نمونه عکس‌های گوشی هوشمند  Google Pixel 2 را با رزولوشن اصلی ببینید!

نمونه عکس‌های اصلی  Google Pixel 2

1 1,920

گوگل اخیراً نسخه اصلی نمونه عکس‌های  گوشی هوشمند  Google Pixel 2که هیچ ویرایشی روی آن‌ها انجام نگرفته و پیش‌ازاین نیز در کنفرانس گوگل و فیلم‌های تبلیغاتی Google Pixel 2 دیده بودیم را منتشر کرد.

نمونه عکس‌های منتشرشده دارای رنگ و لعاب بسیار خوب و همچنین بوکه بسیار خوب، باوجود استفاده از یک حس‌گر (به‌جای دو حسگر) در Google Pixel 2 است. اما همان‌طور که انتظار می‌رفت این عکس‌ها همچنان مثل  عکس‌های گرفته شده باهر گوشی هوشمند دیگری، بیشتر در ابعاد کوچک و برای اشتراک‌گذاری در شبکه‌های اجتماعی “بسیار خوب” هستند و با دقت در جزئیات عکس‌ها در ابعاد اصلی که ۱۲ مگاپیکسل است، متوجه می‌شویم همچنان کیفیت دوربین گوشی هوشمندی که بالاترین امتیازات را کسب کرده هم مشابه بسیاری از دوربین‌های دیجیتال هم‌قیمت و حتی ارزان‌تر نیست.  ضمن اینکه برخی از عکس‌های منتشرشده نیز به‌طور واضع دارای نورپردازی حرفه‌ای هستند که در حالت عادی و عکاسی با فلاش ضعیف یک گوشی هوشمند، دستیابی به آن ممکن نیست.

برش 100% از نمونه عکس Google Pixel 2
برش 100% از نمونه عکس Google Pixel 2
crop 100% Google Pixel 2
برش 100% از نمونه عکس Google Pixel 2 که نشان می‌دهد جزئیات آن مثل هر گوشی هوشمند دیگری، در حد عکس یک دوربین عکاسی واقعی نیست

وقتی وارد جزئیات برخی از این عکس‌ها می‌شویم، به تفاوت عکس گرفته‌شده با سنسور کوچک یک گوشی هوشمند با عکس گرفته شده با دوربین واقعی می‌شویم. برای مثال عکس زیر که توسط یک دوربین کامپکت دارای امتیاز ۶۷ در رده دوربین‌های کامپکت DxOMark و تقریباً هم‌قیمت گوشی هوشمند  Google Pixel 2  گرفته شده، به‌وضوح دارای جزئیات بیشتری است که رسیدن به آن برای Google Pixel 2، آیفون یا هر گوشی هوشمند دیگری میسر نیست.

Google Pixel 2 vs SONY RX100 M2
نمونه عکس یک دوربین هم‌قیمت Google Pixel 2 که جزئیاتی بسیار بیشتر از عکس‌های Google Pixel 2 و یا هر گوشی هوشمند دیگری در آن مشاهده می‌شود

درنهایت باید گفت عکس‌های گرفته با Google Pixel 2 برای یک گوشی هوشمند حقیقتاً بسیار خوب هستند، و دادن لقب “بهترین دوربین گوشی هوشمند” به دوربین این گوشی هوشمند دور از حقیقت نیست اما همچنان بهترین دوربین گوشی هوشمند هم با یک دوربین عکاسی واقعی فاصله معناداری دارد.

در ادامه می‌توانید دیگر عکس‌های گرفته شده با گوگل پیکسل را ببینید و با کلیک روی آن‌ها, عکس‌ها را در ابعاد بزرگ مشاهده کنید:

(نمایش عکس‌ها بدلیل حجم نسبتاً بالا، کمی دیر صورت خواهد گرفت)

 

1 نظر
  1. علی قنبری می‌گوید

    حالا باید منتظر ماند ببنیم قیمتش تو ایران چقدر آخرش دستمون رو میگیره ?

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.