اکشن کمرای 360fly با امکان ضبط ویدئوهای 4k و ۳۶۰ درجه

0 1,065

بامداد امروز شرکت 360fly از یک اکشن کمرای جدید با ظاهری متفاوت رونمایی کرد که ویژگی‌های درخور توجهی دارد. این محصول می‌تواند برای افرادی که تمایل زیادی به استفاده از Helmet‌ها ندارند گزینه مناسبی باشد. با پیکسل در #PixelCES2016 همراه باشید.

360fly اکشن‌ کمرای خود را بر روی کلاه‌های محافظ موتور سواری و دوچرخه سواری نصب کرده و هنگامی که از این کلاه‌ها استفاده می‌کنید قادر به ثبت ویدئوهای 4K و ۳۶۰ درجه هستید. این دوربین قادر است تا ویدئوها را با سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه به ثبت رساند و موقعیت‌های مکانی محل ضبط فیلم را نیز به فایل ویدئوها ضمیمه کند. در ضمن به وای‌فای داخلی و بلوتوث نیز مجهز گشته که انتقال ویدئوهای رکورد شده به سایر دستگاه‌ها را کاملاً آسان می‌کند. کمپانی 360fly اعلام داشته که باتری این اکشن کمرا می‌تواند تا دو ساعت استفاده متداوم دوام آورده و کاربر را همراهی کند.

360fly-helmet02

360fly-helmet03

شرکت 360fly ویژگی‌های ذکر شده برای این محصول خود کافی ندانسته و قصد دارد امکانات جدیدی را به اکشن کمرای خود اضافه کرده که آن را از سایر رقبا متمایز می‌کند. یکی از این موارد AutoPilot است. این ویژگی اکشن کمرای 360fly را قادر می‌سازد تا به طور خودکار سوژه مقابل خود را دنبال کرده و همواره آن را در مرکز فریم تصویر قرار دهد. به این ترتیب ویرایش ویدئوها بسیار آسان‌تر خواهد شد. قابلیت جالب دیگر قرار است امکان نمایش زنده ویدئوهای ۳۶۰ درجه رکورد شده باشد. اما شاید جالب‌ترین ویژگی در نظر گرفته‌شده برای این اکشن کمرا، سیستم هشدار دهنده آن باشد که می‌تواند کاربر را از خطرات احتمالی آگاه ساخته و مانع از برخورد وی با موانع شود. البته فناوری ذکر شده قرار است طی چند ماه آینده و با انجام بررسی و آزمایش‌های مختلف به مرحله نهایی رسیده و سرانجام به اکشن کمرای این شرکت افزوده گردد.

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.