Blackmagic Design ATEM Camera Converter

نام تجاری:
  • امکان اتصال به دوربین‌های دارای خروجی HDMI و SDI
  • برد ۴۵ کیلومتری
  • باتری داخلی
  • امکان Talkback  و ارتباط صوتی دوطرفه با اپراتور دوربین
ادامه مطلبShow less
در صورت موجود شدن، من را خبر کن!
مرجع:
11457
افزودن به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
توضیحات

بهترین راه‌حل برای انتقال تصاویر و صدای تعداد زیادی دوربین که همزمان یک رویداد را پوشش می‌دهند (برای مثال در هنگام پوشش یک مسابقه ورزشی در یک ورزشگاه بزرگ) استفاده از کابل‌های باکیفیت  و ارزان‌قیمت اپتیکال است. برخی از دوربین‌های استودیویی جدید، مثل Blackmagic Studio Camera دارای خروجی سازگار با این نوع کابل‌ها هستند. اما بلک مجیک برای تعداد زیادی از دیگر دوربین‌های رایج که چنین قابلیتی ندارند، دستگاه ATEM Camera Converter را پیشنهاد می‌کند.

جنس بدنه این دستگاه از آلومینیومی مشابه آنچه که در صنایع هوایی استفاده می‌شود است. ATEM Camera Converter دستگاهی کوچک با وزن حدود ۸۰۰ گرم و باتری داخلی است که به‌راحتی تصویر و صدا را باکیفیت بالا از طریق خروجی‌های SDI و HDMI دوربین دریافت می‌کند و آن را از طریق کابل‌های فیبر نوری و بدون افت کیفیت انتقال می‌دهد. انتقال سیگنال‌ها بدون افت کیفیت تا فاصله فوق‌العاده بالای ۴۵کیلومتری امکان‌پذیر است.

دیگر قابلیت جالب این دستگاه، امکان Talkback و ایجاد ارتباط مستقیم صوتی اپراتور دوربین با مرکز کنترل از طریق هدست است. شارژ این دستگاه از طریق منبع 12V انجام می‌گیرد. کنترل این دستگاه نیز از طریق دکمه‌های ساده‌ی روی بدنه انجام می‌گیرد و اطلاعات مربوط به برقراری ارتباط و شارژ باتری هم از طریق چراغ‌های LED قابل رؤیت هستند.

نکته: لازم به ذکر است برای دریافت صدا و تصویر در مقصد نیاز به استفاده از یک نوع دیگر از مبدل‌ها دارد که قابلیت دریافت چندین کابل فیبر نوری را داراست. این مبدل‌ها که زیر مجموعه ATEM Converters بلک مجیک هستند علاوه بر ایجاد ارتباط صوتی دوطرفه با اپراتور دوربین، مجدداً تصاویر را از طریق خروجی SDI به سوئیچرها منتقل می‌کنند.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
11457
نظر
بدون نظر

نوشتن نقد و نظر

  • قیمت:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.

فهرست

مجله

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم