نشان طلای Dpreview بر روی کانن 800D

0 1,368

Dpreview که یکی از معتبرترین سایت‌ها در تحلیل و بررسی دوربین‌ و تجهیزات تصویربرداری به شمار می‌رود، کانن 800D را زیر ذره‌بین قرار داده است. کارشناسان سخت‌گیر Dpreview نمره قابل‌قبول ۸۰ از صد را به این دوربین اختصاص داده‌اند که بالاترین نمره در مقایسه با دوربین‌های مشابه کانن در این سطح به شمار می‌رود. کانن 800D در مقایسه با دوربین‌های سه‌رقمی کانن مثل 750D از قابلیت‌های بیشتری برخوردار است و تنها دوربینی در این رده به شمار می‌رود که توانسته نشان طلای Dpreview را به خود اختصاص دهد. محصولات بسیار کمی تا به حال موفق به دریافت نشان طلای Dpreview شده‌اند که از میان آن‌ها می‌توان به لنز ۸۵ میلی‌متر Sigma Art و دوربین 5D Mark IV کانن اشاره کرد.

Dpreview معمولاً نشان‌های طلا و نقره خود را به محصولاتی می‌دهد که با توجه به قیمتی دارد، کیفیت و قابلیت‌های بالایی را نیز ارائه دهد. از ویژگی‌هایی که باعث شده این دوربین در رده بهترین دوربین‌های حال حاضر از دیدگاه سایت Dpreview قرار گیرد، می‌توان به حسگر Dual pixel و سیستم فوکوس ۴۵ نقطه‌ای آن اشاره کرد.

کانن 800D دارای بهترین مشخصاتی است که تا کنون از مدل‌های سطح مبتدی کانن دیده بودیم. این دوربین پایین‌تر از مدل 77D قرار گرفته و جایگزین مدل D750 به حساب می‌آید. سنسور ۲۴٫۲ مگاپیکسلی آن مشابه مدل قبلی 750D است، ولی یک سیستم فوکوس ۴۵ نقطه‌ای وظیفه‌ی فوکوس را به عهده گرفته است و پردازش عکس‌ها نیز به عهده‌ی پردازنده‌ی قدرتمند Digic 7 گذاشته شده است.

به علاوه این اولین بار است که کانن سیستم فوکوس پیشرفته Dual Pixel را در این رده از محصولات خود ارائه می‌کند. این سیستم فوکوس پیشرفته‌ترین سیستم فوکوسی است که می‌توان در Live View و فیلم‌برداری مورد استفاده قرار داد.

اگر نخواهیم بدبین باشیم و این‌طور فکر نکنیم که Dpreview در پشت پرده با کانن دست‌به‌یکی کرده است، 800D دوربینی خواهد بود که موفقیت و استقبال زیادی را در بازار کسب می‌کند. در حال حاضر در انبار خیلی از فروشگاه‌های بزرگ مثل B&H به علت استقبال بالا دوربین 800D پیدا نمی‌شود و باید برای خرید آن باید ثبت سفارش کرد.

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.