رکوردر صدا Zoom مدل F1-LP

نام تجاری:
  • مناسب برای ضبط ویدئو، مصاحبه و تهیه گزارش
  • میکروفن لاوالیر Omnidirectional
  • ضبط استریو صدا با فرمت MP3 و Hi-Res WAV
  • دارای لیمیتر و Auto-Level برای جلوگیری از دیستورشن
ادامه مطلبShow less
گارانتی
  • ۷ روز ضمانت اصالت و سلامت
در صورت موجود شدن، من را خبر کن!
مرجع:
19864
افزودن به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها(1)
توضیحات

رکوردر زوم Zoom F1-LP صداهایی شفاف و دیالوگ هایی رسا ضبط می کند. به لطف محدودکننده داخلی و کنترل خودکار سطح صدا، این رکوردر قابلیت ضبط صدای 24 بیت بدون اعوجاج دارد را دارد که همگی با یک میکروفون یقه ای همراه این محصول بدست می آید. درحالیکه سایر رکوردر های سری F شرکت زوم مانند F4، F6 و F8n برای حمل با کیف طراحی شده اند، رکوردر F1 به راحتی با مانت مخصوص بر روی کمربند نصب می شود و می توان آن را داخل جیب قرار داد.

نمایشگر این رکوردر خوانایی مناسبی دارد و با طول عمر بالای باتری و کنترل های لمسی، همراهی قابل اطمینان برای کاربران خواهد بود. این رکوردر می تواند به عنوان یک محصول مستقل استفاده شود یا با اتصال آن به کامپیوتر از طریق USB یا اتصال به iPad Rig استفاده شود.

میکروفون تمام جهته Lavalier

میکروفون عرضه شده به همراه این محصول به یک گیره یقه ای مجهز است و توسط جک 3.5 میلی متری به ورودی رکوردر زوم Zoom F1-LP متصل می شود. اتصال این میکروفون ساز و کار قفل شونده دارد تا بر اثر کشیدگی ناگهانی، اتصال قطع نشود. این میکروفون الگوی قطبی تمام جهته دارد و صدایی یکدست از تمامی جهات ضبط می کند. بدین ترتیب حتی اگر گوینده سرش را بچرخاند یا نحوه قرارگیری میکروفون تغییر کند، از بلندی و کیفیت صدا کاسته نخواهد شد.

قابلیت تنظیم کیفیت و فرمت ضبط صدا

رکوردر زوم Zoom F1-LP قابلیت تنظیم وضوح صدای ضبط شده را از 48 تا 320 Kbps را برای فرمت MP3 و تا کیفیت 24-bit/96 kHz را با فرمت WAV دارد. یک قابلیت دیگر این رکوردر، امکان شروع زودهنگام ضبط صدا (2 ثانیه پیش از فشردن دکمه ضبط) است. فیلتر Low-cut نیز صداهای بم پس زمینه را برای ضبط شفاف تر مکالمات حذف می کند.

ضبط مستقیم بر روی کارت حافظه microSD

این رکوردر قابلیت ضبط مستقیم بر روی کارت حافظه microSD یا microSDHC را تا حداکثر ظرفیت 32 گیگابایت دارد. با انتخاب فرمت MP3 می توان فایل های سبک تری را ذخیره کرد تا مدت زمان ضبط به طور قابل ملاحظه ای افزایش یابد. استفاده از فرمت غیر فشرده WAV نیز کیفیت بسیار بالایی برای کاربردهای صنعتی و حرفه ای ارائه می دهد.

ورودی کپسول میکروفون ZOOM

بر روی رکوردر زوم Zoom F1-LP یک ورودی انحصاری شرکت زوم برای اتصال طیف وسیعی از کپسول های میکروفون قابل تعویض این شرکت وجود دارد. با توجه به هدف ضبط صدا و کاربرد می توان یکی از کپسول های mid-side، X/Y و شات گان را انتخاب کرد و به ضبط موسیقی زنده، مکالمات یا افکت های صدایی پرداخت. با تهیه و نصب EXH-6 نیز می توان دو ورودی XLR-1/4” کمبو در اختیار داشت.

خروجی هدفون/صدا با کنترل ولوم

یک خروجی 3.5 میلیمتری استریو برای خروجی مستقیم صدا به دوربین، رکوردر دیگر یا هدفون بر روی این محصول در نظر گرفته شده است.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
19864
نظر
بدون نظر

نوشتن نقد و نظر

  • قیمت:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.

فهرست

مجله

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم