Blackmagic Design MultiView 16

نام تجاری:
  • شانزده ورودی SDI و خروجی loop برای هریک از آنها
  • پنج خروجی MultiView 
  • پشتیبانی از استانداردهایSD ، HD، 2K و 4K
ادامه مطلبShow less
در صورت موجود شدن، من را خبر کن!
مرجع:
11475
افزودن به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
توضیحات

MultiView 16 بلک‌ مجیک دیزاین دستگاهی است که به کاربر امکان بررسی همزمان حداکثر ۱۶ تصویر با هر کیفیت استاندارد تلوزیونی را می‌دهد. این دستگاه دارای شانزده ورودی 6G-SDI می‌باشد که از استاندارد SD، HD و اولترا اچ‌دی 4K و حتی ابعاد  DCI 4Kکه استانداردی سینمایی (برابر با 4096x2160 پیکسل) است پشتیبانی می‌کند. در کنار هر یک از ۱۶ ورودی تصویر یک خروجی loop قرارگرفته که در صورت نیاز به استفاده از سیگنال تصویر بر روی دیگر دستگاه‌ها (برای مثال سوئیچرها) کاربر را بی‌نیاز از وجود توزیع‌کننده سیگنال تصویر خواهد کرد.

ابعاد استاندارد 1RU و گوشه‌های جانبی این دستگاه مناسب برای جا دادن آن در شاسی‌های مخصوص طراحی ‌شده است. دکمه‌های آن دارای نور پس‌زمینه هستند و تنظیمات آن از طریق نمایشگر ۱٫۵ اینچی به راحت‌ترین شکل ممکن صورت می‌پذیرد. در صورت استفاده از هر ۱۶ ورودی، تصاویر خروجی به‌صورت ۴x۴قابل‌نمایش هستند و در صورتی که تمامی ورودی‌های تصویر مورد استفاده قرار نگیرند، امکان ایجاد چیدمان ۳x۳ و ۲x۲ نیز موجود است. یک دکمه با عنوان SOLO برای نمایش تمام صفحه یکی از تصاویر دریافتی هم وجود دارد.

تعداد خروجی‌هایMultiView  این دستگاه که تمام تصاویر دریافتی را یکجا و برای نمایش روی یک صفحه واحد انتقال می‌دهند، پنج عدد می‌باشند که یکی از آنها HDMI  و بقیه SDI هستند.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
11475
نظر
بدون نظر

نوشتن نقد و نظر

  • قیمت:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.

فهرست

مجله

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم