mm F/4 G نیز با توجه به داخلی بودن سیستم فوکوس آن، این امکان را فراهم آورده تا به آسانی بتوان از فیلترهای مورد نیاز استفاده نمود. لازم به توضیح است که لنز FE PZ 28-135mm F/4 G با داشتن رینگ فوکوس دستی بر روی بدنه قادر است در هر زمان فوکوس را از حالت خودکار به حالت دستی تغییر دهد. برای این امر تنها کافی است حلقه فوکوس را چرخاند و تنظیمات فوکوس را به صورت دستی اعمال نمود. 
وجود یک لرزشگیر پر قدرت از دیگر مزایای لنز حرفه ای FE PZ 28-135mm F/4 G می‌باشد که قادر است لرزش‌های ناشی از حرکت دست و یا سرعت‌های پایین شاتر را به بهترین شکل، اصلاح نماید. 
وجود یک سیستم سوپر سونیک در موتور درایو با دقت عمل بسیار بالا و بی‌صدا، موتور فوکوس خطی با وزن بسیار کم و سرعت و دقت بی‌نظیر همه و همه مجموعه‌ای را در لنز سونی FE PZ 28-135mm F/4 G OSS پدید آورده که خواسته‌های هر فیلم‌بردار سینما را پاسخگو خواهد بود.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
19004
نظر
بدون نظر

نوشتن نقد و نظر

  • قیمت:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.

فهرست

مجله

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم