اکشن کمرا 360 درجه کداک وارد بازار شد : PixPro Orbit360 4K VR

Kodak PixPro Orbit360 4K VR camera

0 2,106

اکشن کمرای کداک با نام PixPro Orbit360 که پیش از این خبر معرفی آن در نمایشگاه فوتوکینا ۲۰۱۶ خوانده بودید هم اکنون به صورت دو مجموعه با قیمت ۵۰۰ دلار برای Satellite Pack (قیمت روی سایت آمازون) و ۵۵۰ دلار برای Adventure Pack آماده فروش و تحویل به مشتریان است. البته Adventure Pack تا چند ماه دیگر و اوایل سال ۲۰۱۷ وارد بازار خواهد شد.

این دوربین دارای دو سنسور ۲۰ مگاپیکسلی با دو لنز واید است که یکی از آنها ۱۵۵ و دیگری ۲۳۵ درجه است. تصاویر ثبت شده با Kodak PixPro Orbit360 4K VR camera روی کارت حافظه microSD ذخیره می‌شوند و روی بدنه آن یک نمایشگر ۱ اینچی قرار دارد. به همراه این دوربین (بسته به مجموعه خریداری شده) یک مونوپاد نیز ارائه می‌شود.

کداک PixPro Orbit360 در برابر رطوبت و گردوغبار مقاوم است و تا ارتفاع دومتری ضد ضربه می‌باشد. این دوربین قادر به ثبت تصاویر در شرایط دسخت و تا دمای منفی ده درجه نیز هست.

کداک PixPro Orbit360 دارای سه حالت متنوع تصویربرداری است: تصویبرداری ۳۶۰ درجه کروی، تصویربرداری ۲۳۵ درجه گنبدی و تصویربرداری 4K اولترا واید با زاویه دید ۱۹۷ درجه .

این دوربین دارای یک اپلیکیشن رایگان برای اندروید و iOS است که امکان آپلود مستقیم ویدئو در یوتیوب و فیس‌بوک را هم در اختیار کاربر قرار می ‌دهد.

می‌توانید مشخصات کامل این دوربین را با کلیک روی لینک زیر ببینید:

PixPro Orbit360 رقیب مستقیم دوربین ۳۶۰ درجه نیکون یعنی KeyMission است که هم‌اکنون با قیمتی در حدود دو میلیون تومان در بازار ایران و فروشگاه پیکسل موجود است.

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.