Activeon Solar X؛ اکشن کمرای خورشیدی

0 1,214

شرکت‌های مختلف برای ورود به بازار و رقابت با شرکت گوپرو باید محصولی با قابلیت‌های بیشتر و البته ظاهری متفاوت را از خود به نمایش بگذارند. شرکت‌های زیادی از جمله سونی و نیکون نیز وارد این حوزه شده‌اند ولی معمولاً همیشه این شرکت‌های کوچک‌تر و گمنام‌تر هستند که جسارت بیشتری به خرج داده و سعی می‌کنند تا با ادغام چندین فناوری با یکدیگر، توجه کاربران به سمت خود جلب کنند. با پیکسل در #PixelCES2016 همراه باشید.

یکی از همین کمپانی‌ها، شرکت سازنده Activeon Solar X است. این محصول یک اکشن کمرای سطح بالا با ظاهری متفاوت و شبیه به یک تستر بال‌دار است که می‌تواند فیلم‌هایی با رزولوشن 4K بگیرد. Activeon Solar X دارای لنزی واید با بازشدگی دیافراگم f2.4 است و از ویژگی جالب و منحصربه‌فردی بهره می‌برد. این اکشن کمرا به پنل‌های خورشیدی کوچکی مجهز است و هنگام قرارگیری بر زیر نور خورشید شارژ می‌شود. زمانی که قصد شارژ دوربین را داشته باشید کافیست تا بال‌های آن را باز کرده و در معرض نور خورشید قرار دهید.

activeon-solar-x-03

باید عنوان شود که Activeon Solar X به فناوری شارژ سریع مجهز بوده و طی مدت زمان ۳۰ دقیقه، باتری آن از ۰ تا ۸۰ درصد شارژ می‌شود. البته برای ۲۰ درصد باقی‌مانده نیز باید ۳۰ دقیقه دیگر منتظر ماند تا باطری آن به طور کامل شارژ گردد. شرکت سازنده اعلام داشته که این باتری می‌تواند با هر بار شارژ کامل برای دو ساعت استفاده ممتد کاربر را همراهی کند و اگر X Station را همراه خود داشته باشید می‌توانید تا چهار ساعت از اکشن کمرای خود استفاده کنید.

Activeon Solar X علی‌رغم ظاهر نسبتاً متفاوتی که دارد چندان هم بد قیافه نیست. این محصول از یک نمایشگر لمسی دو اینچی نیز در پشت خود بهره می‌برد که نقش Liveview را ایفا می‌کند. همچنین مطابق انتظار به وای‌فای داخلی نیز مجهز است که امکان اتصال آن به دستگاه‌های اندرویدی و Ios را فراهم می‌کند.

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.