Samyang 50mm T1.5 VDSLR AS UMC Lens for Sony E Mount

نام تجاری:
  • مناسب برای دوربین‌های سونی با مانت E
  • مناسب برای دوربین‌های فول‌فریم و قطع APS-C
  • محدوده بازشدگی دهانه دیافراگم T1.5 تا T22
  • استفاده از یک المان Aspherical و یک المان Hybrid Aspherical
  • تنظیم دستی فوکوس و دیافراگم
  • رینگ دیافراگم از نوع De-Clicked
  • رینگ فوکوس و دیافراگم از نوع Geared
  • پوشش چندلایه UMC بر روی عدسی‌ها
  • کمینه فاصله فوکوس ۴۵ سانتی‌متری
  • علامت‌گذاری جانبی فاصله و دیافراگم
ادامه مطلبShow less
در صورت موجود شدن، من را خبر کن!
مرجع:
12685
افزودن به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
توضیحات

لنز Samyang 50mm T1.5 VDSLR AS UMC E Mount محصولی از شرکت سامیانگ بوده که به‌طور اختصاصی برای دوربین‌های سونی با مانت E طراحی شده است. با اینکه این لنز برای دوربین‌های فول‌فریم طراحی شده ولی امکان استفاده از آن برای دوربین‌هایی با سایز حسگر APS-C نیز وجود دارد. البته در این صورت فاصله کانونی معادل 77 میلی‌متر را ارائه می‌دهد؛ بنابراین این لنز قابل استفاده در هر دو نوع دوربین فوق است. حداکثر بازشدگی دهانه دیافراگم T1.5 که معادل F/1.4 می‌باشد، گرفتن عکس در شرایط تاریک و کم‌نور را بسیار راحت کرده و ضمناً خلق تصاویری با عمق میدان بسیار کم و بوکه‌هایی نرم و جذاب توسط این لنز ممکن شده است.

Samyang 50mm T1.5 VDSLR در اولویت اول، برای فیلم‌برداری و مصارف سینمایی طراحی شده است و با توجه به سیستم رینگ فوکوس و دیافراگم آن‌که بر اساس استاندارد Geared سامیانگ طراحی شده‌اند، عمل Follow Focus به‌سادگی انجام می‌شود. همچنین فاصله فوکوس و عددهای دیافراگم بر رو بدنه لنز چاپ شده‌اند که به تنظیم ساده‌تر فوکوس و عمق میدان مورد نظر بسیار کمک می‌کند.

این لنز ۵۰ میلی‌متری با برخورداری از کمینه فاصله فوکوس ۴۵ سانتی‌متری و محدوده دیافراگم T1.5 تا T22 ثبت تصاویر واید با عمق میدان‌ بسیار متنوع و گسترده را ممکن کرده است.

ساختار اپتیکی Samyang 50mm T1.5 VDSLR از ۹ عدسی در ۶ گروه مختلف تشکیل شده است. وجود یک عدسی Aspherical و یک عدسی Hybrid Aspherical در این مجموعه به‌علاوه پوشش چندلایه UCM بر روی عدسی‌های بکار رفته، امکان بروز پراکندگی و انحرافات نوری را به حداقل رسانده است.

یکی از مزیت‌های استفاده از لنزهای سری VSLR کمپانی Samyang این است که رینگ فوکوس تمامی لنزهای این مجموعه به یک شکل پیاده‌سازی شده و دارای تنظیمات مشترکی هستند؛ بنابراین با تعویض لنز نیازی به تنظیم دوباره دوربین و پارامترهای مربوط به نوردهی و فوکوس وجود ندارد. همچنین در طراحی تمامی لنزهای سری VSLR سامیانگ سعی شده که تصویر شکل گرفته بر روی سنسور از رنگ و نور یکسانی برخوردار باشند تا عملکرد این لنزها بسیار به یکدیگر نزدیک شود. لازم به ذکر است که برای تنظیم دقیق‌تر فوکوس و عمق میدان، عددهایی که معرف فاصله فوکوس و بازشدگی دهانه دیافراگم هستند، بر روی بدنه این لنز‌ها چاپ شده‌اند.

همچنین فیلتر‌های دایره‌ای با سایز ۷۷ میلی‌متر بر روی دهانه این لنز قابل نصب است تا در صورت لزوم مورد استفاده قرار گیرند.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
12685
نظر
بدون نظر

نوشتن نقد و نظر

  • قیمت:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.

فهرست

مجله

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم