آیفونچی؛ مثل همه، شبیه هیچ‌کس

4 2,634

پیکسل بیش از ۱۳ ساله که تخصصی تجهیزات عکاسی و فیلمبرداری می‌فروشه

در طی این سالها برای توسعه ی کارمون کالاهای متفاوتی رو در فروشگاه عرضه کرده ایم که بعضی از اونها مثله تجهیزات صوتی مورد استقبال قرار گرفته و در عرضه بعضی دیگه اصلن موفق نبودیم.

خیلی فکر کردیم که چرا مشتریانمون، مشتریانی که به ما اعتماد دارند و سالهاست از ما خرید می کنند کالاهای جدیدی رو که عرضه می کنیم و می دونیم کالاهای پر فروشی هستند رو از ما نمی خرند.

فکر می کنم تو چند روز گذشته یکی از دلایل اصلی رو یافته‌ام م م م

همه اونهایی که به پیکسل اعتماد دارند پیکسل رو به عنوان یه فروشگاه تخصصی تجهیزات عکاسی و فیلمبرداری می شناسند، اگر در فروش تجهیزات صوتی هم موفق بودیم به خاطر این بوده که تجهیزات صدا برداری جزء جدا نشدنی از کار ما بوده ولی گوشی های موبایل یا کنسول های بازی نه.

با توجه به اینکه محصولات شرکت اپل خصوصا کامپیوتر های شرکت اپل هم جزء یکی از ابزار های اصلی عکاسان و فیلمسازان و اهالی موسیقی یه، تصمیم گرفتیم یک فروشگاه تخصصی برای فروش محصولات اپل راه بیاندازیم.

آیفونچی یه فروشگاه تخصصی یه محصولات شرکت اپل ه.

طرفداران پیکسل که به ما اعتماد دارند و در عین حال دوست دارند از یک فروشگاه تخصصی خرید کنند حالا می تونند محصولات اپل و لوازم جانبی مرتبط با اون رو از فروشگاه تخصصی جدیدمون خرید کنن.

ما در آیفونچی سعی می کنیم مثه پیکسل حرفه ای باشیم و تخصصی کار کنیم، تقریبا هر آنچه که در فروشگاه آنلاین اپل عرضه می شه ما در آیفونچی عرضه خواهیم کرد، یعنی انواع مک‌بوک، آیفون، آیپد، هدفون های بیتس، بلندگو های جی.بی.ال، لوازم جانبی محصولات اپل از برند های مرغوبی مثه موشی، انکر و …

یه چیز مهم آیفونچی هم مثه پیکسل یه وبلاگ داره که سعی می کنیم پاسخ سوال های شما رو یه صورت مقالات و آموزشی اخبار منتشر کنیم.

درضمن تلگرام این روزها کاردکرد خوبی برای معرفی کاروکسب ها داره، با عضویت در کانال تلگرام آیفونچی شاید سریعتر از اخبار و پیشنهاد های ویژه محصولات آیفونچی مطلع بشید.

آیفونچی تو اینستاگرام هم فعاله، یعنی اوله اولش از اینستاگرام شروع کردیم و یه صفحه ی دانش محور ساختیم

حرف اول رو باید در آخر بزنم، آیفونچی هم در مجتمع کامپیوتر پایتخت یه فروشگاه داره که می تونید حضوری از فروشگاهمون خرید کنید.

 

خلاصه با تمام توان سعی کردیم تا یک فروشگاه سه بعدی بسازیم، همه چی آماده است و فقط یک چیزی کمه:
منتظر حضور شما هستیم، چون بدون شما فروشگاه، وب.سایت، وبلاگ،… هیچ معنی نداره.

4 نظرات
  1. اسماعیل می‌گوید

    بنظر بنده بعنوان کسی که چندین سال در زمینه برندینگ و دیجیتال مارکتینگ فعالیت کرده، چندان اسم مناسبی برای فروشگاه جدید انتخاب نکردید.

    1. امید استاجی می‌گوید

      سلام
      نظر شما قابل احترامه. ما به دنبال ارائه خدمات مفید، شایسته و منصفانه به مشتریان هستیم و قصد تاثیرگذاری و ماندگاری بر اساس این رویکرد رو داریم و نام کافی نیست.

  2. میرعزیز می‌گوید

    من خودم از 1/5سال گذشته که دوربینم را از پیکسل خریدم، از پیکسل سه دوربین حرفه‌ای هم برای خرید به دوستانم معرفی کردم. یکیش هم سه روز پیش بود. واقعیتش منت هم نداره چون پیکسل قیمت‌هاش به صرفه است و هم اینکه به مشتری و بازگشت محصول اهمیت میده. هر چند من از جعبه و بسته بندی دوربین خودم راضی نبودم ولی باز لوازم جانبی و … نیز خریدم وخواهم خرید. یعنی یک نوع اعتماد است که آن را هم خدمات پیکسل در من ایجاد کرده است.
    و از عوامل وبلاگ پیکسل برای برخی مطالب مفیدی تشکر می‌کنم/
    امیدوارم در کاسبی جدید نیز موفق باشید.

  3. میرعزیز می‌گوید

    فقط من قبلا هم این پیشنهاد را داده بودم که پشتیبانی گفته بود برررسی خواهند کرد. اینکه در قسمت فیلتر محصولات، خصوصا لنز، گزینه‌های فیلتر بر اساس دیافراگم و نوع سنسور و فاصله‌ی کانونی هم اضافه شود.
    و نیز اخیرا در بیشتر موارد فیلتر قیمت درست کار نمی کند. مثلا اگر حداقل را بر روی 2میلیون بگذاری باز محصولات زیر دو میلیون را نشون میده

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.