هشتگ‌های آخرهفته‌ اینستاگرام

3 1,423

اگر از علاقه‌مندان به عکاسی هستید، کم‌تر پیش می‌آید که حسابی بر روی اینستاگرام نداشته باشید. این نرم‌افزار، ابزاری قدرتمند برای مشاهده تصاویر دیگران، الهام گیری و راندن خلاقیت است. بد نیست بدانید. اینستاگرام دارای ژانر‌های هفتگی برای عکاسی است و بهترین تصاویر را در معرض دید میلیون‌ها کاربر قرار می‌‌دهد.

WHPhallowen

اینستاگرام هر آخرهفته میزبان هشت‌تگ Weekend Hashtag Project یا WHP است و هر آخر هفته ژانر مشخصی برای عکاسی را معرفی می‌کند. تصاویر با این هشت‌تگ منتشر شده، بعد از انتخال بهترین‌تصاویر، برترین‌ها بر روی وبلاگ اینستاگرام (blog.instagram.com) منتشر شده و در معرض دید میلیون‌ها کاربر این نرم‌افزار محبوب قرار می‌گیرند.

دنبال کردن هشت‌تگ‌های آخر هفته‌ای اینستاگرام دارای دو حسن عمده است. ضمن این‌که می‌توانید توانایی عکاسی خود را در ژانر‌های مختلف محک بزنید، با حساب اینستاگرام بسیاری از عکاسان حرفه‌ای و خلاق نیز آشنا می‌شوید. برای اطلاع از موضوع هفتگی عکاسی اینستاگرام، کافی است هر از گاهی به وبلاگ آن سری بزنید.

… و اما  … ژانر این آخر هفته … عکاسی با تم هالووین یا WHPalterego#  است. عکس فوق متعلقی به حسابی به نام mathu7 بوده و بر مبنای همین ژانر است.

3 نظرات
  1. Hashtag می‌گوید

    8tag?

  2. مهدی می‌گوید

    سلام.
    چجوری میتونیم از این ژانرها اطلاع پیدا کنیم؟

    1. هومن می‌گوید

      سلام
      از طریق وبلاگ اینستاگرام، می‌توانید هر جمعه از هشتگ‌های آخر هفته اطلاع یابید.

      http://blog.instagram.com

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.