کوله پشتی Manfrotto مدل Lifestyle Windsor Backpack MB LF-WN-BP

نام تجاری:
  • فضای کافی برای قرارگیری یک دوربین DSLR و یک لنز ۷۰-۲۰۰ میلی‌متر
  • امکان قرار دادن ۲ لنز دیگر یا فلاش رودوربینی
  • جیب‌های‌ داخلی و خارجی برای قرار دادن لوازم کوچک
  • فضای کافی برای قرارگیری لپ‌تاپ‌هایی تا ابعاد ۱۵ اینچ
  • مجهز به پد‌های چسبی برای تقسیم‌بندی فضای داخل کیف
  • امکان اتصال سه‌پایه به قسمت جلویی کیف
  • ساخته شده از فابریک تارتان، پلی‌استر و چرم اصل
  • طراحی ارگونومیک و مقاوم در برابر رطوبت
ادامه مطلبShow less
در صورت موجود شدن، من را خبر کن!
مرجع:
17491
افزودن به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها(1)
محصولات مرتبط
توضیحات

مانفروتو هنر ناب ایتالیایی خود را به کار گرفته و کیفی با طراحی جالب و نوستالژیک خلق کرده است. کوله‌پشتی lifestyle windsor backpack محصولی از این کمپانی است و یک کیف کارآمد و حرفه‌ای برای حمل دوربین و لوازم جانبی آنو همچنین لوازم شخصی به شمار می‌رود. این کیف فضای زیادی را برای گنجایش یک دوربین DSLR و لنز متصل به آن(حداکثر به بزرگی یک لنز ۷۰-۲۰۰ میلی‌متر F2.8)، به همراه دو لنز اضافی یا یک فلش اسپیت‌لایت و طیف گسترده‌ای از لوازم جانبی دیگر را دارد. به علاوه در قسمت جلویی کیف بند‌هایی تعبیه شده است که امکان اتصال و حمل سه‌پایه‌ و کیف‌های کوچک‌تر را ممکن کرده است. برای قرار دادن لوازم در بهترین حالت خود درون کیف تقسیم‌کننده‌های نرمی در نظر گرفته شده است که توسط آن‌ها می‌توان بخش‌های درون کیف را بر اساس نیاز تقسیم‌بندی کرد. از بخش فوقانی کیف و جیب‌ داخلی آن نیز می‌توان برای قرار دادن لوازم جانبی کوچک از فیلترها گرفته تا کابل‌ها و کارت‌های حافظه، یا لوازم شخصی استفاده کرد. ضمناً یک جداکننده نیز در قسمت بالایی کیف در نظر گرفته شده که فضای داخلی کیف را به دو بخش تقسیم می‌کند و در قسمت بالایی می‌توان لوازم شخصی مثل لباس و یا کتاب، قرار داد.

از ویژگی‌های منحصر به فرد این کیف فضای بسیار زیاد و باورنکردنی است که در اختیار کاربر قرار می‌دهد. لوازم بسیار زیاد و متنوعی را با استفاده از این کیف می‌توان حمل نمود. به علاوه برای جلوگیری از نفوذ رطوبت به کیف در شرایط بارانی، بدنه این کیف از ترکیب کتان و پلی استر ضد آب ساخته شده است.

علاوه بر امکان قرار دادن لوازم عکاسی در این کیف، یک بخش مجزا در قسمت دورنی کیف تعبیه شده که می‌توان لپ‌تاپ‌هایی تا ابعاد ۱۵ اینچ را در آن قرار داد.

با جدا کردن تقسیم‌کننده‌ها از درون کیف، می‌توان از آن به عنوان یک کوله‌پشتی شخصی که فضای بسیار زیادی را در اختیار قرار می‌دهد استفاده کرد. لازم به ذکر است که این کیف بر اساس اصول ارگونومیک ساخته شده تا هنگام حمل کوله کمترین احساس خستگی و درد به کاربر منتقل نشود. بند‌ این کوله قابلیت تنظیم دارد و بدنه خارجی آن بسیار بادوام بوده و در برابر رطوبت از مقاومت بالایی برخوردار است.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
17491
نظر
بدون نظر

نوشتن نقد و نظر

  • قیمت:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.

فهرست

مجله

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم