معرفی اپلیکیشن LiquidText؛ ابزاری خارق العاده برای مطالعه اسناد در آیپد

0 1,533

لذت بردن از مطالعه برای بسیاری از افراد، تنها با استفاده از کتاب های کاغذی میسر می گردد. مطالعه با استفاده از وسایل دیجیتالی محدودیت های فراوانی داشته و در بعضی موارد خسته کننده و کم بازده است. اپلیکیشن های فروانی در تلاشند تا مطالعه و مرور اسناد را در وسایل مختلف دیجیتالی بهینه کنند. یکی از این اپلیکیشن ها LiquidText است که توانسته جوایز بسیاری را از نشریات معتبر کسب کند.

اپلیکیشن LiquidText برای این هدف به وجود آمده تا تجربه ی تاریک خواندن اسناد درون آیپد را از ذهن کاربران پاک کند. این اپلیکیشن امکانات شخصی سازی فراوانی داشته و برای مقایسه دو متن ابزارهای قدرتمندی را در اختیار کاربر قرار می دهد. با کمک LiquidText می توان یادداشت های خود را به بهترین شکل مدیریت کرد و آنها را با دیگران به اشتراک گذاشت.

در اپلیکیشن LiquidText کاربر می تواند سند خود را از سرویس های معتبر به اپلیکیشن انتقال دهد و در هر نقطه ای از آن حاشیه نویسی انجام دهد. همچنین میتوان تصویر و یا صوت را به صفحه ی مورد نظر پیوست نمود و خطوط مهم متن را برجسته کرد. سرعت حرکت در بین صفحات بسیار سریع بوده و می توان به راحتی به صفحه ای خاص دسترسی داشت. قابلیت جذاب دیگر LiquidText به اشتراک گذاری اسناد و یا یاداشت های شخصی خود با همکاران و دوستان است.

اپلیکیشن LiquidText ابزاری برای به تصویر کشیدن افکار و به اشتراک گذاری آنها با همکاران و دوستان خود است. مطالعه و مرور اسناد در این اپلیکیشن رایگان بسیار دلنشین بوده و آنچه برای مطالعه نیاز است را به صورت جامع در اختیار شما قرار می دهد. برای دریافت LiquidText از این لینک استفاده نمایید.

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.