پکیج ۴ عددی لنز Sirui مدل T2.9 1.6x Full-Frame Anamorphic مانت E سونی (۳۵، ۵۰، ۷۵ و ۱۰۰ میلی‌متری)

نام تجاری:
  • لنزهای فیکس ۳۵، ۵۰، ۷۵ و ۱۰۰ میلی‌متری
  • T2.9 1.6x FF Anamorphic
  • مناسب دوربین‌های فول-فریم
  • ثبت افکت‌های بوکه بیضی و نورهای آبی رنگ خطی
  • همراه با هارد کیس

تحویل ۲ تا ۴ هفته کاری

ادامه مطلبShow less
344,500,000 تومان
گارانتی
  • ۷ روز ضمانت اصالت و سلامت

آخرین به‌روزرسانی ۱۴۰۲/۰۲/۰۷

مرجع:
26255
افزودن به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
توضیحات

بررسی و خرید پکیج ۴ عددی لنز Sirui مدل T2.9 1.6x Full-Frame Anamorphic

پکیج ۴ عددی لنز سینمایی آنامورفیک Sirui شامل لنزهایی با فواصل کانونی ۳۵، ۵۰، ۷۵ و ۱۰۰ میلی‌متری است. این لنزها قادرند محدوده دید واید، مدیوم و بسته را پوشش دهند، همچنین امکان تصویربرداری با جزئیات بالا، افکت نورهای آبی کشیده شده و بوکه‌ای نرم و سینمایی را در اختیار گذاشته‌اند. یک هارد کیس برای نگهداری و حمل لنزها نیز همراه با این محصول، عرضه شده است.

بررسی لنز Sirui 35mm T2.9 1.6x

لنز ۳۵ میلی‌متری T2.9 Anamorphic 1.6x ساخته شده توسط کمپانی Sirui، قادر است زاویه دیدی وایدتر از یک لنز ۳۵ میلی‌متری و یا به‌عبارت‌دیگر تصویری عریض همانند یک لنز ۲۲ میلی‌متری اسفریکال فول فریم مهیا کند. این لنز مناسب تصویربرداری از بناها، مناظر و محیط‌های بسته است و تصاویر ضبط شده با آن جزئیاتی دقیق، بوکه‌ای سینمایی و بیضی شکل و کشش نوری هنرمندانه را به همراه خواهند داشت. هنگام نشانه رفتن این لنز به سمت منابع نور در خروجی تصویر، نورهای افقی و آبی رنگ کشیده شده‌ای مشاهده خواهید کرد که جلوه‌ای رؤیایی و از جنس زیبایی‌ فیلم‌های علمی-تخیلی در اختیار می‌گذارد. تصویری که در نسبت 16:9 به همراه این لنز ثبت شود در خروجی کار با نسبت تصویر آنامورفیک 2.8:1 و تصویربرداری در نسبت تصویر 3:2 خروجی تصویری با نسبت تصویر 2.4:1 را در اختیار خواهد گذاشت.

یکی از ویژگی‌های اصلی لنزهای آنامورفیک، ایجاد بوکه‌ای بیضی شکل که به عبارتی موجب دیستورشن ملایمی در اشیا و نورهای در دوردست می‌شود، است؛ این قابلیت پس‌زمینه‌ای انتزاعی برای بازیگران فراهم می‌کند. حداکثر گشودگی دیافراگم T2.9 این لنز، عمق میدانی کم عمق مهیا و باعث تار شدن تمام کادر غیر از صفحه کانونی انتخابی خواهد شد. این لنز دارای شیار یک‌چهارم اینچی و حلقه‌های تنظیم فوکوس و گشودگی دیافراگم دنده‌ای سینمایی است.

بررسی لنز Sirui 50mm T2.9 1.6x

لنز سینمایی آنامورفیک ۵۰ میلی‌متری T2.9 1.6x کمپانی Sirui به‌منظور تصویربرداری برای نمایش خروجی تصویر بر روی پرده‌های سینمایی طراحی شده است. این لنز قادر است تصاویری با جزئیاتی غنی، بوکه‌ای سینمایی و لنز فلری هنری در اختیار بگذارد. یکی از خصوصیت‌های اصلی این لنز، ایجاد نورهای آبی‌رنگ کشیده شده در جهت افقی هنگام نشانه رفتن لنز به سمت منبع‌های نور است که جلوه‌ای رؤیایی با زیبایی از جنس فیلم‌های علمی-تخیلی به ویدیوها اضافه می‌کند. این لنز تصویری بسیار عریض و مشابه با لنزی اسفریکال در فاصله کانونی ۳۱ میلی‌متری در اختیار می‌گذارد. تصویری که در نسبت 16:9 به همراه این لنز ثبت شود در خروجی کار با نسبت تصویر آنامورفیک 2.8:1 و تصویربرداری در نسبت تصویر 3:2 خروجی تصویری با نسبت تصویر 2.4:1 را در اختیار خواهد گذاشت.

یکی از ویژگی‌های اصلی لنزهای آنامورفیک، ایجاد بوکه‌ای بیضی شکل که به عبارتی موجب دیستورشن ملایمی در اشیا و نورهای در دوردست می‌شود، است؛ این قابلیت پس‌زمینه‌ای انتزاعی برای بازیگران فراهم می‌کند. حداکثر گشودگی دیافراگم T2.9 این لنز، عمق میدانی کم‌عمق مهیا و باعث تار شدن تمام کادر غیر از صفحه کانونی انتخابی خواهد شد. این لنز دارای شیار یک‌چهارم اینچی و حلقه‌های تنظیم فوکوس و گشودگی دیافراگم دنده‌ای سینمایی است.

بررسی لنز Sirui 75mm T2.9 1.6x

لنز سینمایی آنامورفیک ۷۵ میلی‌متری T2.9 1.6x کمپانی Sirui  به‌منظور تصویربرداری برای نمایش خروجی تصویر بر روی پرده‌های سینمایی طراحی شده است. این لنز قادر است تصاویری با جزئیاتی غنی، بوکه‌ای سینمایی و لنز فلری هنرمندانه در اختیار بگذارد. یکی از خصوصیت‌های اصلی این لنز، ایجاد نورهای آبی‌رنگ کشیده شده در جهت افقی هنگام نشانه رفتن لنز به سمت منبع‌های نور است که جلوه‌ای رؤیایی با زیبایی از جنس فیلم‌های علمی-تخیلی به ویدیوها اضافه می‌کند. تصویری که در نسبت 16:9 به همراه این لنز ثبت شود در خروجی کار با نسبت تصویر آنامورفیک 2.8:1 و تصویربرداری در نسبت تصویر 3:2 خروجی تصویری با نسبت تصویر 2.4:1 را در اختیار خواهد گذاشت.

حداکثر گشودگی دیافراگم T2.9 این لنز، عمق میدانی کم عمق مهیا و باعث تار شدن تمام کادر غیر از صفحه کانونی انتخابی خواهد شد. این لنز دارای شیار یک‌چهارم اینچی و حلقه‌های تنظیم فوکوس و گشودگی دیافراگم دنده‌ای سینمایی است.

بررسی لنز Sirui 100mm T2.9 1.6x

لنز ۱۰۰ میلی‌متری T2.9 1.6x آنامورفیک کمپانی Sirui قادر است پس‌زمینه‌ای متراکم، جزئیاتی غنی، بوکه‌ای سینمایی و شعاع‌های نور کشیده‌ شده زیبایی را برای فیلم‌برداری تا رزولوشن 8K فراهم کند. این لنز ۱۰۰ میلی‌متری با حداکثر گشودگی دیافراگم T2.9 قادر است عمق میدانی کم عمق و نقاط خارج از فوکوس محو و زیبایی را در تصویر ثبت کند. طراحی آنامورفیک این لنز موجب ثبت بوکه‌ای بیضی شکل و نورهای کشیده شده افقی و آبی‌رنگ می‌شود که جلوه‌ای رؤیایی و یا شبیه به فیلم‌های علمی-تخیلی به ویدیوهای ضبط شده به همراه آن اضافه می‌کند. تصویری که در نسبت تصویر 16:9 به همراه این دوربین ثبت شود به علت آنامورفیک بودن آن در خروجی عریض‌تر و نسبت تصویر 2.8:1 خواهد داشت.

این لنز ۱۰۰ میلی‌متری بر روی بدنه خود دارای شیار یک‌چهارم اینچی است. همچنین حلقه‌های تنظیم فوکوس و گشودگی دیافراگم این لنز به‌صورت دنده‌ای هستند که امکان استفاده از تجهیزات کنترل لنز مانند focus follow بر روی آن را مهیا کرده است.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
26255

مشخصات

برند
Sirui
نوع لنز
لنز فیکس
نوع اتصال دهانه
Sony E
<strong id="CustomFeaturesName">دیافراگم</strong>
حداکثر بازشدگی دیافراگم
T2.9
<strong id="CustomFeaturesName">مشخصات اپتیکی</strong>
<strong id="CustomFeaturesName">فوکوس</strong>
<strong id="CustomFeaturesName">مشخصات فیزیکی</strong>
وزن (گرم)
۴۴۴۵
نظر
بدون نظر

نوشتن نقد و نظر

  • قیمت:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
محتویات جعبه

مشخصات اصلی لنز

نوع لنز لنز فیکس
نوع اتصال دهانه Sony E

دیافراگم

حداکثر بازشدگی دیافراگم T2.9

مشخصات فیزیکی

وزن (گرم) ۴۴۴۵

سایر ویژگی‌ها

برند Sirui

فهرست

مجله

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم