تخفیف های ۵۰ دلاری پلی استیشن به مناسبت تعطیلات سال نو

0 1,647

به مناسبت تعطیلات سال نو میلادی، کمپانی سونی برای مدت زمان کوتاهی قیمت کنسول پلی‌ استیشن 4 پرو را کاهش می‌دهد. در جدیدترین اخبار کنسول‌ های بازی مشخص شد که از یک‌شنبه هفته آینده که مصادف می‌شود با تاریخ ۱۹آذرماه (۱۰دسامبر)، سونی قیمت کنسول پلی‌استیشن 4 پرو و باندل‌های آن را ۵۰دلار کاهش می‌دهد. این موضوع به این معنی است که کنسول یک ترابایتی PS4 Pro که با قیمت استاندارد ۴۰۰دلار به فروش می‌رسید،‌ با قیمت ۳۵۰دلار در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. در آن سو باندل بازی Destiny 2 پلی‌ استیشن 4 پرو و باندل بازی Star Wars: Battlefront II پلی‌ استیشن 4 پرو  نیز با قیمت ۴۰۰دلار جایگزین قیمت استاندارد خود یعنی ۴۵۰دلار می‌شود. تخفیف‌های یاد شده از ۱۹الی ۲۵آذرماه (۱۶دسامبر) در دسترس قرار دارند و پس از آن به قیمت استاندارد خود برمی‌گردند.

 

علاوه بر تخفیف‌های یاد شده روی کنسول فوق، برخی از باندل‌های پلی استیشن VR نیز از این موضوع ناکام نمانده است. سونی مدت زمان بیشتری را به تخفیف‌های خود برای هدست واقعیت مجازی این کمپانی اختصاص داده است. از این‌رو از تاریخ ۱۹آذر الی ۳دی‌ (۱۰الی ۲۴دسامبر)‌ باندل Gran Turismo Sport با قیمت ۲۰۰دلار (از ۳۰۰دلار)، باندل DOOM VFR با قیمت ۳۰۰دلار (از ۴۰۰دلار) و باندل Skyrim VR نیز با قیمت ۳۵۰دلار (از ۴۵۰دلار) در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. برای مشاهده فهرست کامل تخفیف‌ها می‌توانید به وبلاگ پلی‌استیشن مراجعه کنید و از جزئیات دقیق آن باخبر شوید.

احتمال می‌رود که کمپانی مایکروسافت نیز قیمت کنسول‌های خود یعنی ایکس‌ باکس وان و ایکس باکس وان ایکس را به مدت زمان کوتاهی به مناسبت تعطیلات سال نو کاهش دهد؛ چرا که پیش‌تر مایکروسافت پس از تخفیف‌های سونی قیمت‌های خود را نیز برای مدت زمان کوتاهی کاهش داده بود.

 

در خبر‌های دیگر مربوط به پلی‌استیشن 4، بازی‌های رایگان پلی‌استیشن پلاس در ماه دسامبر نیز برای مشترکین این سرویس در دسترس قرار گرفت. بازی‌هایی که کاربران می‌توانند به طور رایگان دانلود کنند شامل Darksiders II: Deathinitive Edition، بازی Kong Fu Panda: Shodown of the Legendary Legends و بازی واقعیت مجازی Until Dawn: Rush of Blood می‌شود.

منابع: گیم آوران ، زومجی

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.