رکوردر ضبط صدا حرفه‌ای سونی مدل ICD-SX2000

نام تجاری:
  • ضبط صدا با فرمت‌های Linear PCM (WAV) و MP3
  • قابلیت پخش فایل‌های FLAC
  • ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی همراه با درگاه کارت‌حافظه
  • ضبط صدا با رزولوشن KHz/24-bit96
  • قابلیت کنترل از راه دور از طریق اپلیکیشن موبایل
  • ۲ میکروفن استریو با قابلیت جهت‌دهی
  • خروجی جک ۳.۵ میلی‌متری
  • بلندگوی داخلی
ادامه مطلبShow less
گارانتی
  • ۷ روز ضمانت اصالت و سلامت
در صورت موجود شدن، من را خبر کن!
مرجع:
18229
افزودن به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
توضیحات

ICD-SX2000 یک رکوردر ضبط صدای حرفه‌ای از شرکت سونی است که دارای ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی می‌باشد. این دستگاه قادر به ضبط صدا با ۲ فرمت Linear PCM (WAV) و MP3 می‌باشد و از ۲ میکروفون استریو برخوردار است که در ۳ حالت قابلیت تغییر جهت و تنظیم شدن دارند. هم‌چنین برای انتقال فایل‌ها به کامپیوتر نیازی به کابل نبوده و با استفاده از پورت USB موجود در انتهای دستگاه مستقیماً به کامپیوتر شما متصل می‌گردد. علاوه بر حافظه داخلی، این رکوردر دارای درگاه کارت حافظه microSD است که از طریق آن می‌توانید میزان حافظه دستگاه را افزایش دهید. 

میکروفن‌های قابل تنظیم

در بالای این رکوردر ۲ میکروفن قرار دارد که دارای قابلیت جهت‌دهی در ۳ حالت می‌باشند. حالت زوم که برای ضبط صدا در جلسات و قرارهای ملاقات است، حالت XY برای ضبط صدا در مواردی همچون تمرینات گروهی و همچنین حالت واید استریو که مناسب برای ضبط صدا در محیط‌های بیرونی است. علاوه بر جهت‌دهی، این دستگاه به شما توانایی تنظیم میزان حساسیت میکروفن‌ها را نیز می‌دهد.

میکروفن‌های قابل تنظیم

 

ضبط با رزولوشن 96KHz/24-bit

همانند ضبط ویدئو باکیفیت معمولی و رزولوشن بالا، ضبط صدا نیز با تفکیک‌پذیری‌های مختلفی صورت می‌گیرد. رکوردر SX2000 قادر به ضبط صدا با رزولوشن 96KHz/24-bit می‌باشد که آن را یک سرو گردن بالاتر از سایر ضبط کننده‌های صدا قرار می‌دهد.

 

آمپلی‌فایر داخلی

آمپ S-Master™ HX قرارگرفته درون این دستگاه قادر به حذف نویز و دیستورشن‌های موجود در دامنه وسیعی می‌باشد. این امر خروجی نهایی را بسیار باکیفیت و شفاف می‌نماید.

 

 

کنترل بی‌سیم

SX2000 به شما این قابلیت را می‌دهد که از طریق اپلیکیشن موبایل و اتصال بلوتوث دستگاه را کنترل کرده و تنظیمات دلخواه خود را روی آن اعمال نمایید. این ویژگی به‌عنوان‌مثال هنگامی‌که در استودیو هستید یا به هر دلیلی قادر به دسترسی به دستگاه نیستید بسیار کارآمد و مفید خواهد بود.

 

فعال شدن با صدا

یکی از ویژگی‌های جالب رکوردر Sony SX2000 قابلیت فعال‌سازی آن با صدا است. به این صورت که شما یک فرکانس مشخص برای آن تعریف کرده، سپس اگر دستگاه صدایی با آن فرکانس و یا بالاتر دریافت کند به‌صورت خودکار شروع به ضبط خواهد نمود.

 

اتصال مستقیم به کامپیوتر

درگاه USB تعبیه‌شده در پایین دستگاه این توانایی را به شما می‌دهد تا آن ره به‌صورت مستقیم به کامپیوتر متصل کنید و به‌آسانی اطلاعات خود را بین دستگاه و کامپیوتر منتقل نمایید.

 

فرمت‌های مختلف ضبط صدا

رکوردر فوق می‌تواند صدا را با دو فرمت MP3 و Linear PCM ضبط و ذخیره نماید. اگر مایل به دریافت جزییات بیشتری از صدا هستید می‌توانید دستگاه را بر روی حالت PCM تنظیم نمایید اما اگر جزییات ریز برای شما مهم نبوده و ترجیح می‌دهید فایل نهایی حجم کمتری داشته باشد می‌توانید آن را روی فرمت MP3 تنظیم نمایید. فرمت MP3 ‌برای ضبط صدا به مدت طولانی‌تر گزینه مناسب‌تری می‌باشد. هم‌چنین رکوردر فوق قادر به پخش فایل‌هایی با فرمت FLAC نیز می‌باشد.

 

سایر ویژگی‌ها

در قسمت پایینی این رکوردر یک پورت USB وجود دارد که شما را قادر می‌سازد بدون نیاز به هیچ وسیله اضافی آن را به کامپیوتر متصل نمایید. همچنین با بهره‌گیری از درگاه کارت حافظه microSD می‌توانید حافظه دستگاه را ارتقا دهید. درون جعبه این رکوردر یک عدد بادگیر نیز وجود دارد که استفاده از آن موجب کاهش نویز و نیز صدای باد در فایل‌های ضبط‌شده می‌گردد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
18229
نظر
بدون نظر

نوشتن نقد و نظر

  • قیمت:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.

فهرست

مجله

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم