تولید دوربین‌های دیجیتال سامسونگ به طور کامل متوقف شده است

0 1,425

از اواخر سال ۲۰۱۵ شایعاتی شنیده می‌شدند که سامسونگ قصد دارد تولید دوربین‌های دیجیتال را متوقف کند و البته این کمپانی از بازار دوربین خارج شده و محصول جدیدی را هم معرفی نکرده است. حالا گزارشی جدید تائید می‌کند که سامسونگ این بخش از بازار را ترک کرده و دلیل آن نیز محبوبیت زیاد گوشی‌های هوشمند و دوربین آن‌ها است.

سایت کره‌ای The Investor گزارش داده است که سامسونگ از بازار دوربین‌های دیجیتال عکاسی خارج شده است و به دنبال محصولاتی متفاوت برای ورود به دنیای تصویربرداری دیجیتال است. در این گزارش از قول یکی از مدیران سامسونگ آمده است: «ما دیگر به دنبال تولید و فروش دوربین‌های دیجیتال نیستیم، ولی محصول جدیدی را خلق خواهیم کرد تا به کار ادامه دهیم»

ممکن است محصولات جدید دوربین‌‌های ۳۶۰ درجه‌ی خاص یا ماژول‌های گوشی هوشمند باشند. سامسونگ می‌گوید مجبور شدند به تولید دوربین پایان دهند زیرا تمام این صنعت دچار مشکل شده است.

یک منبع ناشناس در داخل سامسونگ به The Investor گفت: «به لطف پیشرفت دوربین گوشی‌های هوشمند، سامسونگ قدرت رقابت خود را در بخش دوربین‌های مبتدی از دست داد. حتی نام‌های بزرگ ژاپنی مانند کانن و نیکون که بیش از ۱۰۰ سال سابقه دارند نیز دچار مشکل شده‌اند و سامسونگ هیچ انتخابی به غیر از ترک بازار نداشت»

سامسونگ شاید تولید دوربین‌های دیجیتال عکاسی را متوقف کرده باشد، ولی هنوز یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان گوشی هوشمند به‌حساب می‌آید، بنابراین همچنان در دنیای عکاسی دیجیتال جایگاه قابل توجهی را دارند.

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.