Atomos Shogun 4K HDMI/12G-SDI Recorder and 7" Monitor

نام تجاری:

مانیتور لمسی 7 اینچی و ضبط کننده صدا و تصویر- با تفکیک‌پذیری بالا و کیفیت 4K قابلیت اتصال به دوربین عکاسی – امکان ضبط صدا و تصویر در قالب‌های متفاوت و بسیاری مشخصات دیگر – مناسب برای تصویربرداری و صدابرداری حرفه ای

ادامه مطلبShow less
در صورت موجود شدن، من را خبر کن!
مرجع:
8756
افزودن به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
توضیحات

این محصول را می‌توان به‌عنوان مانیتور یا ضبط کننده فایل ویدئویی به همراه دوربین به‌کار برد. به‌عنوان ضبط کننده ویدئو، این محصول می‌تواند فایل‌های ویدئویی 10 بیتی با مشخصه 4:2:2 UHD و HD تا Apple ProRes HQ, 422 یا قالب LT را ضبط کند. همچنین امکان ضبط فایل باکیفیت HD در قالب Avid’s DNxHD و UHD 4K با استفاده از Avid’s DnxHR نیز وجود دارد. فایل‌های ویدئویی تهیه‌شده را می‌توان بر روی حافظه‌های HDD و SDD ذخیره کرد.

زمانی که این محصول را به دوربین متصل می‌کنید، فرمت معمول دوربین در هنگام فیلم‌برداری لحاظ نشده و دستگاه فایل تصویری را با فرمت UHD 4K (3840x2160)تا Apple ProRes و HDMI ذخیره می‌کند. کابل‌ها HDMI این دستگاه با قالب 4K سازگار بوده و می‌توان از آن‌ها برای اتصال این محصول به دوربین‌هایی نظیر Sony a7s و Panasonic GH4 استفاده کرد. این دو دوربین قابلیت فیلم‌برداری در قالب 4Kرا دارند.

به‌عنوان مانیتور، این محصول یک صفحه‌نمایش لمسی با تفکیک‌پذیری(Resolution) 1920 در 1200 را عرضه می‌کند. امکان کالیبره کردن رنگ‌ها و پشتیبانی از فرکانس‌های مختلف (48، 50 و 60 هرتز) نیز از دیگر ویژگی‌های محصول است. به‌عنوان مانیتور می‌توان سیگنال ورودی4Kرا به سیگنال خروجی با نرخ فریم1080pکاهش کیفیت داد. اندازه مانیتور 7 اینچ بوده و بر روی آن امکانات متعددی برای تنظیم فوکوس، نوردهی، تنظیم طیف رنگی RGB و آزمایش کردن کالیبراسیون دستگاه وجود دارد. می‌توان بر روی مانیتور، فایل‌های ویدئویی را بازپخش کرده و مورد بازبینی قرار داد. دکمه‌هایی برای راندن به جلو و عقب، توقف و پخش به‌صورت لمسی بر روی صفحه‌نمایش در دسترس هستند.

کابل LEMO دستگاه امکان ضبط صدا به‌صورت حرفه ای از میکروفون‌های XLR را فراهم می‌سازد. کابل مربوطه انرژی فانتوم را برای استفاده میکروفون‌های XLR را در ورودی تأمین کرده و دارای دو کانال خروجی است. بر روی صفحه‌نمایش می‌توان کنترل کامل به فرآیند ضبط صدا داشت و تا هشت کانال دیجیتال و 2 کانال آنالوگ را کنترل کرد و مقدار صدای دریافتی توسط هریک را تراز نمود.

دستگاه را می‌توان به همراه کنترل از راه دور Wi-Fi نیز بکار برد. این کنترل‌گر به‌صورت جداگانه به فروش می‌رسد. بر روی دستگاه انواع کدک های ویرایشی برای صدا و تصویر قابل‌دسترس است.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
8756
نظر
بدون نظر

نوشتن نقد و نظر

  • قیمت:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.

فهرست

مجله

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم