دوربین ورزشی اسمو اکشن ۳ | DJI Osmo Action 3 پک استاندارد کمبو

نام تجاری:
  • حسگر 1/1.7 CMOS
  • لنز واید با زاویه دید ۱۵۵ درجه
  • نمایشگر لمسی در جلو و پشت دستگاه
  • فیلم‌برداری DCI 4K60، UHD 4K120 و 1080p240
  • تکنولوژی شارژ سریع، کنترل صوتی
  • لرزشگیر تصویر RockSteady 3.0
  • ضدآب تا عمق ۱۶ متر
  • کاور لنز بادوام Gorilla Glass
  • میکروفن داخلی برای ضبط صدای استریو
ادامه مطلبShow less
در صورت موجود شدن، من را خبر کن!
مرجع:
25617
افزودن به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
توضیحات

بررسی و خرید دوربین ورزشی DJI Osmo Action 3

به همراه دوربین ورزشی Osmo Action 3 می‌توان ویدیوهای تثبیت‌شده و باکیفیتی در تمام موقعیت‌ها ضبط کرد. در دوربین ورزشی Osmo Action 3 تمام نقاط قوت نسل‌های قبلی این محصول که شامل ساختار بدنه اسمو اکشن اولیه و قابلیت‌های اسمو اکشن ۲ می‌شوند؛ با هم ادغام شده است. این محصول قادر است تا ۱۶۰ دقیقه از زندگی روزمره، ولاگ، لحظات هیجان‌انگیز ورزشی و یا سفرهای ماجراجویانه شما، به‌صورت باکیفیتی فیلم‌برداری کند. دوربین ورزشی اسمو اکشن ۳، دارای حالت‌های فیلم‌برداری DCI 4K60، UHD 4K120 و 1080p240 و امکان عکس‌برداری در فرمت‌های RAW و JPEG است. این دوربین ورزشی همچنین در مقابل نفوذ آب نسبت به نسخه‌های قبلی، مقاومت بیشتری دارد و می‌توان تا عمق ۱۶ متری زیر آب از آن استفاده کرد.

از دیگر قابلیت‌های DJI Osmo Action 3 باید به قابلیت استریم آنلاین، امکان استفاده از آن به‌عنوان وب کم، سازگاری با میکروفون بی‌سیم DJI Mic و قابلیت ضبط صدا به‌صورت استریو به همراه سه‌ میکروفونی که در بدنه این دوربین وجود دارند، اشاره کرد. علاوه بر امکان غواصی در عمق بیشتر به همراه اسمو اکشن ۳، لنز این دوربین از شیشه بادوام Gorilla ساخته شده است که موجب شده تا شیشه لنز این دوربین خاصیت دفع آب بالایی داشته باشد و در مقابل خش‌دار شدن و ساییدگی نیز مقاوم باشد. بدنه این دوربین ورزشی نیز در مقابل سقوط تا ارتفاع ۱.۵ متری مقاوم است. این دوربین از دریافت فرامین صوتی نیز پشتیبانی می‌کند و در اثر این موضوع می‌توان در مواقعی که امکان لمس دوربین وجود ندارد، آن را کنترل کرد. این محصول همچنین دارای تثبیت‌کننده تصویر RockSteady 3.0، نمایشگرهای رنگی و لمسی OLED پشتی و جلویی و قابلیت حذف دسته مونوپاد (قابل استفاده در هنگام اسکی و اسنوبورد) است. این دوربین همچنین از قابلیت شارژ سریع پشتیبانی ‌می‌کند و می‌توان باتری آن را تا ۸۰ درصد در مدت ۲۰ دقیقه شارژ کرد.

پکیج استاندارد کومبو شامل یک باتری با ظرفیت بالا، مانت سه‌خار آهنربایی، یک قاب محافظ، دو محافظ لنز لاستیکی، یک مبدل مانت آزادسازی سریع، پایه تخت چسبی، پیچ قفل‌شوند و کابل شارژ USB Type-C است.

قابلیت‌های تصویربرداری

این دوربین دارای سنسور ۱⁄(۱.۷) اینچی است که امکان فیلم‌برداری تا رزولوشن 4K و با سرعت ۱۲۰ فریم بر ثانیه را با جزئیات بسیار بالا و با حذف لرزش‌های ناخواسته را در اختیار کاربر می‌گذارد. لنز سوپر واید این دوربین ورزشی دارای زاویه دید ۱۵۵ درجه‌ای است که می‌توان به همراه آن تصاویری خاطره‌انگیز، جذاب و باثباتی را ثبت کرد.

تنظیم دمای رنگ خودکار

دوربین ورزشی اسمو اکشن ۳ دارای حسگر تشخیص دمای رنگ است که به‌واسطه آن، وایت بالانس و تنظیمات نوردهی به‌صورت خودکار تنظیم خواهند شد تا رنگ‌هایی بسیار دقیق حتی در شرایط نوری ترکیبی و پیچیده در فیلم‌ها و عکس‌ها ثبت شوند.

فیلم‌برداری 4K HDR

امکان فیلم‌برداری در حالت HDR موجب ثبت جزئیات بالایی در سایه‌ها و قسمت‌های هایلایت شده تصویر می‌شود. حتی در موقعیت‌هایی که کنتراست بالایی در محیط وجود دارد، هنگام فیلم‌برداری با رزولوشن 4K، تاثیر تغییر نور به‌صورت بسیار ظریفی در فیلم‌های ضبط شده به همراه این دوربین ورزشی، ثبت خواهند شد. امکان فعال کردن حالت‌های تثبیت‌کننده تصویر نیز هنگام فیلم‌برداری با رزولوشن 4K در دسترس کاربر خواهد بود تا به‌صورت مؤثری اثر لرزش دوربین در ویدیوها حذف شوند.

طراحی ایمن و کارآمد برای مانت دوربین

باوجود صفحه آزادسازی سریع مقاوم در مقابل ضربه با همراهی مانت آهنربایی، می‌توان این دوربین را به‌صورت کاملاً ایمنی در موقعیت‌های پرتحرک بر روی اجسام مختلف مانت کرد. همچنین به‌موجب امکان جداسازی سریع دوربین، امکان جدا کردن آن و نصب بر روی مکان دیگر و یا اضافه کردن لوازم جانبی بدون از دست رفتن زمان در اختیار کاربران خواهد بود. همچنین امکان تغییر حالت تصویربرداری در حالت‌های افقی و عمودی در چند ثانیه، امکان‌پذیر است.

مقاومت در برابر نفوذ آب

اسمو اکشن ۳ نسبت به نسخه‌های قبلی این دوربین ورزشی در برابر نفوذ آب بسیار مقاوم‌تر است. می‌توان تا عمق ۱۶ متری زیر آب، بدون استفاده از لوازم جانبی از این دوربین استفاده کرد. 

شیشه بسیار مقاوم

نمایشگر جلویی، پشتی و کاور محافظ لنز از شیشه بسیار مقاوم Gorilla Glass ساخته شده‌اند. این شیشه نه‌تنها در مقابل ساییدگی و خش افتادن، بلکه در مقابل سقوط از ارتفاع ۱.۵ متری نیز مقاوم است. این سه بخش از دوربین همچنین دارای پوشش آبگریز هستند که موجب خشک شدن سریع آن‌ها بدون افت کیفیت در تصویر خواهد شد.

باتری

باتری دوربین ورزشی اکشن ۳ در مقابل سرما کاملا مقاوم است. در دمای منفی ۲۰ درجه سانتی‌گراد می‌توان بدون وقفه به‌مدت ۱۵۰ دقیقه به همراه این دوربین فیلم‌برداری کرد. همچنین امکان استفاده از این دوربین تا ۲.۵ ساعت نیز وجود دارد. با این تفاصیل، کاربران قادر خواهند بود از تمام ماجراجویی خود با یک بار شارژ دوربین فیلم‌برداری کنند.

شارژ سریع

اسمو اکشن ۳ از فناوری شارژ سریع پشتیبانی می‌کند. در مدت ۱۸ دقیقه می‌توان باتری این دوربین را از ۰ تا ۸۰ درصد شارژ کرد. لازم به ذکر است که درصورتی‌که باتری این دوربین ورزشی ۸۰ درصد شارژ شده باشد، می‌توان به مدت ۱۲۰ دقیقه همراه با آن اقدام به فیلم‌برداری کرد.

سیستم لرزش گیر دیجیتال RockSteady 3.0

نسل جدیدی از الگوریتم‌های تثبیت‌کننده تصویر به‌صورت هوشمند در اسمو اکشن ۳ وجود دارند که می‌توانند اثر لرزش دوربین را در تمام جهات خنثی کنند. این قابلیت در هنگام فیلم‌برداری با رزولوشن 4K و با سرعت ۱۲۰ فریم بر ثانیه نیز قابل استفاده است.

ثابت ماندن خط افق (HorizonSteady)

این قابلیت هوشمند تثبیت‌کنندگی تصویر، موجب حذف لرزش و تکان‌های ناخواسته دوربین در تمام جهات می‌شود. باوجوداین قابلیت، حتی در شرایط شدید و چرخش‌های ۳۶۰ درجه، خط افق در هنگام فیلم‌برداری ثابت خواهد ماند. علاوه‌ بر این، می‌توان با فعال کردن قابلیت HorizonBalancing که اثر خم شدن دوربین از خط افق را تا زاویه ۴۵ درجه اصلاح می‌کند را فعال کرد. در صورت فعال کردن این قابلیت، می‌توان در حالت 4K60 فیلم‌برداری کرد.

دو نمایشگر لمسی

نمایشگر جلویی این دوربین ورزشی برای ولاگ و سلفی بسیار کارآمد است. لازم به ذکر است که با تغییر حالت این دوربین در حالت‌های عمودی و افقی، تصویر نمایشگرها نیز از جهت قرارگیری دوربین پیروی خواهند کرد. نمایشگرهای لمسی این دوربین، حساسیت بالایی دارند که حتی با دست‌های خیس نیز عملکرد پاسخگویی به همراه خواهند داشت.

اعلام حالت انتخابی به‌صورت صوتی

در مواقعی که نمی‌توانید نمایشگرهای این دوربین ورزشی را ببینید، می‌توانید با فشار دادن سوئیچ Quick از حالت تصویربرداری اسمو اکشن ۳ آگاه شوید. حتی اگر دوربین را بر روی کلاه ایمنی نصب کرده باشید، می‌توانید با این قابلیت حالتی که می‌خواهید را انتخاب و مطمئن باشید که هیچ‌گاه لحظه مهمی را از دست نخواهید داد. همچنین می‌توانید ۵ حالت پیش‌فرض شخصی‌سازی‌شده به حالت‌های فیلم‌برداری این دوربین اضافه کنید.

دریافت فرمان‌های صوتی

می‌توان بدون لمس اسمو اکشن ۳ و تنها با فرمان‌های صوتی آن را کنترل کرد. این قابلیت در مواقعی که نمی‌توانید دوربین را لمس کنید، بسیار کارآمد است. 

ضبط صدا استریو

امکان ضبط صدای باکیفیت به معنای احساس بیشتر حضور مخاطب در صحنه، هنگام تماشای ویدیوهای ضبط شده به همراه این دوربین است. جهت دریافت صدا در این محصول قابل تنظیم است تا بتوان صداهایی با هدف و دقیق در ویدیوها ضبط کرد. یک میکروفون مخفی در قسمت پایینی دوربین اکشن ۳ وجود دارد که امکان کاهش صدای نویز باد را در شرایطی که باد شدیدی می‌وزد و یا با سرعت بالایی درحرکت هستید، فراهم کرده است.

امکان اتصال می‌کروفون

دوربین ورزشی اسمو اکشن ۳ با میکروفون DJI Mic سازگار است. این میکروفون بسیار جمع‌وجور را می‌توان به‌راحتی بر روی کاربر مانت کرد، همچنین این میکروفون برد بی‌سیم بسیار بالای ۲۵۰ متری را در اختیار کاربر خواهد گذاشت. همچنین می‌توان به همراه کانکتورهای ۳.۵ میلی‌متری، میکروفون‌های دیگری را نیز به این دوربین ورزشی متصل کرد.

قابلیت استفاده به‌عنوان وب کم

اسمو اکشن ۳ را می‌توان به عنوان وب کم نیز استفاده کرد. باوجوداین امکان در کلاس‌ها و یا هنگام گفت‌وگوی تصویری با دوستان می‌توانید از قابلیت‌های تصویربرداری و دریافت صدا استریو این دوربین ورزشی برای تماس تصویری بسیار باکیفیت، استفاده کنید.

اپلیکیشن DJI Mimo

اپلیکیشن DJI Mimo با استفاده از قدرت گوشی‌های هوشمند، امکانات بیشتری را در استفاده از اسمو اکشن ۳ در اختیار کاربران گذاشته است. این برنامه با بهره‌مندی از فناوری رایانش ابری و الگوریتم‌های هوش مصنوعی قادر است، مونوپاد شما را در خروجی تصویر هنگام اسکی و اسنوبورد حذف کند. باوجود این قابلیت خروجی ویدیویی بسیار باکیفیت‌تری در اختیار خواهید داشت و حس اینکه یک فیلم‌بردار حرفه‌ای از شما فیلم‌برداری کرده خواهد داشت.

پخش زنده از طریق Wi-Fi

دوربین ورزشی اسمو اکشن ۳ از پلتفرم‌های پخش زنده اینترنتی پشتیبانی می‌کند. کاربران می‌توانند رزولوشن‌های مختلفی را برای پخش زنده انتخاب کنند و با دنیای مجازی خود ارتباط مستقیم برقرار کنند. همچنین امکان ضبط لایوهایی که به همراه این محصول اجرا می‌کنید نیز امکانپذیر است.

اپلیکیشن ویرایش فایل‌های ویدیویی LightCut Video Editor

اپلیکیشن ویرایش فایل‌های ویدیویی LightCut Video Editor امکان اتصال و ویرایش فایل‌های ویدیویی ضبط شده به همراه این محصول را در اختیار کاربران گذاشته است. این اپلیکیشن برای استفاده به همراه دوربین ورزشی Osmo Action 3 کاملاً بهینه‌سازی شده است. می‌توانید به همراه این اپلیکیشن، کلیپ‌های ضبط‌شده مختلفی را انتخاب و به‌صورت هوشمندانه‌ای آن‌‌ها را با استفاده از قالب‌های از پیش آماده‌شده به هم وصل کنید و درنهایت فایلی آماده اشتراک‌گذاری در اختیارتان باشد.


ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
25617

مشخصات

برند
DJI
<strong id="CustomFeaturesName">نوع بدنه</strong>
نوع بدنه
اکشن کمرا
<strong id="CustomFeaturesName">مشخصات حسگر</strong>
تعداد پیکسل موثر (مگاپیکسل)
۱۲
نوع حسگر
CMOS
<strong id="CustomFeaturesName">مشخصات تصویر</strong>
لرزش‌گیر
دارد
نوع لرزش‌گیر
دیجیتال
فرمت فایل خام
RAW
<strong id="CustomFeaturesName">صفحه‌نمایش/منظره‌یاب</strong>
صفحه نمایش
دارد
نوع صفحه‌نمایش
LCD
اندازه صفحه نمایش (اینچ)
۲.۲۵ اینچ
صفحه‌نمایش لمسی
دارد
صفحه‌نمایش قابل چرخش
ندارد
<strong id="CustomFeaturesName">مشخصات مرتبط با عکاسی</strong>
<strong id="CustomFeaturesName">مشخصات مرتبط با فیلم‌برداری</strong>
قابلیت فیلم‌برداری
دارد
حداکثر رزولوشن فیلم‌برداری
4K
سایر تفکیک‌پذیری‌ها
4096x3072p: 24/25/30/48/50/60 | 3840x2160p: 24/25/30/48/50/60/100/120 | 2688x2016p: 24/25/30/48/50/60 | 2688x1512p: 24/25/30/48/50/60/100/120 | 1920x1080p: 24/25/30/48/50/60/100/120/200/240
لرزش‌گیر هنگام فیلم‌برداری
دارد
میکروفون
دارد
<strong id="CustomFeaturesName">حافظه</strong>
نوع حافظه جانبی
میکرو SD
<strong id="CustomFeaturesName">اتصال</strong>
HDMI
ندارد
ارتباط بی‌سیم
دارد
ورودی میکروفون
از طریق مبدل USB
خروجی هدفون
ندارد
سایر درگاه‌های اتصال
USB-C
<strong id="CustomFeaturesName">مشخصات فیزیکی</strong>
باتری
باتری‌پک
توضیح باتری
لیتیوم پلیمر
قابلیت ضد‌آب بودن
بله
حداکثر عمق ضد‌آب بودن
۱۶ متر
<strong id="CustomFeaturesName">دیگر ویژگی‌ها</strong>
ضبط تایم‌لپس
دارد
ظرفیت باتری (میلی‌آمپر ساعت)
۱۷۷۰ میلی‌آمپر
نظر
بدون نظر

نوشتن نقد و نظر

  • قیمت:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
محتویات جعبه

نوع بدنه

نوع بدنه اکشن کمرا

مشخصات حسگر

تعداد پیکسل موثر (مگاپیکسل) ۱۲
نوع حسگر CMOS

مشخصات تصویر

لرزش‌گیر
نوع لرزش‌گیر دیجیتال
فرمت فایل خام RAW

صفحه‌نمایش/منظره‌یاب

صفحه نمایش
نوع صفحه‌نمایش LCD
اندازه صفحه نمایش (اینچ) ۲.۲۵ اینچ
صفحه‌نمایش لمسی
صفحه‌نمایش قابل چرخش

مشخصات مرتبط با فیلم‌برداری

قابلیت فیلم‌برداری
حداکثر رزولوشن فیلم‌برداری 4K
سایر تفکیک‌پذیری‌ها 4096x3072p: 24/25/30/48/50/60 | 3840x2160p: 24/25/30/48/50/60/100/120 | 2688x2016p: 24/25/30/48/50/60 | 2688x1512p: 24/25/30/48/50/60/100/120 | 1920x1080p: 24/25/30/48/50/60/100/120/200/240
لرزش‌گیر هنگام فیلم‌برداری
میکروفون

حافظه

نوع حافظه جانبی میکرو SD

اتصال

HDMI
ارتباط بی‌سیم
ورودی میکروفون از طریق مبدل USB
خروجی هدفون
سایر درگاه‌های اتصال USB-C

مشخصات فیزیکی

باتری باتری‌پک
توضیح باتری لیتیوم پلیمر
قابلیت ضد‌آب بودن
حداکثر عمق ضد‌آب بودن ۱۶ متر

سایر ویژگی‌ها

برند DJI
ضبط تایم‌لپس
ظرفیت باتری (میلی‌آمپر ساعت) ۱۷۷۰ میلی‌آمپر

فهرست

مجله

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم